Golf 4 Klub Polska
Auto czasem dusi się przy większych obrotach i gaśnie na postoju. Dałem w pedał do 3000tys obrotów, by się zagrzał no i zgasł. Potem nie chciał odpalić. Immobiliser?
log z vaga
Address 01: Engine
6 Faults Found:
16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich
P0172 - 35-00 - -
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments
1 Fault Found:
01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway
No fault code found.
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
Proszę o pomoc
dodam, że kiedyś bardzo rzadko przy odpalaniu zdarzał się błąd w fisie 'wegfahrsperre aktiv' i samochód po chwili gasł.
oświetlenie nie zawsze działa prawidłowo, ale to chyba nie ma nic do sprawy
filty, świece zmienione
Ostatnio edytowany przez ekse1 (2016-01-21 09:56:18)
Offline
nagrałem co się dzieje na telefonie https://www.youtube.com/watch?v=PktpHXMQMlo
Ostatnio edytowany przez ekse1 (2016-02-01 17:55:48)
Offline
Masz tych błędów trochę, żeby od razu nie pchać się w koszty wymieniając wszystko spróbuj wyczyścić przepływomierz, ewentualnie jeśli masz możliwość podmienić od kogoś kto ma pewny to też warto spróbować. Skoro wymieniłeś świece, to sprawdź czy kable nie mają gdzieś przebicia (sposób z popryskaniem wodą po ciemku), a jak nie, to sprawdziłabym cewkę zapłonową na drugim cylindrze (przełożyć do innego i sprawdzić czy wyskoczy błąd) Co do oświetlenia masz rację, to nie ma nic do rzeczy, winny jest mikrostyk w drzwiach kierowcy. Ten komunikat i błąd immobilizera - sprawdzić kostki przy stacyjce.
Więcej pomysłów nie mam póki co.
Offline