Golf 4 Klub Polska
Witam.
Zwracam siê do Was z takim zapytaniem. Od oko³o roku po wymianie tylnych klocków, tarcz, linek, oraz zrobieniu zestawu naprawczego t³oczka, pojawi³ siê dziwny objaw.
Hamulec zacz±³ pracowaæ na dwojaki sposób:
- raz hamuje normalnie, p³ynnie peda³ schodzi w dó³ powoduj±c umiarkowane hamowanie, powiedzmy normalne, mo¿e wrêcz ciut s³absze.
- Po pewnym okresie jazdy, zaczyna siê co¶ przycinaæ. Przede wszystkim zapala siê kontrolka ¶wiec, ale to zapewne uszkodzony czujnik. Jak siê hamulec przytnie, to czasem nawet przy wyje¿dzaniu z ronda, przy³apie, ja dodaje gazu a auto nie reaguje. Czasem na wzniesieniu auto zostawione na biegu, bez rêcznego, za³apie hamulec tak ,¿e wrzucaj±c na luz, auto dalej stoi. I TERAZ magia. Po takim przyciêciu, jad±c normalnie, DRUGI wariant pracy hamulca wygl±da tak, ¿e lekko dos³ownie 1-2 cm wcisnê peda³, a auto dos³ownie staje dêba. i KOLEJNA rzecz. Aby to odblokowaæ, wystarczy ¿e palcami, butem podniosê trochê peda³, blokada puszcza, i jest dalej normalnie. Normalnie na jaki¶ czas, gdy¿ problem wystêpuje w zasadzie losowo, ale ca³y czas. Uk³ad odpowietrzony, p³yn hamulcowy jest, generalnie wszelkie rozmowy ze znajomymi, mechanikami itp doprowadzi³y do jednego wniosku - uszkodzone serwo hamulca.
Móg³bym prosiæ o Wasz± opiniê?
Z góry dziêkujê, pozdrawiam.
Offline