Golf 4 Klub Polska
Czy ktoś z Was myślał o czymś tak szalonym jak pneumatyczne zawieszenie w Golfie ?
Czy jest to duży development, trzeba coś zmieniać, spawać, czy można skorzystać z miejsc przeznaczonych na urządzenia z seryjnie montowanego zawieszenia ?
Miejsce na kompresor musi się znaleźć - to jest oczywiste, orientujecie się jak wygląda taka zmiana ?
Offline
Ja się orientuje tylko,że to nie tania zabawa Szukaj po necie może są jakieś zestawy do MKIV.
Offline
Mówisz o air raide? A po co to Tobie?
Offline
Kup markowy gwint i będziesz bardziej zadowolony niż z air'a. Gwintem pokrecisz,no ogólnie więcej zabawy. Ja czekam jak swój zamontuje na wiosnę i się doczekać nie mogę,jeszcze nawet grama śniegu nie widać
Offline
http://www.airride-system.pl/
znajomy kupował z tej firmy, możesz się poglądowo zapoznać z podzespołami, konfiguracją, cenami itd
Offline
xXKrystianXx napisał:
jeszcze nawet grama śniegu nie widać
To źle? Ja nie chce śniegu, śnieg niech mają w górach dla turystów.
Offline
Chrzanek napisał:
Mówisz o air raide? A po co to Tobie?
Szukam jakiegoś rozwiązania, które pozwoli mi zbierać wszystkie nierówności bez przenoszenia do kabiny.
Ja wiem, że Golf 4 swoją konstrukcją uniemożliwia posiadanie tego komfortu, pytanie czy można zastosować jakieś rozwiązanie, które chociaż po części da więcej frajdy z jazdy przy oponach o niskim profilu.
Gazówka jest twarda jak smok, olejowe amortyzatory będą bujać na lewo i prawo -ale i w tym przypadku większość nierówności czujemy pod tyłkiem.
Dlatego zainteresowałem się pneumatycznym zawieszeniem.
No i proszę, 3800pln brutto za http://www.airride-system.pl/zestaw-bes … p-458.html
Tam gdzie zaznaczyłem czerwone strzałki, wchodzi zwykły amortyzator ?
Bardzo jestem ciekaw jak wygląda przegląd na stacji diagnostycznej, pewnie zrobię, ale tylko u kogoś znajomego
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-20 20:53:36)
Offline
O chopie... Ale by modów było za tą kasiore. Prawda jest taka,że co byś nie pakował do golfa nie zrobisz z niego komfortowej S klasy. Czytałem,że na srogiej glebie bezpieczniej się jeździ na powietrzu niż na gwincie i tyle. Sam osobiście tego nie testowałem i nigdy nie będę testował, bo tak jak mówię to droższa zabawa,a za taką kasę to masz nowego Weiteca lub wiele ciekawszych modów,dzięki którym poczujesz się w swoim aucie jak w niebie. A jak poszukujesz komfortu na jakimś konkretnym poziomie to musisz zmienić samochód
Offline
Tu masz zestaw do 4x4 jeśli chodzi o Aira. Do seryjnego auta czy warto to zamontować to już zostawię bez komentarza, bo zaraz wojna będzie
Offline
To co myślicie ? Co warto wrzucić do Golfa, żeby jeździło się bardziej komfortowo przy niskim profilu gumy ? Coś co będzie dobrze zbierać wszystkie dziury, nierówności ?
Chrzanek napisał:
Tu masz zestaw do 4x4 jeśli chodzi o Aira. Do seryjnego auta czy warto to zamontować to już zostawię bez komentarza, bo zaraz wojna będzie
Wojna ? Nie przejmuj się tym co myślą inni
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-20 21:45:12)
Offline
jezdze rok na airze i wad nie widze,a zabawa jest,drogie kompletowo,sam jak zrobisz tanio wyjdzie
Offline
kolak napisał:
jezdze rok na airze i wad nie widze,a zabawa jest,drogie kompletowo,sam jak zrobisz tanio wyjdzie
Super, jak z przeglądami ? Robią problemy ?
Offline
Teoretycznie tak modyfikowane auto nie powinno przejść przeglądu, jak piszą w linku brak homologacji na drogi publiczne, ale to Polska... pewnie przejdzie. Choć ja na miejscu diagnosty bym się bał dać "przegląd".
W praktyce... większy bęcek na szosie i udział policji ( nie daj Boch ranny lub denat...) rzeczoznawca, biegły...sąd i idziesz siedzieć za auto nie dopuszczone do ruchu.
Polemika polemiką, ma się kasę można eksperymentować... tylko dlaczego potem trzeba się bać pecha. Warto ??
Offline
TataNka napisał:
Teoretycznie tak modyfikowane auto nie powinno przejść przeglądu, jak piszą w linku brak homologacji na drogi publiczne, ale to Polska... pewnie przejdzie. Choć ja na miejscu diagnosty bym się bał dać "przegląd".
W praktyce... większy bęcek na szosie i udział policji ( nie daj Boch ranny lub denat...) rzeczoznawca, biegły...sąd i idziesz siedzieć za auto nie dopuszczone do ruchu.
Polemika polemiką, ma się kasę można eksperymentować... tylko dlaczego potem trzeba się bać pecha. Warto ??
Chyba warto inwestować, ale w inny pojazd. Istnieją na rynku zestawy homologowane ?
Offline
Na rynku dostępne są :
Popularne modele z pneumatycznym zawieszeniem
Audi Allroad
Audi A8
Audi Q7
BMW X5
Jaguar XJ
Jeep Grand Cherokee
Land Rover Discovery 3 i 4
Lexus LS
Mercedes klasy E
Mercedes klasy S
Mercedes CLS
Mercedes ML
Mercedes GL
Mercedes klasy R
Mercedes SL W230
Porsche Cayenne
Range Rover
Subaru Legacy/Outback
Volkswagen Touareg
Volkswagen Phaeton
Modele z pneumatycznym układem tylko w tylnej osi
Audi A6 C5
Land Rover Discovery 2
Toyota Land Cruiser 120
- podaję za pismem motoryzacyjnym.
O homologowanych zestawach do Golfa wszelakiej maści nic mi nie wiadomo.
PS. Jak naprawdę Masz kasę, kup sobie cytrynkę - polecą uje...
Ale rzeczowo: kto z golfa raz pojedzie cytrynką na pneumatyku, ten będzie miał burzę w mózgu. To tak jak byś się przesiadł z niemrawej nałożnicy po 15 latach związku do łóżeczka 20 latki... całkiem inne bujanie
Offline
TataNka napisał:
Na rynku dostępne są :
Popularne modele z pneumatycznym zawieszeniem
Audi Allroad
Audi A8
Audi Q7
BMW X5
Jaguar XJ
Jeep Grand Cherokee
Land Rover Discovery 3 i 4
Lexus LS
Mercedes klasy E
Mercedes klasy S
Mercedes CLS
Mercedes ML
Mercedes GL
Mercedes klasy R
Mercedes SL W230
Porsche Cayenne
Range Rover
Subaru Legacy/Outback
Volkswagen Touareg
Volkswagen Phaeton
Modele z pneumatycznym układem tylko w tylnej osi
Audi A6 C5
Land Rover Discovery 2
Toyota Land Cruiser 120
- podaję za pismem motoryzacyjnym.
O homologowanych zestawach do Golfa wszelakiej maści nic mi nie wiadomo.
PS. Jak naprawdę Masz kasę, kup sobie cytrynkę - polecą uje...
Ale rzeczowo: kto z golfa raz pojedzie cytrynką na pneumatyku, ten będzie miał burzę w mózgu. To tak jak byś się przesiadł z niemrawej nałożnicy po 15 latach związku do łóżeczka 20 latki... całkiem inne bujanie
Dzięki - kuzyn jeździł Xantią - strasznie uzależniające
Jeśli będę zmieniał Golfa na inny pojazd, w grę wchodzą tylko 2 - Touareg z bezawaryjnym silnikiem 2.5 w manual'u lub Passat.
Na razie jest Golf 4, i do Golfa wkładam, może nie tak jakbym wkładał do 20latki
Offline
din2pin, nie zrozumiałeś mnie. Raz że to są całkiem inne doznania! A dwa: że całkiem inna konstrukcja!!! To co w cytrynie będzie luz cacyk, w golfie będzie klapą!
Chcesz poprawiać inzynierów VW ?? Jak sklecisz pneumat do golfa na zicher... nic tylko wal do Wolfsburga i krzycz o kasę. Wcześniej pisz patent.
Że tak można było i z taką zawiechą w Polsce, i na świecie... np. w Brazyli ( gdzie garbus jeszcze szaleje...).... sprzedaliby 50% więcej golfów...
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-12-26 19:22:54)
Offline
TataNka zrozumiałem Cię doskonale, dlatego też napisałem " może nie tak jakbym wkładał do 20latki "
Offline