Golf 4 Klub Polska
Więc jak dlatego nie pisałem i przekazaniu silnika bo to Volkswagen a nie Honda i modzimy to co producent wsadzil do golfa. Bo sie nie opłaca i pisałem o czymś już z większym silnikiem ., cały drugi samochód.
Domyślam się że ciężko jest zerwać z golfem i flirtowac z następnym ale może warto
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Wszystko w swoim czasie.
Offline
Odgrzewam temat
Pytanko od totalnego laika
Sam filtr "pomogą" mi dobrać w sklepie, tak?
potem pozostaje (zachowując odpowiednią długość i objętość dolotu) zamontować go pod maską, z dala od samego silnika, najlepiej z doprowadzeniem chłodnego powietrza? W sensie czy będzie dużo problemów jeżeli w jakiejś nieprawidłowej odległości zamontuje, czy będzie to głównie odczuwalne na hamowni?
Offline
Jak chcesz zwykly stozek, to kup na allegro dostaniesz go z takimi koncowkami dzieki ktorym mozesz sbie wyregulowac wielkosc otworu. Oprocz stozka musisz kupic dolot !
Offline
Tak dolot czyli rurki , dobierz odpowiedniej długości i umiejscowij w jak najlepszym miejscu dla Ciebie ale też by nie brał powietrza lewego z silnika , ale nie musisz kombinować by być jak najbliżej jakiegoś źródełka z zimnym powietrzem wystarczy , że nie będzie bardzo blisko silnika lub za silnikiem
Co do sklepów nie kupował bym tam bo narzucają Sobie duże prowizje
Z allegro będzie najtaniej
A jeżeli chcesz profesjonalnie kup airboxa ale to raczej robią ludzie którzy naprawdę potrzebują zimnego powietrza i mają trochę więcej kucy lub tacy co nie mają co robić z kasą
Tak czy siak wystarczy , że filtr będzie w takim miejscu :
http://img368.imageshack.us/img368/7839 … 0220qh.jpg
Lub można Go jakoś odgrodzić jak tutaj :
http://img12.imageshack.us/img12/6171/62584903.jpg
Offline
I o co tu idzie gra??
O dźwięk silnika czy "pierdolnięcie w fotel" ???
Wg. mnie ani tego ani tego tu nie ma... co może dać stożkowy filtr powietrza do mocy silnika i odgłosu jego pracy...
Owszem dla posiadacza Władymirca Ursusa czy Zetora odgłos jest Boski, przyrost mocy musi być... no bo jak wszak założyłem stożek!!!
Ludzie obudźcie się!! Zakładacie cuda niewidy!!! Stożek za cenę 200-300zł niczego wam nie polepszy a jedynie pogorszy...
Czytajcie publikacje, a nie tendencyjne reklamy z allegro...
Nie te silniki nie te stożki.... czy Ktoś z Was słyszał o mokrych filtrach powietrza ( oj Władymirowcy słyszeli)...
Zajeb...cie silniki które pod normalnym dolotem tylko zamęczyć można...
Ostatnio edytowany przez TataNka (2014-10-04 13:01:49)
Offline
TataNka napisał:
I o co tu idzie gra??
O dźwięk silnika czy "pierdolnięcie w fotel" ???
Wg. mnie ani tego ani tego tu nie ma... co może dać stożkowy filtr powietrza do mocy silnika i odgłosu jego pracy...
Owszem dla posiadacza Władymirca Ursusa czy Zetora odgłos jest Boski, przyrost mocy musi być... no bo jak wszak założyłem stożek!!!
Ludzie ubodźcie się!! Zakładacie cuda niewidy!!! Stożek za cenę 200-300zł niczego wam nie polepszy a jedynie pogorszy...
Czytajcie publikacje, a nie tendencyjne reklamy z allegro...
Nie te silniki nie te stożki.... czy Ktoś z Was słyszał o mokrych filtrach powietrza ( oj Władymirowcy słyszeli)...
Zajeb...cie silniki które pod normalnym dolotem tylko zamęczyć można...
Trochę wulgarne ale dobre podoba mi się
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
PS.
- Każdemu Kto na hamowni wykaże że zamiana klasycznego dolotu na stożek/ki opisywane w Tym wątku... da przyrost 10 KM. - poparty badaniami i wydrukiem, udokumentowane stanem pierwotnym do stanu po zmianie.... A może tylko stożek pogorszy osiągi.... ??? poza buczeniem.
- Jestem w stanie opłacić swap silnika na możliwie największy pasujący do budy i upodobań...
Aby wykazać że stożek to nic innego jak chwyt z rally sport, gdzie koligacje dolot - silnik są zupełnie inne... nie adekwatne do "cywilnych aut" - tam silnik wysiada nawet po jednym etapie specjalnym ( np 60km) - i nikt nie załamuje rąk .
ENDE
Miałem skończyć, ale mnie to gryzie...
Flaszkę temu stawiam, nawet 12 Szkota, Kto mi poleci mokry filtr powietrza z możliwością założenia do mojego MK4.
Stożek szmata, klasyk papier... a ja chcę dać naprawdę czyste od kurzu powietrze - więc tylko mokry filtr się kłania.
Czy Ktoś z Was się zastanawiał dlaczego silniki z mokrym filtrem mają takie duże przebiegi ?? I dlaczego firmom motoryzacyjnym dziś się tego typu filtrów nie opłaca produkować?? Tam idzie powietrze czystsze o 70-80% niż w najlepszym filtrze klasycznym.
W brew pozorom zużycie pierścieni i tulei poza brakiem/niedostatkiem smarowania jest spowodowane zawartością kurzu lepiącego się do nich...
I dlaczego silniki z mokrymi filtrami mają klasycznie 3 pierścienie uszczelniające i 2 smarująco-zgarniające, a mogą mieć więcej... W silniku z suchym filtrem taki układ by się zatarł nawet na oleju z F1.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2014-10-05 13:15:18)
Offline
To sfinansuj badanie lub zamontuj stożek, a zobaczysz że szybciej wchodzą obroty.
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-18 16:11:20)
Offline
W obroty szybciej Ale nie od razu. Bo od 900 one jak dajesz gazu to silnik nie wie co ma zrobić bo powietrza dostaje dużo więcej i jest zaczekajka chwilowa.
W dieslu nie wpływa na moc te zabieg.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Q-line na you tubie tego do woli... albo tylko hasło w Google: stożek 1.6 16V...
Kolego miodek a co ma szybsze wchodzenia na obroty do mocy silnika, jego parametrów, i osiągów... jak zamiast klarownego powietrza podajesz mu rozpylony papier ścierny... diesla z turbiną kręci się inaczej, uturbione benzyniaki inaczej, a mój silnik jeszcze inaczej, różnica 3000 obr. dla wytrwałych... kiedy chce się zmienić bieg.
Stożki z allegro stanowczo odradzam, wystarczy zadzwonić do firm zajmujących się przebudową układów dolotowych w oparciu o stożek, aby sobie uświadomić że filtr stożkowy za 200 zł... to naciąganie i oszukiwanie "szaraczków"...
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-04-05 12:24:27)
Offline
Bądź pierwszy i opisz ładnie jak wyszło.
Offline