Golf 4 Klub Polska
No to ładne masz te spalanie .Piszesz o "esce" masz na myśli S8? Teraz to się zgodzę lecz tak 2 lata temu to była tragedia z nawierzchnią (bez ciągłej jazdy lewym pasem się nie obyło).
P.S. na starym mieszkaniu też kiedyś zryłem sąsiadom podwórko bo przyszły roztopy (wyglądało jeszcze gorzej niż u ciebie).
Offline
kane napisał:
No to ładne masz te spalanie .Piszesz o "esce" masz na myśli S8? Teraz to się zgodzę lecz tak 2 lata temu to była tragedia z nawierzchnią (bez ciągłej jazdy lewym pasem się nie obyło).
P.S. na starym mieszkaniu też kiedyś zryłem sąsiadom podwórko bo przyszły roztopy (wyglądało jeszcze gorzej niż u ciebie).
Tak s8 Akurat tylko od Wyszkowa do Wwa. Ale już zaczynają kolejny element tej całej ViaBaltica i od Ostrowi Mazowieckiej zaczną
budować odcinek s8, do Wyszkowa. Więc wtedy tylko dojadę sobie do Ostrowi 35km od siebie i potem samą s8 do Wwa
Przez pierwsze dwa tankowania ciężki temat bo tylko 400km na pełnym baku robiłem, ale głównie miasto i obwodnica, tak by autko sprawdzić.
Teraz na spokojnie wraca do normy czyli te 500-550km na jednym pełnym zatankowaniu.
Te zdjęcie to już po delikatnym podrównaniu szpadlem, który jest załączony na zdjęciu
Offline
Marcin spalanie super masz.
7l w trasie to jest dobre spalanie w benzyniaku tym bardziej w starym 1.8T a wynikami Golfa V GTI wciągasz nosem.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Spalanie norma tez takie mam na pb z tym ze ja na podtlenku lpg wiec teraz jeżdżę praktycznie pół darmo hehe i jestem zadowolony a jako ze myślę w tym roku nad zmiana autka to znów będzie 1.8 T jestem mega zadowolony z tego silnika.Frajda z jazdy spora jeśli chodzi o auto w mały przedziale pieniężnym a i miny ludzi których mijasz na drodze w lepszych autach bezcenne.
Offline
Detale... najczęściej niezauważalne, ale wewnętrznie cieszą właściciela Korci mnie mocno, żeby już wrzucić letnie koło, ale waham się
Tak więc dziś generalne sprzątanie auta we wnętrzu, oczywiście umyte autko też. No i te końcówki ogarnąłem do ładu i porządku.
W tygodniu trzeba pacjenta wziąć na podnośnik i sprawdzić co jest przyczyną spierdzielającego płynu hamulcowego. Miejsce ustalone
po wycieku na podłogę w garażu, czyli prawe tylne koło. Może coś się rozszczelniło czy ki cholera, ale do ogarnięcia
Pozdrawiam. PS. Zdjęcie robione szczotką drucianą
Offline
Ładnie zdjęcie wyszło jak na szczotkę drucianą ^^ Może wężyk pękł od starości.
Offline
Chciałem właśnie zapytać z jakiej sieci kolega ma tą szczotkę że taki fotki strzela hmm Tesco, Leroy ale chyba jednak będzie to Castorama.
Offline
Super wygląda i jak ładnie spasowane
Offline
Spasowanie ogarniał Eizon, więc jemu należy się pokłon Teraz chyba najszybciej co podziałam to minimalistyczne
zmiany, czyli kierunek podwójny i inne jakieś duperelki. Ale jeszcze to nie teraz, są inne priorytety
Offline
Wiadomo są inne rzeczy ważniejsze. każdy dobry modzik cieszy, chociaż najmniejszy
Offline
Nie ma lipy musi to zawsze wyglądać
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Marcin masz potencjał na 300km więc ja chętnie będę działał ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ja odkąd swojego kupiłem i wcześniej widząc jak u ojca w octavii błotniki przerdzewiały na wylot zaglądam tam praktycznie przy każdej zmianie kół. W porównaniu z moim to i tak mało tego miałeś
Offline
U mnie progi przód już wyglądają zaj^&*^% ,będą do roboty tak samo jak błotniki... Takie rewiry u mnie na wsi, że wszędzie gdzie nie wjedziesz tam szambooo potokiem płynie
Offline
Ja właśnie progi zrobiłem, bo już pordzewiały, a przy najbliższej wymianie kół będę robić dziury w nadkolu, bo nawet jak się to co zmianę kół czyści, to i tak rdzewieje.
Offline
Teraz na pewno częściej będę zaglądał w te miejsce, bo szkoda progów, a ruda jest bezlitosna
Dobra, według mnie to bez porównania.. Jest w pytę, jeszcze tylko muszę zdjąć napis GOLF i jest fajnie na tyłku Zaślepka fajna sprawa
Zostanie kilka detali, żebym mógł uznać tył auta w całkiem dobrym stanie. Listwy w kolor, oraz dokładka. No i daszek z .:eRki:.
I wtedy już na prawdę będzie coś mi się podobać w tym aucie A na razie to wszystko tak pół na pół No może prócz mocy.
Bo tu jest frajda i to mi się bardzo podoba, hahaha
A tu jedno zdjęcie z ziomkiem. Wrzuciliśmy już do gulfa gwint, siedzi tam mts I całkiem idzie dobrze nim zejść w dół.
Oczywiście to nie jest zdjęcie końcowe Tył skręcony tylko do połowy, tak jak i przód, ale widać pochyłkę konkretną
18" czekają w garażu, tylko zmiana opon na 205 prawdopodobnie, bo na 225 strasznie wystają koła, a że to 5x112, to trzeba adaptery.
Offline
Relativy napisał:
Mam do ciebie pytanie, czy z tyłu hamulce też zmieniałeś, czy tylko przód?
Na razie jest zmieniony tylko przód, 312mm. Tył na serii, ale tragedii nie ma, aczkolwiek zmienię na większe, 256mm.
Jest kilka planów co do auta, ale najpierw inne rzeczy. Postaram się w tym roku powrócić na dłuższą chwilę do Eizon'a.
Żeby w aucie został zrobiony większy icek etc. Ale to jeszcze nie w tym momencie
A w ostatnich dniach jakąś tam kosmetykę zrobiłem w tylnej części auta. Usunąłem napis GOLF oraz wlepkę VAG O-ka,
którą przeniosłem na ramkę rejestracyjną. Jeszcze tylko listwy w kolor, dokładka i lotka z eRki i finito
Coś tam nagrałem na przelocie, który został zrobiony u Eizon'a w Syncar&Diagnostyka
Pogoda była to na pierwszą próbę poszła ręczna pinownica Mesto z ShinyGarage. Fajna sprawa, piana trochę słaba,
ale dlatego, że złe proporcje wlałem i nie wyszło jak trzeba, ale zadziałała, super poradziła sobie z brudnym autkiem.
NO I WESOŁYCH ŚWIĄT. DUŻO ZDROWIA, BO JEST NAJWAŻNIEJSZE.
I MOKREGO DYNGUSA, CZY KTO CO TAM WOLI INNEGO
BEZPIECZNYCH POWROTÓW DO DOMU I ŻEBYŚCIE BEZPIECZNIE DOTARLI DO CELU
Offline
A dużo jest do wymiany przy swapie? Ja mam ochotę z tyłu dać coś większego, bo przy tych felgach tarcze z przodu jeszcze wyglądają ok, ale te z tyłu są takie małe, że aż w oczy razi...
Offline
Hm, jak sześćdziesiątka to jeszcze nie słyszałem. Ludziom na mieście się podoba z tego co wiem
To prawda, małe się wydają, bo za felgą ich praktycznie nie widać, zwróciłem na o uwagę. Ale żeby zmieniać dla
samego wyglądu to nie ma sensu, bo 256 wcale lepiej nie wyglądają. Jedynie aspekt hamowania jest warty uwagi
Offline
Podwójny kierunkowskaz zrobiony. Zadowolenie z takiego detalu gwarantowane
Offline
Zadowolenie na pewno Odkąd mam podwójny kierunek jak i ty a widzę skręcającego innego golfa IV z pojedynczym migaczem to mi czegoś brakuje
Offline
Dokładnie tak Tylko muszę zmienić żarówki na zwykłe, bo za mocno pomalowałem szkiełka i z żarówkami pomarańczowymi daje efekt trochę mocnej pomarańczy,
a wręcz czerwieni trochę Tak na zimne lepiej podmuchać, coby mieli się czepnąć. Albo może ledowe, się pomyśli, się zrobi
Offline
Jest git
Offline
Kawał maszyny
Offline
Powodzenia w dalszym modowaniu !
Ostatnio edytowany przez kuba_be (2016-04-14 17:52:11)
Offline
kuba_be, kawał maszyny to jakieś auta z 4 litrowym silnikiem, tu poczciwy Golf IV
Apropo modyfikacji . Kolejny malutki detal. Wcześniejszy włącznik świateł z Polo 6R, który był 'podebką' z allegro,
został zastąpiony ori włącznikiem również z polo 6r ale w piano black
Offline
A w środku kratki i reszta też w piano ? lubisz ciemne
Offline
VAGVILLAGE IŁAWA 2k16. Rozpoczęcie sezonu jak najbardziej super Co po takim zlocie stwierdziłem?
Że stanowczo czas na zmianę rolki. Rs'y są fajne, ale są zbyt 'zwykłe' Golf na ulicy się wyróżnia temu nie można zaprzeczyć,
aczkolwiek trzeba pomyśleć nad czymś innym na przyszły sezon stanowczo! Czasu dużo, felg jeszcze więcej, więc wszystko z czasem.
Ekipa konkretna, świetnych ludzi poznałem, konkretne auta widziałem. Warto wybrać się na tego typu zloty.
Fotek kilka mam, aczkolwiek nie ma nic nadzwyczajnego, przecież mój golf nic praktycznie sobą nie reprezentuje
Może zmiana pracy polepszy jakość życia dla Golfa, bo nad tym też się debatowało Aj, człowiek po takim zlocie wpada
w rozterki, bo dostaje totalnego kopa motywacji, żeby dążyć do lepszego jutra, ale zaś jak patrzy na obecny stan auta,
to wpada w osłupienie, że jeszcze wieeele czasu, pieniędzy, serca, i wszystkiego innego potrzeba do zbudowania czegokolwiek.
Pozdrawiam
Offline
Nawet ładnie wygląda ten czarny włącznik-aczkolwiek "szary" bardziej rzuca się w oczy
Offline
Kane, racja że bardziej się wyróżnia, ale teraz też mi się bardzo podoba
W Golfie na razie cisza, turla się bo turla, musi Zapierdala? Ależ oczywiście..
Na razie wszystko stoi, bo taka jest sytuacja. Jakieś detaliczne rzeczy się wymieniają.
Wymieniłem podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Moje LED żarówki ze sklepu moto po 2,5roku powiedziały
Zamówiłem moduły LED od kolegi z sąsiedniego forum, Tomnik. Polecam.
Wymieniony prawy wkład dużego lusterka. Grzeje jak szalony, można jajka smażyć jak się rozgrzeje
Na przyszłą zimę jestem przygotowany więc z wkładami lusterek. Wkład z allegro zamówiony, zamiennik.
Trochę bawię się przy aucie, żeby dalej lakier dobrze się prezentował, małe zakupy w Shiny Garage, pomagają
mi w tym, żeby Golf dobrze się prezentował. Ale tak czy inaczej czeka go jeszcze studio detalingu, jak będzie czas
Mam do wymiany zaworek n75 i cewki. Zaworek i jedna cewka są jeszcze zapożyczone od Eizon'a.
Cewki właśnie dziś wymieniłem. Wpadł komplet cewek z silnika TFSI. U mnie w tym silniku pasują p&p.
Teraz jeszcze po wypłacie wymienić zaworek n75 i z głowy. Potem można bawić się dalej
Jakieś tam zdjęcia mam, Pozdrawiam.
Offline
Kolektor ssący pomałowałeś?;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Tylko wierzch widoczny na zdjęciu, dalej się nie bawiłem
Offline
Moduły led Super sprawa, a lakierek po użyciu produktów z Shiny Garage MIAZGA
Offline
Będziesz dorabiać dystanse pod cewki? u mnie też siedzą i sie zastanawiam czy nie dorabiać
Offline
A po co te dystanse?
Offline
dla wypełnienia luki między cewką a pokrywą. na zagranicznych forach pisali żeby dorobić żeby się cewki nie ruszały ale u mnie nie drgną nawet bez nich, mogę jedynie ręką je obracać bo łapki nie sięgają do prowadnic.
Offline
Też nie mam z tym problemu, żeby miały się ruszać. Wszystko gra jak powinno Więc nie będę stosował żadnych dystansów.
Offline
Się zapomniało o moim temacie, że kilo kurzu tu zobaczyłem, dużo zdjęć nieaktualnych, albo w ogóle się nie wyświetlają
Także 1 strona tematu zrobiona już na tip top i można śmiało przeglądać i czytać oraz oglądać zdjęcia.
Sezon 2016 dobiegł końca, Golf spisuje się świetnie, kolejne miesiące lecą, a ja nadal chcę Nim jeździć, bo sprawia dużo frajdy.
Poszedłem na 'swoje' więc finansowo rozłożenie jest trochę inne niż kiedyś. Auto musi poczekać, a praca za specjalnie nie daje
dużej wypłaty, więc trzeba szukać alternatyw, co równa się brak czasu na grzebanie przy aucie. Z nowości to nawet nie wiem co pisałem,
a czego nie, na pewno wszystko na 1 stronie jest już zrobione. Ale wpadły lampy Pacific na tył, stabilizator z s3, podwójny kierunek w lampie,
cewki tfsi, moduły LED od tomnika w kopertówki przednie i tak to wygląda na razie. Kończymy sezon zlotowy, przez zimę może coś się zmieni
może nie, cholera wie jak to wszystko się ułoży Jakbym jakiś bank opierdzielił to pewnie by się pozmieniało, a tak to trzeba
kombinować, haha Pozdrowienia chłopy
Offline
Nowa oliwa musi być Przesiadka z 5w40, na 5w50.
Oczywiście VALVOLINE. Sprawdzony olej, spisał się tak samo jak był silnik 1.6, tak również
przy 1.8t się sprawdza. Więc zostajemy przy tej samej marce. A cena atrakcyjna, więc warto.
Offline
vr1 grubo ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
108zł, sam byś pewnie brał jak taka okazja
Offline
Ciekawe czy skład w środku się zgadza
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Ciekawe czy skład w środku się zgadza
Żeby mieć taką pewność,to musiałbyś być przy produkcji (od rozlewu aż do załadunku na samochód) i jechać za tirem aż do hurtowni.
Offline
kane, to co napisałeś do słuszna uwaga. A co do składu to jestem spokojny. Sam sobie załatwiłem olej.
Po prostu kupiłem go bezpośrednio, bez żadnych marż takich jakie narzucają sklepy moto i hurtownie.
Pracuję w takiej hurtowni, więc wszystko co mam, kupuję po zupełnie innych cenach
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:43:41)
Offline
Temat zarósł mułem, błotem, roślinnością i wszystkim innym Ale jakoś tak wyszło.
Co do auta, śmiga jak ta lala. Eksploatacja i aby do celu! Plany życiowe się zdeklarowały (ślub),
co prawda dopiero w 2019, ale trzeba odkładać. Chciałbym do ślubu Golfem jechać, ale moja luba
trochę niechętna, ale do tego czasu, może jeszcze się coś zmienić, dlatego oszczędzać nie będę.
Tym bardziej, że auto ma tzw. dożywocie u mnie. Nawet jak już mi przejdzie zajawka na obniżenia,
koła, etc. to zostanie daily. Przepraszam, SZYBKIE DAILY Ale to jeszcze daleko. Przez jesień, zimę
i wczesną wiosnę coś tam się dłubie. Poprawiłem otwieranie bagażnika z pilota. Jest lżej zamknąć klapę,
szybciej się otwiera i podczas, gdy auto jest zamknięte to się nie otworzy. Dopiero jak auto otworzę z pilota.
Takie zabezpieczenie, bo potrafiła się klapa otworzyć przez przypadek, jak kluczyk był w kieszeni. A teraz trochę
trudniej będzie, więc względy bezpieczeństwa trochę sobie poprawiłem. A wygoda to wiadoma sprawa. Na zimę
Golf pojechał na twardy wosk i ogólny mały detaling, do zaprzyjaźnionego warsztatu. Zdjęcia poniżej. Co więcej,
zamontowałem osłonę miski olejowej od forumowego speca z forum vwgolf, FM- Micha Się Cieszy, Filip Maślanka.
Wymieniony zawór n75 na oem nowy, wymieniony czujnik temp. płynu chłd. i w końcu wskazówka siedzi na 90st i
ani drgnie podczas jazdy etc, no i problem z odpalaniem na zimnym zniknął. Oczywiście podziękowania dla
Eizon'a za zdalne rozwiązanie problemu z odpalaniem. Pozostało jeszcze wymienić przepływkę, bo wyzionęła
ducha. Ale temat dogadany z Dawidem, więc zakup będzie po wypłacie
Co do planów zlotowych. Mocno się nie napalam, jak w poprzednich latach, ze względu, że nie jest to auto
powalające na łopatki. Ale przecież w tym wszystkim nie chodzi o to. Atmosfera i ludzie na imprezach, są
dla mnie jednym z ważniejszych warunków. Dlatego też bez zmian, cyklicznie co imprezę, pojawię się ponownie na
V Vagvillage - Rozpoczęcie Sezonu 2017 w Iławie. Podoba mi się tamtejszy klimat i o Człowiek nie samymi
samochodami żyje :-) Jakby ktoś się interesował, szczegóły na facebooku.
A to krótka foto-relacja z autkiem przez okres jesień-zima-wiosna
PozdraVWiam
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:43:15)
Offline
Zobaczymy co czas przyniesie Jeszcze daleko, ale powoli trzeba myśleć!
Offline
Boski golfik sam mam 1.6 SR chciałem właśnie pobawić się w coś tego typu lecz niestety zbyt kosztowne a mój silnik bierze olej, i auto wymaga dużego wkładu w praktycznie każdą rzecz.
Offline
kane napisał:
.
Usuwam posty obrażonego kolegi, które nic nie wnoszą.
Offline
Kapusniak napisał:
Boski golfik sam mam 1.6 SR chciałem właśnie pobawić się w coś tego typu lecz niestety zbyt kosztowne a mój silnik bierze olej, i auto wymaga dużego wkładu w praktycznie każdą rzecz.
Dziękuję za miłego słowo To fakt, pieniądze są potrzebne na tego typu zmiany, ale jest to też inwestycja na dłużej (moje zdanie) Pozdrawiam!
Offline
Dess napisał:
Pięknie!
mam pytanie czy te felgi to mają rozstaw 5x100 czy 5x112?
Hej, te felgi mają rozstaw 5x100, są to repliki. Oem felgi były w rozmiarze 5x112.
Offline
Dasz jakieś namiary na zaślepkę tylnej wycieraczki?
Offline
nieznany15 napisał:
Dasz jakieś namiary na zaślepkę tylnej wycieraczki?
Kupowałem na allegro. Ale teraz jakbym kupował to szklaną. Taki jest plus, że wtedy szyba jest całkowicie płaska.
Zaślepka jest wkomponowana w środek dziury i ładnie to wygląda
Offline
Kilka zdjęć z Volkstreffen 5 GOLD EDITION 2017
Offline