Golf 4 Klub Polska
Witam
Panowie chcia³bym wymieniæ przewody zap³onowe ale za cholerê nie mogê zdj±æ koñcówek z cewki zap³onowej:-( Wie kto¶ jak to ogarn±æ??
Offline
We¼ kombinerkami zrusz przewody, pokrêæ nimi i wtedy wyjmuj. Skoro wymiana na nowe to i kombinerkami je mo¿esz poci±gn±æ bo nie masz co siê baæ, ¿e je uszkodzisz. S± zassane te przewody
Offline
Dobra a cewka nie dostanie w dupê? Bo wtedy koszt bedzie du¿o du¿o wiekszy:-)
Offline
Nieee, jej nic siê nie stanie. Musisz po prostu je zruszaæ, przerabia³em to samo u siebie jaki¶ miesi±c temu
Offline
Kolego a mo¿e podpowiesz co¶ w temacie który mnie mêczy od jakiego¶ czasu? Mianowicie chodzi o to ¿e stoj±c na biegu ja³owym silnik co jaki¶ czas tak szarpnie. jest to nie regularne i ostatnio coraz czê¶ciej odczuwalne. Obrotomierz stoi w miejscu ale VAG pokazuje wahniêcia o ok 40 obrotów. Z 800 na chwilkê na 760 i zpowrotem 800. taki skok trwa dos³ownie u³amek sekundy jakby zap³on gdzie¶ wypad³ i powtarza siê nie równomiernie.
Offline
Przepustnica by³a czyszczona u Ciebie?
Offline
no w³a¶nie nie, bêde musia³ siê chyba za to zabraæ. My¶lisz ¿e to mo¿e byæ przyczyn±?
Offline
W pierwszej kolejno¶ci zrobi³bym w³a¶nie czyszczenie przepustnicy
A jak z kablami, zdj±³e¶?
Offline
To czyszczenie zostawie na kolejny weekend, a kable jak siedzia³y tak siedz±. Zastanawiam siê czy te cholery nie s± jako¶ wkrêcane, chocia¿ ogl±da³em cewke w sklepie i powinno byæ na wcisk.
Offline
Nie, raczej nie s± wkrêcane, a raczej niepowinny byæ. Nie bój siê u¿yæ si³y. Jak dawno nie by³y ruszane, to mog³y siê cholery zasiedzieæ na tej cewce. Ja swoje te¿ ca³kiem konkretnie musia³em wrêcz wyrywaæ z cewki
Offline
dobra to w weekend wielka operacja wymiana kabli, czyszczenia przepustnicy i uszczelek kolektora dolotowego:-) W sobote wieczorem dam znaæ jak operacja.
Offline
Kolego, jak probujesz wyjac przewody to ciagniesz za nie ? Bo jak lapiesz kombinerkami to przy samej cewce o te "lebki" mocno sciskasz i tak jakbys chcial sloik odkrecic albo butelke jak sa zapieczone, i probujesz ciagnac krecac uzywaj wiecej sily bo cewce sie nic nie stanie a kable i tak ida w kosz. Co do przepustnicy to pamietaj zeby ja wyczyscic na clear bardzo dokladnie i najlepiej potem przedmuchac powietrzem (bynajmniej ja tak slyszalem) i musisz pamietac ze po zalozeniu wyczyszczonej juz przepustnicy Twojemu golfowi moze odwalac na biegu jalowym w sensie ze oboty moga skakac moze trzymac obroty itp, bo on sie albo samoczynie zaadaptuje albo bedziesz musial to vagiem zrobic. pzdr
Offline
no za kable ci±gn±³em, krêci³em nimi, szarpa³em i nic. a adaptacje sobie zrobiê bo w zesz³ym roku kabelek kupi³em wiêc nie ma problemu. dziêki za rady, na pewno siê przydadz±.
No i operacja czyszczenia przepustnicy siê powiod³a. Troszkê syfu by³o ale wypucowa³em na lustro. Dodatkowo wymieni³em jaki¶ wê¿yk od odmy z dziur± jak kciuk co te¿ mog³o mieæ wp³yw na pracê silnika. Przepustnica czysta,zaadaptowana i jest lepiej bo szarpniêcia choæ du¿o delikatniejsze i rzadsze to jeszcze siê zdarzaj±. Przewodów nie wymieni³em bo okaza³o siê ¿e nowe nie bêd± pasowaæ i musia³em nowe zamówiæ. Po pod³±czeniu pod kompa i zaadaptowaniu troszkê poszpera³em w funkcjach i tak sprawdza³em ka¿dy kana³ i jedna rzecz zwróci³a moj± uwagê. Mianowicie w 01-Engine --> 08 Mass Blocks --> Group 16 znalaz³em 4 pola w których by³o podane w Voltach 1 -660V 2 -680V 3 -800V 4 -800V. I teraz pytanie czy to jest napiêcie podawane na ¶wiece?
Kto¶ co¶ pomo¿e?
Ostatnio edytowany przez MarcinSkaza (2015-03-06 07:59:58)
Offline
Kto¶ co¶ wie i pomo¿e? Ja akurat nie ogarniam
Offline
Wiec tak. Zasiêgn±³em jêzyka i ponoæ te warto¶ci wskazuj± napiêcie na wtryskach. I tu mote ma³e sprostowanie bo napiêcie wynosi³o 1 -0.660V 2 -0.680V 3 -0.800V 4 -0.800V wiec s± to mV a nie V tak jak wcze¶niej pisa³em. i w zasadzie wychodzi³o by ¿e 3 i 4 wtrysk nie daje rady dlatego ma podniesione napiêcie i tym samym czas otwarcia. S± jakie¶ sposoby na sprawdzenie wtryskiwaczy?
Offline
Hej . troche odgrzewam post ale mam pytanie , ma kto¶ schemat zakladanie kabli zap³onowych do golfa 4 1.4
Offline