Golf 4 Klub Polska
Cześć, od paru miesięcy jeżdzę golfkiem 1.9 ALH i niestety dostrzegłem pare wad , które nie do końca wiem z czego mogą wynikać. A mianowicie , po samym odpaleniu nie butuję auta, aczkolwiek mam wrażenie, że dopóki się nie rozjedzie koło 4 km, nie ma mocy. Druga rzecz to, że trzęsie budą na wolnych obrotach, ale nie zawsze, najczęsciej jak stoję pod górkę lub gdy jest zimno? no tak zaobserwowałem. Ostatnia rzecz to kwestia przyśpieszenia, przy płynnym lekkim przyśpieszaniu nie ma problemu, natomiast gdy wcisnę mocniej pedał np na 2 biegu przy 40 na godzinę, silnik wyje zatrzymuje obroty na 3500-4000 rpm , i wtedy ciągnie ( i to mocno), ale z opóźnieniem w stosunku to wciśniecia gazu. Auto ma 18 lat i program na 127 koni( sądzę, że troche przesadzony), wycięty kolektor i zaślepiony EGR. Jakieś pomysły? Znajomy coś wspominał z tym przyspieszaniem o sprzęgle, ale auto normalnie rusza , a problem występuje na 2,3,4,5 biegu - na 1 nie. Pozdrawiam czytających ! I czekam na odp bo sezon blisko, a moje cacuszko przypomina ... no właśnie.
Offline
To że silnik ciągnie przy 3500 -4000 rpm to moim zdaniem tak napisana mapa.
Offline
tak, ale obroty jakby skaczą na te 3500-4000 rmp... jechałeś kiedyś automatem w autach tej generacji? To jest strasznie podobne do kickdowna... w ciągu sekundy lecą obroty na te wartości i są mniej wiećej na tym poziomie jakieś 4-5 sekund...
Offline
Musisz zrobić logi dynamiczne. Bo ja piszesz że wycięty masz kolektor to w sumie nie wiadomo jest prawdą ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Właśnie mój znajomy mechanik mówi , że to sprzęgło raczej. A skoro tego, to polecacie żebym wstawił nowe ale od 90 konnego alh, czy coś innego ?
Offline