Golf 4 Klub Polska
W sobotę przeganiałem trochę golfika i zaczęło kwiczeć.
Nie wiem z czego to dokładnie. Byłem na kompie dzisiaj i wynikło:
Albo turbo pada albo jest nieszczelność przy rurze.
Kazali mi sprawdzić bo może jest gdzieś dziurka i tak śwista albo ściągnąć rurę i sprawdzić luzy. Z tego względu że nie mam porównania jakie mają być te 'luzy' to jutro dzwonie i się umawiam na sprawdzenie.
Sprawdzą i wtedy będę szukał w najgorszym przypadku turbo. Planuje wstawić od ARL'a tylko moja prośba do Was jest taka;
żebyście mi polecili od kogo mam kupić to turbo no i oczywiście będe potrzebował redukcje rury żeby do mojej 115'tki pasowało.
Wstawiając je będę znowu wybierał się na przystrojenie programu do niego. Tak myślę że z turbo od arl'a na 160 koni mi podciągną, no nie?
Myślicie, że jak za dzwonie i powiem że turbo mi wysiadło i chcę żeby mi nowe przystroili to zrobią to w ramach gwarancji z tego że jestem ich klientem?
Spadku mocy nie ma. Jedyne to to, że turbo na logach trochę wariuje z początku a potem jest elegancko.
Logi Zaraz będe miał na e-mailu.
Ostatnio edytowany przez kutacso (2012-10-15 18:39:24)
Offline
Kajetan tobie chodzi o to złącze, o tą siatkę rury.
Już ją kiedyś robiłem, tzn kupowałem nową i wstawiałem.
Myślałem, że od turbo jakieś złącze elastyczne.
Nic sam nie poradzę.
Jutro jadę do mechanika i mi powie co jest grane. Jeżeli turbo kupuje od ARL'a.
Ma ktoś sprawdzone źródło gdzie mogę kupić po regeneracji oczywiście z gwarancją?
Kolejna sprawa to taka, że będe potrzebował redukcję do węża z tego względu że mam 115.
A kolejna rzecz jaka mnie ciekawi to to, czy po wstawieniu turbo ARL firma w której chipowałem dostroi mi znowu program do nowego turbo? Bo słyszałem że firmy cieszące się renomą nie będą z tego robiły problemu a zwłaszcza że jest to objęte 2 letnią gwarancją.
Ostatnio edytowany przez kutacso (2012-10-16 19:42:33)
Offline
Niestety nie.
Mechanik popatrzył rury i nic na pierwszy rzut oka nie widać.
Wysłałem logi z pracy do grupy osób co zajmują się naprawą turbosprężarek i czekam na odpowiedź.
Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo że jest gdzieś układ nieszczelny.
A jeżeli nie to jeżdżę aż się turbo rozsypie o ile to to i wtedy kupię nowe.
Ale dzięki Golfred za zainteresowanie problemem.
Offline
Kutasco podobno dobrze na pierwszą opcję przed regeneracją wymienić wszystkie wężyki od turbiny, wszędzie piszą o podmianie N75.
Zawsze to najtańsza opcja ..
U siebie płacę 11pln za metr takiego ustrojstwa w oplocie ..
Ostatnio edytowany przez Golfred (2012-10-27 14:01:26)
Offline