Golf 4 Klub Polska
Krzychu18, a przed wymianą lałeś jakieś polepszacze do oleju?? Bądź coś w tym rodzaju...
Offline
Wiec za słowami Kolegi lukker... vag prawdę Ci powie.
Może to zbieg okoliczności że np. czujnik zdechł...
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-12-03 17:40:05)
Offline
Zakładam że sam czujnik sprawdziłeś, że kabelek nie urwany....
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-12-03 17:39:19)
Offline
Możliwe że sam czujnik szwankuje, albo jego instalacja elektryczna. Najlepiej było by obserwować błąd czy po skasowaniu pojawi się ponownie.
Offline
Fachowcy
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No Hehe znalazłem teraz dobrego gościa co siedzi w serwisie volkswagen jest tam mechanikiem jest obcykany akurat sąsiad z. Dalszej miejscowości:-) gadal zeby do niego przyjeżdżac bo już te silniki przerabial kilka razy
Offline
odświeżam temat otóż od paru dni po wymianie filtra powietrza świeci mi kontrolnka silnika dolewałem też płyn chłodniczy miedzy czasie i zapomniałem zakręcić korka jeżedziłem jeden dzien tak potem sie kapłem czy coś sie mogło stać?, problem drugi to na zimnym silniku silnik deliktanie faluje czym to jest spowodowane ale jak sie troche zagrzeje to już normalnie pracuje i trzeci to jak włacze zapłon to tak jakby w silniku otwarta maska coś syczała tak cicho i delikatny bardzo delikatny chałas od strony przepływomierza co to jest pomóżcie?? zamówiłem program ICAR ale jeszcze nie doszedł i na chwile obecną niemam jak sprawdzić na komputerze. Podejrzewam że coś ze sąda ale nie jestem pewny . A zapomniałem jeszze jeden dziś spaliło mi żarówke w prawej przedniej lampie a wymieniłem ja 2 dni temu przyczyna podejrzewam że za dużę napięcie? czy mam razje?. Prosze was o odpowiedz. golf 4 silnik 1.4 16v 2002
Offline
1) A przepływomierz dobrze podpięty?
2) Jak temperatura silnika była w normie i go nie przegrzałeś to powinno być ok co do płynu
3) Jak falują obroty to może być wina wielu elementów, zaczął bym od sprawdzenia czystości przepustnicy
Co do żarówki to zmierz i będziesz wiedział, może trafiłeś na jakiś bubel albo mogłeś niechcący ją utłuścić palcami podczas wymiany ale to raczej sytuacja ekstremalna .
Offline
powiem ci tak przepłymowierza nie rozbierałem ani nie dotykałem niewiem jak jest w środku bo jest pod ubudowa, silnika nie przegrzałem cały czas na 90 stoi ale silnik fajnie pracuej jak sie zagrzeje cichutko i ma tego kopa ino ta kontrolna silnika , możliwe że bład wyskoczył i został jak był kortek nie zakręcony?
Offline
Nie sądzę, kontrolka silnika zazwyczaj sygnalizuje problem z układem sterowania silnika i problemami z tym związanymi. zobacz kostkę przy przepływomierzu czy się nie poluzowała przy wymianie, ewentualnie odepnij akumulator na jakieś pół h, być może błąd się wtedy skasuje z pamięci sterownika i już nie powróci.
Offline
A powiedzcie mi jeszcze bo czasem temperatura mi pokazuje 90 i spada i zas. Rośnie podejrzewam termostat musze wszystko zmieniać bo cholera nic z tym silniku nie było robione plomby są nawet na silniku ja pierwszy raz rozrzad zmieniało na przebiegu180 tysiąc dokładnie dwa tygodnie temu
Offline
Napisz jaśniej jakie objawy
O ile spada? Czy potem rośnie z powrotem do 90 stopni? W jakich warunkach to występuje?
Albo termostat albo czujnik temperatury szwankuje
Offline
Jak wlacze Klima. Żeby grzela to spada z90 o jedna kreskę. Potem po chwili wraca na 90 a czasem jade pod górkę to spadnie i zjade z górki to wzrosnie. A jak jade dluzej jak 30 minut to caly czas stoi na 90 nic się nie dzieje ze wskazówka
Offline