Golf 4 Klub Polska
Zmień podkładke
Offline
... a mi kapie z nosa... czy naprawdę trudno użyć Google, nie mówiąc o wyobraźni ??
PS. Nie burczę... ale posiadając auto, nalezy posiadać choć ten 1% zmysłu technicznego...
Offline
TataNka można sie zdenerwować ale tacy sa ludziska u mnie w pracy jest dużo ludzi po studiach i nie uwierzył byś jakie tumany jeden dostał grzechotke i nie mógł zrozumiec że jednym kluczem można zakrecać i odkrecac , inny sie pytał że w domu ma pojedyńcze gniazdko i może zamienić na podwójne , czy bedzie pasować do ma tylko dwa przewody takich głupot mógłbym pisać do wieczora
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-18 20:26:57)
Offline
...próżna polemika... kane nie łap Kolegów za słowa... bo Michal11 osłupieje...
Napisz jasno: śruba miski olejowej jest zespolona z podkładką ( podkładka nie zdejmowalna ), wymienia się na nową tj. śruba + podkładka = kupujemy to w komplecie...
Domowym rzemiosłem i na to jest sposób: zwykłe włókno konopne, lniane nasączone farbą nitro (szybko schnie, odporna na olej ) na śrubę, czekamy aż lekko podeschnie zakręcamy i trzyma jak diabeł...
Offline
Ja u siebie przy ostatniej wymianie zmieniłem , bo stara już nie ciekawie wyglądała nie wiem czy śruba była ory ,czy chińska republika ludowa ale sie dało ,ale przypuszczam że ori ma zabezpieczenie przed wypadnięciem podkładki ,tak jak niektóre śruby samochodowe , da sie to obejśc szkoda twojego 4-paka [ wymieniałem takie podładki w śrubach zawieszenia fiata]
Offline
kane napisał:
jozef66 napisał:
Zmień podkładke
Postawię 4-paka jak wymienisz podkładkę (nie niszcząc gwintu oraz samej podkładki) (...)
Wybacz uszczypliwość, ale dlaczego STARA uszczelka miałaby być nie uszkodzona przy zdejmowaniu?? Wiem o co Ci chodzi, ale bez przesady. A sam gwint też jest nie do zniszczenia.
Starą uszczelkę się przecina, kupuje miedziuchę za 5gr, zakłada i nie ma nawet kropelki.......
A co do owijania konopiami, to po co farba? Żeby gorzej było potem rozkręcić? Włókno konopne można KONSERWOWAĆ olejem, nie trzeba go przed nim zabezpieczać farbą
Offline
Może kolega kane nawet powietrze do opon kupuje w ASO bo ma orginalne wentyle i nie może dopasować końcówki do kompresora
Offline
Ale mu pojechałeś
Offline
TYLKO SPOKOJNIE, BO ZARAZ KTOŚ WYBUCHNIE I SIĘ POSYPIĄ OSTRZEŻENIA. TAK TYLKO PRZESTRZEGAM
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-18 20:28:38)
Offline
kane napisał:
dalsze pisanie postów po moim było zbędne (...)
Wręcz przeciwnie, trzeba było wyprowadzić ludzi z błędu w który ich wprowadzasz pisząc że się nie da, bo się gwint na korku zniszczy, albo co gorsza stara uszczelka się uszkodzi....
Ale jak ktoś jest bardzo konsekwentny, to i zmieni korek, bo przecież tak piszą mądrzejsi ode mnie... ciekaw jestem czy również w WC co niektórzy używają $$ skoro mają ich nadmiar....
Offline
NIGDY nie powinno się zakładać starej uszczelki miedzianej, zawsze nową aby dopasowała się na nowo do korka i miski. Najlepiej wywijaną choć klasyczna płaska też swoją rolę spełni.
O włóknie konopnym napisałem "domowe rzemiosło" czytaj - doraźnie - gdyby się okazało że uszczelka korek zespolone. Sam olej włókna nie uszczelni, będzie ciekło.
" ciekaw jestem czy również w WC co niektórzy używają $$ skoro mają ich nadmiar.... " - cóż do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć, gumek chyba nikt nie używa dwa razy... choć można... a producent zaleca jednokrotne użycie.
Offline