Golf 4 Klub Polska
- Silnik : 1.6 SR
- Moc [kW/KM] : 101
- Przebieg : 205tyś
- Rocznik :1998
- Skrzynia : manualna 5 stopniowa
- Rodzaj paliwa : benzyna + LPG
- Drzwi : tak, są 5
- Wersja : Comfortline
WYPOSAZENIE:
- klima
- podłokietnik z przodu i z tyłu ( nie wiem czy to opcja w Golfach)
- wszystkie elektryczne szyby
- centralny zamek
- jasne wykończenie wnętrza
- ABS
- ESP
- 4x airbag
- elektrycznie ustawiane lusterka
- Alusy ENZO 15``
takie o to foto świeżo po kupnie z przed tygodnia, za jakość zdjecia przepraszam ale robiłem je zapalniczką Jakieś fotki zrobię w weekend to wkleję tutaj, jeszcze nie na alusach bo wczoraj je dopiero kupiłem.
Ostatnio edytowany przez Patryk_ (2011-03-29 17:54:08)
Offline
Czerwony kolor to największy minus tego auta ;]
Spalanie, na dokładnie 42l gazu(tyle maksymalnie wchodzi do 60l butli ) przejechałem ponad 430km + śladowe ilości benzyny bo mam sekwencję.
Offline
ja wybadałem sprawe spalania i da się zejsc do 5.7 litra
ale nie do konca mi sie to podoba bo jest to jazda 70 na godzine na 5 biegu na zamknietych szybach itd oraz oponki 2.2 bara no i droga płaska
odrazu mówie co CIe czeka , czyszczenie przepustnicy
Offline
Czyszczona była, tak poprzedni właściciel stwierdził. Będę musiał sprawdzić w książce. A co ile kilometrów czyści się przepustnice?
No pewnie się da ale ja puki co raczej dynamicznie jeżdżę, 160 kilka razy łapałem, na mieście też nie ma zamulania, taka normalna dynamiczna jazda. To nie sportowe auto żeby się ścigać
Offline
Jaki minus ( kolor ) sory.... czarnych jak psów.... co zrobisz z czarnym.... czerwony mojego kolegi z łodzi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=357693
Offline
Patryk_ napisał:
Czyszczona była, tak poprzedni właściciel stwierdził. Będę musiał sprawdzić w książce. A co ile kilometrów czyści się przepustnice?
No pewnie się da ale ja puki co raczej dynamicznie jeżdżę, 160 kilka razy łapałem, na mieście też nie ma zamulania, taka normalna dynamiczna jazda. To nie sportowe auto żeby się ścigać
przy kazdej zmianie oleju , operacja bardzo prosta w razie potrzeby dam CI dokładne instrukcje i moze zrobie kiedys fotoporade
odnosnie spalania to cos ekonomicznie CI wychodzi czy aby napewno masz 8v o zmiennej długoci kolektora ?
Offline
Jeśli 8V o zmiennej długości kolektora jest oznaczona to 1.6 SR to tak, na 100 pro. Dosyć ekonomicznie prowadzę, wysokie obroty uznaję tylko w motocyklu Jutro pewnie będę tankował więc zobaczę jak mi teraz wyjdzie, 360km zrobione jak narazie i na przełączniku od gazu jest jedna czerwona już kreska, dam znać jak wyszło teraz.
Offline
no to chyba że tak odnosnie obrotów to ze względu na piękną krzywą momentu ,,, i pali mi koło 12.5 , w zimie łyka 14 bo go dłużej grzeje , ja normalnie cisne autko , ale od około 90stopni odnosnie tego silnika to on wręcz lubi wysokie obroty ze wzgledu na główne czopy wału , niestety ten po stronie rozrządu lubi się zacierać , ogółem czesto ludzie maja tez zuzyte panewki w SR a jak wiadomo panewka to część łożyska ślizgowego no i olej dostaje się tam pod cisnieniem a im wyzsze obroty tym wyzsze cisnienie , więc wręcz wskazane aby raz na czas mu depnąć , fakt że jest to silnik z 1 zaworem ssącym na cylinder i poprostu bardzo ładnie ciągnie od dołu , wręcz jak diesel z tym że znacznie wyżej się kręci , ogolem silnik jest bardzo dobry z tym że dużo pali , no ale 100 koni w 8v przy pojemnosci 1.6 to códo jedzie sie od dołu jak znacznie silniejszym samochodem . natomiast w motocyklu masz silnik najczesciej 2 sówowy z 2 zaworami ssącymi na cylinder , przez co od 0 wogóle nie jedzie , ale kręci się bardzo wysoko przez co zywotnosc 2 sówa jest dużo nizsza niż 4 sówa
JA CZEKAM AZ MAZDA ZROBI MOTOCYKL I TO Z NIEWIELKIM SILNIKIEM WANKLA NP 600CM3 O OGROMNEJ MOCY I PEWNIE SI ENIE DOCZEKAM
Offline
2takt raczej w mniejszych pojemnościach preferuję w motocyklu bo po otwarciu zaworu wydechowego jest łooogień Chociaż teraz trzeba jakieś 600ccm kupić
Właśnie to mi w tym Golfie się podoba że ciągnie ładnie, czuć że to silne auto i można śmigać na wysokim biegu i przyspieszać z niższych obrotów.
Offline