Golf 4 Klub Polska
Witam,
Po wymianie uszczelniaczy na pompowtryskach pojawił się dziwny klekot, dochodzący od strony skrzyni biegów, głownie słyszalny w kabinie od strony kierowcy. Dodam, że autko było odpowietrzane poprzez kręcenie rozrusznikiem. Jeżdzę z tym już pół roku ale trochę mnie to irytuję.
Na zimnym tak tego nie słychać natomiast jak się rozgrzeje to jakby bocian siedział pod maską. Pompki wsadzane oraz regulowane zgodnie z odpowiednimi instrukcjami, gniazda pompek oczyszczone przed montażem.
Ktoś jakiś pomysł? Już mam głowę kwadratową od tego...
Offline
Z wałek rozrządu nie wytarty? Popychacze sprawdzałeś przy wtryskach?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Skąd wiesz że wałek rozrządu jest ok?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Zdejmij dolot z kolektora ssącego i zobacz czy "duk duk" wystepuje taki dzwięk
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline