Golf 4 Klub Polska
Witajcie,
jestem jakieś 3 mc po zmianie tarcz i klocków tylnej osi,
auto zaczyna dziwnie "wyć / piszczeć" przy delikatnym skręcie, tj. delikatnym nachyleniu, jak prostuje kierownice, jedzie i jest cisza,
co ciekawe, wystarczy że delikatni wcisnę pedał hamulca, i ustaje..
Mam takie dziwne odczucie, że przy naciśnięciu hamulca, najpierw go luzuje bardziej, dopiero mocniejsze naciśnięcie zaczyna hamować.
Jak myślicie, co może być powodem ?
Z góry dzięki za info.
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-07-29 14:36:04)
Offline
Ktorys zacisk musi troszke trzymac i klocki piszcza
Offline
Zaciski do roboty, a możliwe że klocek się poluzował ?
Warto przy okazji smarowania wymienić wszystkie gumowe elementy w zaciskach, czy nie ruszać tego ?
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-07-30 09:51:42)
Offline
Mogly peknac blaszki i jest luzny. Jak najbardziej mozna wymienic jesli sa szarpnięte zębęm czasu hehe
Offline
Okazało się, że zapieczone były zaciski.
Dzisiaj zrobiłem jeden zacisk po stronie pasażera, zestaw naprawczy wraz z nowym tłoczkiem odblokował koło, jednym palcem można kręcić..
Jednak po wyjeździe z warsztatu mam dziwnie miękki pedał hamulca, dosyć głęboko się wciska zanim zacznie hamować, co mogli zrobić ?
Nie odpowietrzyli dokładnie ?
Offline
@gruszka95 - absolutnie żadna tajemnica, 100 pln robota 1 strony, 45 pln zestaw naprawczy na jeden zacisk. Robiłem tylko prawą stronę, tylko prawa trzymała.
@BartesWZL - właśnie do nich jadę, żeby zrobili to ponownie.
Offline
Okazało się, że były zapowietrzone..
Odpowietrzyli sam tył, jest zdecydowanie lepiej.
Offline
No to patrząc na to ,że mam obie do roboty jednak wezme nowe zaciski + rozbocizna(flaszka dla zaprzyjaźnionego mechanika)
Offline