Golf 4 Klub Polska
Witam,
Zakładałem ostatnio temat odnośnie golfa 4 1.8t w którym wystawiłem logi z vaga.
Wywaliło mi tam miedzy innymi blad cylindrów.
Dzisiaj rano postanowiłem sprawdzic czy błędy wróciły. Poleciał reset i jeździłem tylko na PB i ku mojemu zdziwieniu wszystkie problemy znikły. Nic nie szarpalo, nie dławil sie. Tak przejechałem z 40km aż w koncu przeżucilem na LPG i po kilku kilometrach znow na PB i objawy wróciły. Na PB falują obroty na biegu jałowym. Na PB czuć szarpanie przy niskich obrotach. Obstawiam ze jak jutro podepne pod kompa to błędy znow beda. Moje pytanie czy to moze byc wina rozjechanych map PB? Czy to LPG sieje spustoszenie? Instalacja ma 9 lat i to nie ja ja zakładałem. Obstawiałem jeszcze Przeplywomierz i pod koniec trasy go odlaczylem i troche falowanie ustąpiło ale cieżko sie zbierał samochod. Co moze byc przyczyna tego ze samochod sie zachowuje ze jakby nie palił na wszystkie gary?
I jeszcze jedno dzis byłem u gaziarza i po podniesieniu maski zauważył jedna rurke ktora była podłączona do reduktora(chyba) i ta rurka nie była do niczego podpieta. Popatrzył i po chwili podłączy do silnika. Mówił ze to jakies podcisnienie czy cos. Pisze wszystko co zauważyłem.
Wstępnie umowilem sie z Nim na wymianę filtra i regulacje gazu. Skasować chce mnie za to 120 zł czy to duzo i czy moze pomoc?
Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz
Offline
Normalna cena. Co do tego gazu to czy sonda lambda byla sprawdzana oraz swiece i cewki?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Świece wykręcasz i patrzysz czy nie są dziwne zakopcone i wypalone.. Tak czy siak proponuje wymienić..
Cewki sprawdzasz w sposób taki że kupujesz sztukę i po koleji wkładasz i odpalasz auto jazda próbna i wiesz czy jest poprawa czy nie.
Sonda lambda napięcie na komputerze diagnostycznym lub na lambdę na stacji diagnostycznej.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Nie znam kodów do benzyniaka. Jakbym miał go u siebie to bym wiedział ;p
Musisz próbować od 1 do 25 prześledzić wszystkie kanały gdzieś znajdziesz napięcie sondy (tylko na rozgrzanym silniku)
Jak emulator (to warto podjechać do gazownika niech podepnie ten gazior pod kompa i tam też jest sterownik i błedy zapisuje)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline