Golf 4 Klub Polska
Niech mnie ktoś poprawi ale wydaje mi się że w 1,8T EGR-a nie ma jako takiego..jest natomiast zawór ciśnienia, doładowania tzw N75 i znajduje się on przy dolocie, koło zbiorniczka płynu hamulcowego, ma trzy kroćce, jeden wchodzi do dolotu, drugi turbo a trzeci wastegate
Jeśli o to chodzi to tak to wygląda:
http://i48.tinypic.com/2hnau1i.jpg
Offline
Szukaj takiego czegoś :
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=56 … ule_id=201
A gdzie się znajduje to nie wiem,u mnie w TDI jest blisko silnika ,więc u Ciebie może być tak samo,szukaj blisko a znajdziesz
Offline
To jest coś na zasadzie: "Przyśpieszone zużycie silnika na rzecz ekologii". W TDI syfi komorę silnika olejem,narazie zaślepiłem ,a w 2016 wywalam całkowicie zostawiając klape gaszącą(TDI).
Offline
xXKrystianXx napisał:
To jest coś na zasadzie: "Przyśpieszone zużycie silnika na rzecz ekologii". W TDI syfi komorę silnika olejem, narazie zaślepiłem ,a w 2016 wywalam całkowicie zostawiając klape gaszącą(TDI).
Nie tylko syfi komorę olejem, wymaga dopalanie smoły, która "jak twierdzi producent rozwiązania" - jest niedopalonym paliwem ..
No thank you ..
Offline
witam joker 2701, wywaliłeś to całe ustrojstwo i co z tymi wężykami itd...co daje usuniecie EGR-u samochód np lepiej jedzie...?
Offline