Golf 4 Klub Polska
Wiêc jak dlatego nie pisa³em i przekazaniu silnika bo to Volkswagen a nie Honda i modzimy to co producent wsadzil do golfa. Bo sie nie op³aca i pisa³em o czym¶ ju¿ z wiêkszym silnikiem ., ca³y drugi samochód.
Domy¶lam siê ¿e ciê¿ko jest zerwaæ z golfem i flirtowac z nastêpnym ale mo¿e warto
300km jest w zasiêgu ka¿dego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kó³. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz byæ w czo³ówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Wszystko w swoim czasie.
Offline
Odgrzewam temat
Pytanko od totalnego laika
Sam filtr "pomog±" mi dobraæ w sklepie, tak?
potem pozostaje (zachowuj±c odpowiedni± d³ugo¶æ i objêto¶æ dolotu) zamontowaæ go pod mask±, z dala od samego silnika, najlepiej z doprowadzeniem ch³odnego powietrza? W sensie czy bêdzie du¿o problemów je¿eli w jakiej¶ nieprawid³owej odleg³o¶ci zamontuje, czy bêdzie to g³ównie odczuwalne na hamowni?
Offline
Jak chcesz zwykly stozek, to kup na allegro dostaniesz go z takimi koncowkami dzieki ktorym mozesz sbie wyregulowac wielkosc otworu. Oprocz stozka musisz kupic dolot !
Offline
Tak dolot czyli rurki , dobierz odpowiedniej d³ugo¶ci i umiejscowij w jak najlepszym miejscu dla Ciebie ale te¿ by nie bra³ powietrza lewego z silnika , ale nie musisz kombinowaæ by byæ jak najbli¿ej jakiego¶ ¼róde³ka z zimnym powietrzem wystarczy , ¿e nie bêdzie bardzo blisko silnika lub za silnikiem
Co do sklepów nie kupowa³ bym tam bo narzucaj± Sobie du¿e prowizje
Z allegro bêdzie najtaniej
A je¿eli chcesz profesjonalnie kup airboxa ale to raczej robi± ludzie którzy naprawdê potrzebuj± zimnego powietrza i maj± trochê wiêcej kucy lub tacy co nie maj± co robiæ z kas±
Tak czy siak wystarczy , ¿e filtr bêdzie w takim miejscu :
http://img368.imageshack.us/img368/7839 … 0220qh.jpg
Lub mo¿na Go jako¶ odgrodziæ jak tutaj :
http://img12.imageshack.us/img12/6171/62584903.jpg
Offline
I o co tu idzie gra??
O d¼wiêk silnika czy "pierdolniêcie w fotel" ???
Wg. mnie ani tego ani tego tu nie ma... co mo¿e daæ sto¿kowy filtr powietrza do mocy silnika i odg³osu jego pracy...
Owszem dla posiadacza W³adymirca Ursusa czy Zetora odg³os jest Boski, przyrost mocy musi byæ... no bo jak wszak za³o¿y³em sto¿ek!!!
Ludzie obud¼cie siê!! Zak³adacie cuda niewidy!!! Sto¿ek za cenê 200-300z³ niczego wam nie polepszy a jedynie pogorszy...
Czytajcie publikacje, a nie tendencyjne reklamy z allegro...
Nie te silniki nie te sto¿ki.... czy Kto¶ z Was s³ysza³ o mokrych filtrach powietrza ( oj W³adymirowcy s³yszeli)...
Zajeb...cie silniki które pod normalnym dolotem tylko zamêczyæ mo¿na...
Ostatnio edytowany przez TataNka (2014-10-04 13:01:49)
Offline
TataNka napisał:
I o co tu idzie gra??
O d¼wiêk silnika czy "pierdolniêcie w fotel" ???
Wg. mnie ani tego ani tego tu nie ma... co mo¿e daæ sto¿kowy filtr powietrza do mocy silnika i odg³osu jego pracy...
Owszem dla posiadacza W³adymirca Ursusa czy Zetora odg³os jest Boski, przyrost mocy musi byæ... no bo jak wszak za³o¿y³em sto¿ek!!!
Ludzie ubod¼cie siê!! Zak³adacie cuda niewidy!!! Sto¿ek za cenê 200-300z³ niczego wam nie polepszy a jedynie pogorszy...
Czytajcie publikacje, a nie tendencyjne reklamy z allegro...
Nie te silniki nie te sto¿ki.... czy Kto¶ z Was s³ysza³ o mokrych filtrach powietrza ( oj W³adymirowcy s³yszeli)...
Zajeb...cie silniki które pod normalnym dolotem tylko zamêczyæ mo¿na...
Trochê wulgarne ale dobre podoba mi siê
300km jest w zasiêgu ka¿dego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kó³. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz byæ w czo³ówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
PS.
- Ka¿demu Kto na hamowni wyka¿e ¿e zamiana klasycznego dolotu na sto¿ek/ki opisywane w Tym w±tku... da przyrost 10 KM. - poparty badaniami i wydrukiem, udokumentowane stanem pierwotnym do stanu po zmianie.... A mo¿e tylko sto¿ek pogorszy osi±gi.... ??? poza buczeniem.
- Jestem w stanie op³aciæ swap silnika na mo¿liwie najwiêkszy pasuj±cy do budy i upodobañ...
Aby wykazaæ ¿e sto¿ek to nic innego jak chwyt z rally sport, gdzie koligacje dolot - silnik s± zupe³nie inne... nie adekwatne do "cywilnych aut" - tam silnik wysiada nawet po jednym etapie specjalnym ( np 60km) - i nikt nie za³amuje r±k .
ENDE
Mia³em skoñczyæ, ale mnie to gryzie...
Flaszkê temu stawiam, nawet 12 Szkota, Kto mi poleci mokry filtr powietrza z mo¿liwo¶ci± za³o¿enia do mojego MK4.
Sto¿ek szmata, klasyk papier... a ja chcê daæ naprawdê czyste od kurzu powietrze - wiêc tylko mokry filtr siê k³ania.
Czy Kto¶ z Was siê zastanawia³ dlaczego silniki z mokrym filtrem maj± takie du¿e przebiegi ?? I dlaczego firmom motoryzacyjnym dzi¶ siê tego typu filtrów nie op³aca produkowaæ?? Tam idzie powietrze czystsze o 70-80% ni¿ w najlepszym filtrze klasycznym.
W brew pozorom zu¿ycie pier¶cieni i tulei poza brakiem/niedostatkiem smarowania jest spowodowane zawarto¶ci± kurzu lepi±cego siê do nich...
I dlaczego silniki z mokrymi filtrami maj± klasycznie 3 pier¶cienie uszczelniaj±ce i 2 smaruj±co-zgarniaj±ce, a mog± mieæ wiêcej... W silniku z suchym filtrem taki uk³ad by siê zatar³ nawet na oleju z F1.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2014-10-05 13:15:18)
Offline
To sfinansuj badanie lub zamontuj sto¿ek, a zobaczysz ¿e szybciej wchodz± obroty.
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-18 16:11:20)
Offline
W obroty szybciej Ale nie od razu. Bo od 900 one jak dajesz gazu to silnik nie wie co ma zrobiæ bo powietrza dostaje du¿o wiêcej i jest zaczekajka chwilowa.
W dieslu nie wp³ywa na moc te zabieg.
300km jest w zasiêgu ka¿dego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kó³. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz byæ w czo³ówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Q-line na you tubie tego do woli... albo tylko has³o w Google: sto¿ek 1.6 16V...
Kolego miodek a co ma szybsze wchodzenia na obroty do mocy silnika, jego parametrów, i osi±gów... jak zamiast klarownego powietrza podajesz mu rozpylony papier ¶cierny... diesla z turbin± krêci siê inaczej, uturbione benzyniaki inaczej, a mój silnik jeszcze inaczej, ró¿nica 3000 obr. dla wytrwa³ych... kiedy chce siê zmieniæ bieg.
Sto¿ki z allegro stanowczo odradzam, wystarczy zadzwoniæ do firm zajmuj±cych siê przebudow± uk³adów dolotowych w oparciu o sto¿ek, aby sobie u¶wiadomiæ ¿e filtr sto¿kowy za 200 z³... to naci±ganie i oszukiwanie "szaraczków"...
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-04-05 12:24:27)
Offline
B±d¼ pierwszy i opisz ³adnie jak wysz³o.
Offline