Golf 4 Klub Polska
Dzięki Muszka za dobre słowo. Te opony kupiłem w naprawdę śmiesznej cenie z tym ze dwie są letnie na przodzie i dwie zima na tyle żeby tylko ten sezon przejechały a na następny będzie 205/35. Lepsze to niż stal :-D
Offline
Offline
konkretnie wyglada
ale ten tyl jeszcze troche za wasko
Offline
Będzie wypchany do piątku jak dobrze pójdzie i trochę niżej. Dokladam 17mm na tył szpara będzie tylko na wizytówkę ;-) Twarde odboje dobrze dociete i klipsy bo opona trze jak uj. Na przód dojdzie 7mm i w dół
Offline
jeszcze od przodu ten samochód jest fajny to od tyłu wąsko wąsko i jeszcze raz wąsko...
Offline
Theblues jeszcze się wypcha i będzie okej ;-) wiem ze szerokość robi się felga nie dystansem ale będzie spoko :-D
Offline
Co to za dokładka na przodzie zderzaka:)?
Offline
Cały pakiet GTI 25 Jahre Alt - przód, tył, progi
Offline
Offline
wygląd jest to teraz serce
Offline
Taki mały aktual, korzystając z nuuudnego piątku podczas długiego weekendu, wyrzuciłem gwintowane tulejki z tylnej belki, do nie dawna myślałem że wyrzuca się tylko nakrętki regulacyjne a to musi zostać trzymając sprężynę, ale okazało się inaczej i tak urwałem jakiś centymetr
Finalnie wyszło mniej więcej tak,
I raczej niżej na gwincie nie będzie, chyba że ktoś ma jakiś pomysł jak
Ale będzie szerzej, doszła spóźniona paczka z przelotowymi dystansami 2x17mm na tył
Założę dopiero w tygodniu
Pobawiłem się też z przodem, ale skończyło się jak zaraz zobaczycie. Skręciłem do tego poziomu
Tu też będzie trzeba 7mm przelotowych dystansów żeby nakrętka nie spotkała się felgą, ale z moimi balonami ...
Wyrwało delikatnie rant nadkola i rozcięło oponę, na szczęście udało się to naprawić bez pęknięcia lakieru, a kolega już projektuje maszynkę do rolowania nadkoli Finalnie poszło do góry puki tego sie nie ogarnie. Jeszcze w poniedziałek dojdą mega twarde odboję bo tył trze nawet podczas jazdy na wprost, więc jest prawie jak w czołgu w połączeniu z przelotem
Offline
będzie hardcor
Offline
No Oskar odawliłeś kawał dobrej roboty-poszło dużo czasu, potu, nerwówki.Bedziesz moze w garazu 15.06 tako po 8 rano (ja przyjezdzam na serwis klimy oraz ... do aso ) i chetnie bym luknął te Twoje zielone cacko.
Offline
No i niedzielny wypad na Spot grupy Vag Kłodzko
No i podczas tego spotu był kolega z GO Pro HD i nagrałem jakiś tam 22 sekundowy filmik jak chodzi na przelocie, jakość jest dobra przynajmniej nie charczy jak na telefonie
https://www.youtube.com/watch?v=RJIdTtE … e=youtu.be
Doszły też twarde odboje, więc w czwartek zakładamy, i wyrzucę jeszcze jedną gumę ze sprężyny powinien tył pójść jakiś centymetr niżej
Ostatnio edytowany przez Młody Golfiarz (2015-06-08 17:50:35)
Offline
Młody Golfiarz - może niedługo wpadnę do Nysy bo dziewczyna moja ma tam rodzinę to bym obejrzał tego Twojego szatana
Offline
To daj znac wczesniej i ja podjade do Nysy na mały pokaz
Offline
Offline
PRAWKO ZDANE ! oczekiwanie na odebrania plastiku i korkujemy w Nysę
Znaleziona jeszcze jedna fotka z IX VAG Nysy
Kiedyś trzeba pomalować tą maskę bo przy fotkach z góry widać odbite kamienie, niestety takiego go już kupiłem.
Dostałem się też na STANCE TRIP 2015, który ma początek 11-12 lipca w Tychach
Offline
Gratulacje zdanego prawka
Pozdrawiam Dadziu
Offline
Offline
Mnie bardzo ciekawi jak bedziesz wjeżdzał/wyjeżdzał z garażu-nagraj mi to
Offline
fajnie to wygląda
powiedz mi jak z przodem pokręciłeś tez w dol??
Offline
Czekam aż kolega pospawa rolownice do nadkoli wtedy pójdzie ładnie w dół. Z tyłu musiałem wycinać plastikowe nadkola przy tych oponach :-D
Offline
Jak tam go obniżyłeś to ile cm masz od dokładki albo progu do asfaltu? Albo wrzuć zdjęcie od boku bo ciekawi mnie to
Offline
Postaram się zrobić jakies lepsze zdjęcia. Z tylu nie ma już żadnych sprężyny. Jest tylko guma między belka a budą bo buda się oparła o belkę. Zero amortyzacji z tylu :-D
Offline
przyznaj się ile do wahacza ?
A tak btw jak będzie naciąg i kółka wyjdą będzie miodzio i teraz uważaj, żeby nie przeciąć opony i błotnika
Offline
Z przodu sterczy jak widły w gnoju ale spoko jak się za niego wezmę będzie
Kolejne dwie fotki z IX VAG Nysy
Zachęcam też do oglądania filmiku z ostatniego spotu gdzie w kilku momentach można zobaczyć mojego Golfa https://www.youtube.com/watch?v=O-8KcMivGws
Ostatnio edytowany przez Młody Golfiarz (2015-06-21 14:11:56)
Offline
Offline
Żadne 150 ;D Oryginalne 1.8T 20V AUQ - 180 koni !
Offline
Zegary widzę, że z Leona, tam na pedale też to samo czyli silnik z Leona. 180km, bardzo fajnie!
Według mnie to zegary do wymiany, w ogóle nie pasują do Golfa. Lepiej hajs w full fisa?
Kompletny słupek, czy coś do dokupienia masz? Podaj więcej info na temat silnika, przebiegu etc. Może sypnij cenę
Powodzonka
Offline
Silnik z Leon Cupry, rocznik 2001-2002, przebieg około 160-180 tyś km, anglik.
Kupiony z głupa, zobaczyłem na olx - silnik kompletny AUQ, wchodzą patrze a tu Kamienica (wioska koło Nysy w której mieszkam), lekkie zdziwienie nie wiedziałem że ktoś na mojej wiosce ściąga Angliki mimo 21 godziny zadzwoniłem umówiłem się na rozmowę i następnego dnia (było to w czerwcu) miałem silniczek zaklepany o czym pisałem. Ostatnio zarobiłem trochę, wpłaciłem zaliczkę i przetransportowałem silnik do siebie Teraz zostaje mi go spłacić do końca ale z tym problemu teraz nie będzie, może w połowie sierpnia swapuje z kolegą. Chce zrobić to powoli i sam z pomocą kolegi, więc auto chyba rozbieram na cała zimę.
Ogólnie silnik kompletny - turbo, skrzynia 6 biegowa z dwumasą, alternator, wiązka, komp, półosie, downpipe, łapy. Jedyne czego widze że mi brakuje to puszki filtra powietrza, intercoolera i wybieraka ale chłop powiedział że się znajdzie. Lecz jak sprzedam swoje 1.6 na części to będzie TIP 3" + downpipe 3" żeby to podłączyć pod mój 2,5 calowy przelot no i będę chciał zbudować jakiś wydajny FMIC.
To co mnie skusiło do tego silnika, to na pewno cena za cały swap dałem 2400 zł, więc jak za ori 180 koni nie jest dużo.
Licznik i stacyjka z kluczykami są tylko po to żeby z czytać z nich immo. Na pewno wpadnie kiedyś full fis SE ale najpierw trzeba uruchomić silnik i parę kucy więcej wrzucić. Na początek liczę coś w okolicach 220 koni
Offline
Ło w mordę siedział cicho az tu nagle jeb ... taki swap
Gratki Młody !! :-)
Offline
i mega rozsądnie wszystko zrobione.... bedziesz zadowolony na bank... gratki !
Offline
No to super sprawa Gratulacje Czekać będę z niecierpliwością na efekty
Offline
https://www.facebook.com/14467825856141 … permPage=1
Znalezione w internetach
Zlot w Raciborzu
Twój golfik zdecydowanie ładniejszy
Offline
Ale to chyba jeszcze stare jakieś zdjęcia, bo widzę, że z tyłu wąsko jak nie powiem gdzie
Offline
Zdjęcia stare jeszcze na stalówkach, chyba pierwszy zlot w tym sezonie
Tak po za tym golf ma się dobrze, mam dylemat lekki czy nie zakończyć już sezonu i rozbierać go na całą zimę czy też pojechać jeszcze na Lowdaily i Vag Day
Offline
No to ładnie pojechałeś z tematem. Golfik będzie zadowolony z nowego " serca "
Offline
Kolejne fanty odebrane Na razie będzie w serii 180 koni bez modów potem pójdzie FMIC, downpipe, tip, program i tak dalej
Lampa od kierowcy zostanie trochę nietypowo jak na mk4 przerobiona otóż światło długie zostanie wyrzucone i zostanie wycięte kółko w szkle i wstawiona rurka która będzie miała za zadanie doprowadzać zimne powietrze do filtra oraz w tą rurę zostaną puszczone węże od chłodnicy oleju która będzie na zderzaku światła krótkie H7 zostaną zamienione na H4
Offline
Dziwnie kombinujesz, oj dziwnie
Offline
Młody ... chłodnica oleju na zderzaku ?? przecież to w ogóle nie wygląda ...
Offline
Może mu się dni z prima aprilis pomyliły
Offline
Co wy gadacie Chłodnica oleju na zderzaku wygląda niesamowicie Tzw. kroplówka dodaje agresywności. Ważne by odpowiednio kolorystycznie dobrać węże i samą chłodnicę
Offline
Kto co lubi
Offline
Oj coś czuję że policja cię nie polubi jak będziesz miał chłodnicę oleju na zewnątrz
Offline
Pomysł z chłodnicą już widziałem ja osobiście jestem neutralny co do wyglądu i fajności tego wymysłu no i jest to już pomysł na auto typowo zlotowe , a nie do jazdy na co dzień
Offline
Jak to mówią cisza w moim temacie ale przed burzą
Zbieram hajs ale jakiś czas temu przyszła paczka od forumowego kolegi Oskara z hamulcami na przód --> 288 mm na początek starczy żeby wyhamować mojego zielonego bandytę.
Co do chłodnicy oleju są gusta i guściki zrobię coś innego. Jak dostanę tylko wolne w pracy wyciągam silnik. Dzisiaj pożyczam żurawika od znajomego na czas nie określony
Offline
Młody Golfiarz napisał:
Jak to mówią cisza w moim temacie ale przed burzą ...
Czyli normalka-już przyzwyczailiśmy sie do takich Twoich zachowań
Ciężko pracuj Oskar aby pokazać tutaj oraz Twoim znajomym,że naprawdę potrafisz dążyć do swoich określonych zaplanowanych celów
Offline
Młody Golfiarz, a tylne heble też zmieniasz na większe?
Offline
Marcin oczywiście zero półśrodków
Prosto z garażu, pożegnałem silnik, nie spałem całą noc za godzine mam autobus do pracy, także nie wiem jak przeżyje dzisiejszy dzień
EDIT.
1.8T wisi sobie na łapach !
Ostatnio edytowany przez Młody Golfiarz (2015-08-14 14:50:10)
Offline
Żeby nie w nie usmarowac tematu Chrzanka przenoszę się do twojego.
Źle myślisz bo według twojego toku rozumowania mogłeś założyć DP 3" a resztę z katem zostawić serię. To byś miał dopiero ciśnienie prawda?
Ale jak nie będziesz szedł w moc to twój wydech nie będzie miał znaczenia no chyba że efekt Sound.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No nie chodziło mi zostawiając kata bo to blokuje spaliny, tak samo jak tłumiki seryjne.
Chciałbym sukcesywnie podnosić moc w tym 1.8T z tego co czytałem do max 350 nie muszę kuć silnika.
Na początek wpadnie DP 3", po następnej wypłacie TIP 3", stożek pipercrossa (to akurat dla efektów akustycznych ) no i FMIC jak już to założę i poskładam pojedzie na wirusa chciałbym wyciągnąć tyle km i tyle nm bezpiecznie żeby mi dwumasa nie padła
Tak z innej beczki mam dziwne wrażenie że silnik jest pochylony w stronę komory czyli stojąc od boku to tak ---> \
To normalne wrażenie czy coś nie tak jest silnik dobrze siedzi i jest przykręcony na łapach
Offline
Dołem do sanek dokrecona łapa?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Do sanek łapa tak ale nie te dwie śruby do skrzyni nie zdążyłem
Offline
To jak dokrecisz to będzie ok
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No i jak tam działania w swapie?
Offline
Marcinie u mnie jak zawsze na luzie bez pośpiechu. Czekam na paczki z :
- Kolektor ssacy z Audi S3 Quattro BAM 225 koni na prawa stronę co by lepiej szło zrobić orurowanie do FMIC-a
- Downpipe 3" od BAQ-Garage może będzie pod koniec tego tygodnia a jak nie to na początku przyszłego
- Dzisiaj zamawiam TIP 3" też od BAQ-Garage z sylikonami w czarnym połysku :-D
Będę chciał jeszcze wymienić wszystkie wężyki od podcisnienia bo widac zmęczone na sylikony w czarnym połysku :-D
Offline
Offline