Golf 4 Klub Polska
Po krótkiej chwili, pozwalam sobie dołączyć do grona zadowolonych użytkowników Golf'a 4, prezentując swój pojazd, sukcesywnie postaram się zamieszczać zdjęcia lepszej jakości.
Golf 4 1.9 TDI, 110KM z 2000 r.
Silnik ASV
Kupiony w salonie Bełtowskiego w Krakowie.
Pierwszy właściciel.
Takie zbiorcze tematy mają jeden wieli plus, można powielić modyfikacje widząc na zdjęciu jak to u kogoś wygląda, pomijam przyjemność czytania opisów i cennych wskazówek.
Golfa nabyłem nie przez przypadek, szukałem długo pojazdu z silnikiem bez pompo-wtrysków, szukałem i wszędzie gdzie jechałem oglądać samochód, były niespodzianki. Trafiłem nawet na sztukę z mokrą szpachlą w progach
Zrezygnowany, trafiłem w Krakowie na sztukę z 2000r. za 15.000K w stanie bardzo dobrym, z przebiegiem 160.000, serwisowany, z książką, w jakimś małym komisie, pojazd od pierwszego właściciela (dziadek, inwestował - nawet baranka na spód położył dla konserwacji podwozia).
Była 20:00, gość nie obierał telefonu, dzwoniłem do skutku
W ten sam wieczór auto było moje.
W pierwszej kolejności wycinka katalizatora i zaślepienie EGR'a - katalizator poszedł bardzo szybko za kilka stówek, ale zanim to się stało, pojechałem do magika zapytać o jego stan.
Okazało się, że był piękny prześwit, i 160.000 naliczniku to bardzo prawdopodobny realny przebieg. Złapałem piękną okazję !
Na dzień dobry inwestycja:
- Wymiana kompletnego rozrządu
- Wymiana wszystkich płynów
- Wymiana świec
- Wymiana akumulatora
- Wymiana paska klinowego
- Wymiana sprzęgła
- Autoalarm
- Blokada skrzyni biegów
Auto do chwili obecnej jeździło i nie wymagało wkładu, oleju nie zjada, odpala od strzała.
Dobijam do 200.000K i siłą rzeczy należy pochylić się na turbiną, zaczyna wyć i odcina mnie przy 110/120 km/h, trzeba wymienić alternator., obecny wykazuje stan agonalny, świece również pójdą do wymiany.
Powoli muszę się zabrać za budę, po 15 latach zaczynają wychodzić w różnych miejscach małe purchawki.
Poniżej galeria.
W chwili obecnej pojazd dostał nowe lampy DEPO, które musiałem doszczelnić silikonem, nową antenę typu Shark, nowa turbina już leży i czeka na podmianę, obok turbiny leży alternator 120A, który niebawem również wejdzie na pokład.
Nabyłem również nowe węże z materiałowym oplotem do układu podciśnienia, wraz z turbiną zostaną podmienione ze starymi zbutwiałymi..
Co dalej ? Dalej modyfikacja Vag'iem do 140KM z pomocą ComSportu lub jakiejś innej firmy, na horyzoncie pojawiają się również felgi 18 wraz z nowymi gumami Bridgeston'a
Myślę, że to nie koniec i z waszą pomocą auto dostanie jeszcze wiele innych ciekawych części.
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-12 22:37:01)
Offline
Te lampy to z hidem ? Mocno świecą, albo taki efekt na zdjęciu.
Gratuluję srebrnego samochodu, ja trafiłem na czarny i teraz muszę go pielęgnować co weekend,żeby to miało ręce i nogi.
Lusterko wsteczne wypnij i polakieruj w czarny mat
Powodzenia w dalszych modach!!
Offline
Nie rozumiem dlaczego wszyscy tak bardzo boicie się/obawiacie pompek?? Przecież wszystko zależy od stanu kondycji serducha oraz osprzętu na jaki poprzedni/obecny właściciel zapracował.Kiedyś "Xaime91" napisał coś co bardzo mi się spodobało-jak źle trafisz to nawet VP doprowadzi Ciebie do dużego bólu głowy oraz pustej kieszeni.
A suszarka przy odpowiednim traktowaniu powinna dłużej posłużyć niż 200.000km
Po za tym zajefajny kolor autka.
Offline
xXKrystianXx napisał:
Te lampy to z hidem ? Mocno świecą, albo taki efekt na zdjęciu.
Gratuluję srebrnego samochodu, ja trafiłem na czarny i teraz muszę go pielęgnować co weekend,żeby to miało ręce i nogi.
Dzięki.
Lampy dają tak straszliwie, że mi mrugają z naprzeciwka dopiero jak drogowymi odpowiem łapią się, że jadę na krótkich ..
High Intensity Discharge to to nie jest, ale jestem z nich zadowolony, jest zdecydowanie jaśniej.
kane napisał:
Nie rozumiem dlaczego wszyscy tak bardzo boicie się/obawiacie pompek?? Przecież wszystko zależy od stanu kondycji serducha oraz osprzętu na jaki poprzedni/obecny właściciel zapracował.Kiedyś "Xaime91" napisał coś co bardzo mi się spodobało-jak źle trafisz to nawet VP doprowadzi Ciebie do dużego bólu głowy oraz pustej kieszeni.
A suszarka przy odpowiednim traktowaniu powinna dłużej posłużyć niż 200.000km
Po za tym zajefajny kolor autka.
Dzięki, a chciałem białą perłę.
To nie jest tak, że boje się pompek, zwyczajnie z doświadczenia innych właścicieli wiadomo jest, że te silniki są najmniej awaryjne, i na taki właśnie polowałem.
Odnośnie turbiny, jeździł tym starszy człowiek, zakładam, że max 2000 obrotów geometria jest pewnie zawalona syfem, gruszka ma ograniczenia w ruchu - trzeba to wymienić.
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-11-29 22:48:06)
Offline
Zapewne jeździsz z najwyższym położeniem reflektorów, po lewej stronie obok przełącznika świateł daj między 1,a 2 i powinno być ok. Ja również tak jeździłem na początku, za każdym razem myślałem że stoją teraz mam nawet na 2 i jest spoko
Pompek nie trzeba się bać,trzeba wymieniać płyny,filtry na czas. Nie butować na zimnym,po jeździe odczekać te kilkadziesiąt sekund(lub jak ktoś ma ten ostatni km do celu, to spokojnie) ,przede wszystkim nie słuchać opinii ludzi:"ileż możesz to auto trzymać odpalone,nie szkoda Ci paliwa itp." ,przerabiałem już to z pewnymi osobami,ale prawda taka idiotom nie przetłumaczysz,myślą zawsze że mają racje
Offline
Jutro podjadę jeszcze do diagnosty, coś mi się zdaje, że po oczach świece
Następny golf będzie pewnie już z pompką, ale zanim to nastąpi, mam zamiar przejechać obecnym kolejne 200.000 ..
Olej wymieniam 2 razy w roku, prze zimą i po zimie.
Wraz z olejem wymieniany jest filtr oleju (wiadomo).
Raz na rok, wymieniam filtr paliwa.
Po zmianie turbo, będę musiał poczytać, co jaki odstęp czasu trzeba go przewietrzyć na autostradzie z gazem w podłodze.
Offline
W dniu dzisiejszym wjechało na pokład kilka rzeczy do wymiany z turbiną.
Olej, zero kompromisów - ma być porządne smarowanie, leje go od jakiegoś czasu (zima - wiosna), stare diesel'e potrzebują dobry olej
Filtr paliwa Filtron'a, chyba jeden z lepszych na naszym rynku.
Filtr oleju Mann'a.
Uszczelka spływu oleju turbiny z ASO:
Uszczelka wydechu połączonego do turbiny z ASO:
Uszczelki rury smarowania turbo z ASO (chyba miedziane):
Uszczelki kolektora z ASO:
Turbina, cierpliwie czeka na pierwszy test:
W weekend prawdopodobnie wszystko zacznę montować, pierwszy test z komputerem, następnie przymiarki do 140KM
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-10 20:53:27)
Offline
Leje ten sam olej i rewelacja Nie bierze ani grama. Jak będziesz dbał to Ci się odwdzięczy
Powodzenia i pozdrawiam!!
Offline
Ten olej to akurat najgorsza kaszana
Mann
Knecht
Bosch
Purflux
Filtron
Kraft.
Raczej filtron jest tani a nie lepszy:p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Jeżdżę na nim 2 lata i nie mam żadnego problemu.Wymieniany co 10 tyś.km . A z ciekawości jaki olej polecasz do PD z własnego doświadczenia?
Offline
Ja te silniki rozbieram i widzę co robią w środku. Wszystko byle nie castrol
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Ja te silniki rozbieram i widzę co robią w środku. Wszystko byle nie castrol
Motul ?
Offline
Ostatnio na facebook'u próbowałem przetłumaczyć coś na temat Castrola. Ale ich przegadać to o matko..
Dla nich najważniejsze, że nie bierze oleju silnik. A to co się dzieje wewnątrz silnika to niech dzieje się wola boża.
Offline
Niestety nie mam możliwości sprawdzić co się dzieje w silniku,ale jestem otwarty na propozycję, jaki olej warto lać ? Odpowiedź "wszystkie tylko nie Castrol" mnie jakoś nie przekonuje
Offline
Z ostatniej chwili, wpadły na pokład nowe podgrzewane fotele skórzane
Baaardzo jestem ciekaw, jak ja to ogrzewanie tyłka podłącze
Offline
Od strony technicznej wystarczą 2 kable i tranzystor + jakiś włącznik,
ale musi to jakoś wyglądać, więc ja bym proponował dorwać gdzieś same ori pokrętła, nie powinny być drogie i podłączyć do nich wyżej wspomniany układ, który wystarczy tylko schować pod deską.
Offline
Relativy dzięki wielkie, poszukam oryginalnych pokręteł, akurat mam wolne miejsce na desce.
To chyba będzie to:
http://allegro.pl/przelacznik-podgrzewa … 25782.html
Czy jakiś przekaźnik podgrzewania foteli muszę montować ?
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-10 23:38:20)
Offline
Motul, Vavoline, shell, Havoline myślę że te marki są ok. Dwie ostatnie używam caly czas
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Tak, to będzie to, tylko pamiętaj, że oryginalnie były 2 osobno dla każdego fotela.
Czy chcesz podłączyć 2 osobno czy razem pod jeden przełącznik, to już tylko kwestia co ci się podoba, technicznie to bez większego znaczenia.
Aha ten przełącznik z aukcji jest prawy.
Czy przekaźnik będzie potrzebny to nie wiem, bo grzanych foteli nie mam więc nie wiem jak ten przełącznik jest skonstruowany.
Może wystarczy tylko wpiąć go szeregowo do układu i sam już wszystko wysteruje, nie wiem. Musiał bym się dorwać do takiego i pomierzyć.
Ostatnio edytowany przez Relativy (2015-12-11 10:27:17)
Offline
Autko super bo z KRAKOWA
nie no Kolego Listwy w kolor to obowiązek
Offline
Dzięki,
nie podobają mi się listwy w kolorze pojazdu, listwy mają się odróżniać
Offline
No kolega to strasznie odmłodzi Ci gofra ja bym się jeszcze zastanowił
Ale do niczego nie zmuszamy
gust jest jak ch** każdy ma swój
A tu fotka jednak dla zastanowienia
https://driiive.com/assets/cars/7783d49 … bc5162.jpg
Ostatnio edytowany przez Yves21 (2015-12-12 11:44:21)
Offline
Yves21 napisał:
No kolega to strasznie odmłodzi Ci gofra ja bym się jeszcze zastanowił
A co tu kolego jest do odmładzania ? To stary 15 letni trup jest !
Jedyne co można robić, to pakować siano w środek, żeby motor chodził jak najdłużej, żeby w środku było miło, 4ki były ostatnimi solidnymi pojazdami, więc warto dbać.
To co wkleiłeś to odkurzacz jest z EuroRTVAGD, nie Golf Srebrne to wszędzie, opalane światła z tyłu wyglądają zwyczajnie kiepsko a dystanse zrobiły z niego Traktor ..
TURBO
W dniu dzisiejszym zamontowana została nowa turbina, pięknie świergota po wydechu, wystarczył sam SWAP, pojazd jest dynamiczny, 140 na autostradzie z palcem w tyłku, z podłączonym komputerem.
Zero odcięć, zero błędów, zero niespodzianek - muszę wyważyć koła, dawno mój pojazd nie zasuwał z taką prędkością, z reguły odcinało mnie przy 100ce - bije po kierownicy jak smok
W starej turbinie stanęła gruszka, całe szczęście w dosyć dobrej pozycji (1.), jeśli zakładasz nową turbinę, zwracaj uwagę czy dostajesz ją z wszystkimi śrubami (2.)
Co ciekawe, nie było potrzeby czyszczenia układu, na kolektorze była dosłownie cienka mgiełka nalotu (to chyba się zwie nagar), EGR o dziwo również nie wymagał czyszczenia (w sensie, można go było wypucować, ale nie było takiej potrzeby).
Wleciały nowe filtry, nowy olej oraz alternator. Będzie spokój na jakiś czas.
Dzisiaj wpadają również tuleje wahacza przedniego - tylne (LEMFORDER)
zdjęcie podglądowe, nie oryginalne.
Obecne wyglądają ... koszmarnie.
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-12 22:47:52)
Offline
din2pin napisał:
... Jedyne co można robić, to pakować siano w środek, żeby motor chodził jak najdłużej, żeby w środku było miło, 4ki były ostatnimi solidnymi pojazdami, więc warto dbać. ...
Bardzo dobrze napisane Ja tak właśnie zrobiłem i prawdopodobnie nie ma drugiego takiego na Opolszczyźnie-piszę to z całkowitą świadomością i nawet pokuszę się o zakład (dam karton Sobieskiego).
Co do tamtego poglądowego zdjęcia-każdy właściciel golfa ma swój inny niepowtarzalny gust/zboczenie i zrobi go pod siebie
Offline
din2pin napisał:
pakować siano w środek, żeby motor chodził jak najdłużej, żeby w środku było miło
O to to to to
Powiem Ci że nie jestem zwolennikiem srebrnego lakieru ale u Ciebie ten srebrny jest taki jakiś perłowy i naprawdę świetnie wygląda Piękny okaz i do tego mało na liczniku. Każdy robi auto pod swój gust a jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje. Jeden lubi spojlery bajery a drugi lubi mieć fabrykę ori w 100% sprawny i trzeba to uszanować. Ważne aby umieć przyjąć krytykę i kulturalnie na nią odpowiedzieć.
Każdy z nas kocha swoje auto na swój sposób i ma na niego swój plan.
PS Zazdroszczę skórzanych grzanych siedzonek
Offline
kane napisał:
Bardzo dobrze napisane Ja tak właśnie zrobiłem i prawdopodobnie nie ma drugiego takiego na Opolszczyźnie-piszę to z całkowitą świadomością i nawet pokuszę się o zakład (dam karton Sobieskiego).
Czytam z ogromnym zainteresowaniem wszystkie Twoje posty dot. tego czarnego cuda, wyrąbałeś pojazd w kosmos, można tylko pozazdrościć
kane napisał:
Co do tamtego poglądowego zdjęcia-każdy właściciel golfa ma swój inny niepowtarzalny gust/zboczenie i zrobi go pod siebie
Jasne, absolutnie tego nie podważam.
Marcinusik napisał:
Powiem Ci że nie jestem zwolennikiem srebrnego lakieru ale u Ciebie ten srebrny jest taki jakiś perłowy i naprawdę świetnie wygląda Piękny okaz i do tego mało na liczniku. Każdy robi auto pod swój gust a jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje. Jeden lubi spojlery bajery a drugi lubi mieć fabrykę ori w 100% sprawny i trzeba to uszanować. Ważne aby umieć przyjąć krytykę i kulturalnie na nią odpowiedzieć.
Każdy z nas kocha swoje auto na swój sposób i ma na niego swój plan.
PS Zazdroszczę skórzanych grzanych siedzonek
Lakier jest w kiepskim stanie, pojazd za 2 lata będzie do generalnego przemalowania, zastanowię się wtedy jaki kolor zrobić.
Skórzane siedzenia jeszcze nie zostały zamontowane, w pierwszej kolejności będę je chciał zostawić u jakiegoś speca od regenerowania skóry, następnie powolutku zabiorę się za puszczanie kabli do ogrzewania, nie wiem nawet czy maty w nich grzeją. Będę musiał w wolnej chwili zainteresować się tematem
Offline
Do tulei wahacza dochodzą świece NGK oraz nowy pasek klinowy ContiTech'a
Jutro montaż.
Offline
Podgrzewana skórka, fajnie a jak z resztą detali takich jak boczki, podłokietnik? Też dorwałeś w skórze?
Czy tylko komplet siedzeń?
Offline
Mam boczki, ale jakieś dziwne - bez rączek plastikowych, a w miejscach otwierania, jest taka zaślepka plastikowa :-|
Odnośnie podgrzewania tyłka, niestety muszę puszczać całą elektrykę od nowa, pewnie będzie z tym trochę roboty, przekaźniki, wiązki, rozbieranie deski .. Ehhhhh
Zrobię fotę później ..
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-15 17:39:18)
Offline
Jak nie miałeś wcześniej wiązki od podgrzewania, to jasna sprawa, że trzeba. Ale to nie trudna sprawa
Offline
Poszukaj, fotorelacje z montażu są i to odnośnie wielu rzeczy... Najlepsze ze zdjęciami wtedy masz jak na tacy Powodzenia!!
Offline
Fotele wyjechały. Wstyd się przyznać, ale miałem taaaaaakii straszny gnój pod starymi fotelami, szkoda mówić
Szyny przesmarowałem specjalnym smarem grafitowym. Zachowuje bardzo długi okres swoje właściwości, nawet wymieszany z drobnym piaskiem, pyłem itd...
Teraz rolka będzie zasuwać znacznie lepiej
Jeszcze przed założeniem
Wyczyszczony komplet już leży w golfie, wygląda to wspaniale. Jutro przy lepszym świetle strzelę focisława ..
Offline
din2pin, spróbuj coś pomyśleć z wrzucaniem zdjęć, bo się w ogóle nie wyświetlają
1. http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=11048
2. http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=6712
Offline
Prawdopodobnie blokowany jesteś przez serwis hostingowy, na którym zamieszczam zdjęcia, spróbuj z innego IP
Offline
Offline
W dniu dzisiejszym wjeżdżają na pokład łączniki stabilizatora Lemforder'a
Uszczelniacze prawej i lewej półosi, pojawiły się zacieki oleju po lewej stronie, prawdopodobnie puszcza, jak zmieniać to oba
Zestaw naprawczy lewego koła, nie odbija zacisk, wstępna diagnoza - źle założony poprzedni zestaw naprawczy.
Na koniec wejdą nowe linki ręcznego
Po nowym roku tarcze i klocki - przód i tył .. Jakiej firmy warto teraz zakupić tarcze i klocki ?
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-17 21:01:25)
Offline
Napiszę tak jak zawsze-wystarczy zwykłe ATE (cały komplet).Polecam akurat te,bo od roku ich używam.
Ostatnio edytowany przez kane (2015-12-17 21:11:32)
Offline
ATE jeszcze nie miałem, czas najwyższy spróbować Dzięki ..
Offline
Kupuj ATE,dużo osób je poleca i nie piszczą,a innych firm mają do tego tendencje,nie wiem dokładnie jakich firm ,ale czytałem ostatnio trochę na ten temat
Offline
Boscha miałem - o matko jak to piszczało ..
Z brembo byłem zadowolony.
Teraz mam chyba Kraft'a - na początku nie piskały, teraz pod koniec zaczynają
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-17 21:32:49)
Offline
xXKrystianXx napisał:
Kupuj ATE,dużo osób je poleca i nie piszczą ...
Racja do tego mało pylą
Offline
Ja mam tarcze kraft i kocki jakieś też chyba kraft i nie piszczą, ale fakt że to na tyle mam ten komplet nie przepłacisz, nie zwichrowały sie i jest ok. Z ciekawości ile dałeś za linki ? Ja jak kupowałem były jedyne w hurtowni za 60zł szt...
Offline
30 pln sztuka
Offline
Modzenie idzie w dobrym kierunku.
Ja za linki ręczniaka 3 lata temu płaciłem 50 PLN za sztukę firmy TRW.
Klocki też polecam ATE, a raczej odradzam Ferodo mam takie obecnie na przodzie i trochę pylą poza tym piszczą strasznie, ale nie wiem czy to nie czasami przez już 'wyślizgane'(?) tarcze, bo Meyle też piszczały przy nich. Na wiosnę się zabieram ostro za hamulce i na pewno wpadną klocki i tarcze ATE.
Ostatnio edytowany przez CARIS (2015-12-18 17:54:07)
Offline
CARIS napisał:
Modzenie idzie w dobrym kierunku.
Dzięki
Nie chcę z niego zrobić odkurzacza, którym jeździ się po dziurach 30 km/h jak na szpilkach, żeby zderzaka nie zgubić.
Chcę robić to czego nie widać, niech on się nie odróżnia od innych zwykłych Golfów, ale jak się siądzie do środka, ciężko będzie opuścić pojazd
Dużo roboty zostało, środek cały do regeneracji, plastiki strzelają (muszą iść do wygłuszenia), plastiki są w koszmarnym stanie, trzeba je zregenerować, na szczęście jest http://www.getem.pl/kategoria.2402.wyp..wewnetrzne.html i można tam większość rzeczy kupić.
Myślę również nad jakimś wygłuszeniem pojazdu, po stronie silnika - pewnie będzie z tym sporo zabawy.
Generalnie problem w tym, że nie zostawiam nigdy samochodu machanikowi (żadnemu bez wyjątku), zawsze zostaję i "patrzę na rączki" - pewnie dlatego tak długo jeżdżę bezawaryjnie. Ma to niestety również i wady, ogranicza mnie mocno czasowo.
Tak więc, pomysłów sporo, tylko czasu brak na realizacje ..
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-18 20:44:05)
Offline
kowal9215 napisał:
Ceny też są super na tej stronce.
Niektóre rzeczy są droższe ale kupujesz nowe i nie ma to porównania do używek z jakichś rozbitków. Ja muszę też wziąć się za plastiki bo ta guma porysowana na obudowie od pokręteł ogrzewania i klimy. Ciekawy jestem czy to zwykły plastik czy z tą właśnie gumowatą powierzchnią? http://www.getem.pl/sklep/towar.230.dek … 7g1qa.html Cena raczej mówi że to zwykły plastik. Tylko czy kolorystycznie będzie pasować?
Offline
Marcinusik napisał:
kowal9215 napisał:
Ceny też są super na tej stronce.
Niektóre rzeczy są droższe ale kupujesz nowe i nie ma to porównania do używek z jakichś rozbitków. Ja muszę też wziąć się za plastiki bo ta guma porysowana na obudowie od pokręteł ogrzewania i klimy. Ciekawy jestem czy to zwykły plastik czy z tą właśnie gumowatą powierzchnią? http://www.getem.pl/sklep/towar.230.dek … 7g1qa.html Cena raczej mówi że to zwykły plastik. Tylko czy kolorystycznie będzie pasować?
To jest dekoracja z tą upiorną gumową powierzchnią lecz nową niezarysowana.
Offline
Kane Ty masz chyba nowe dekory z gumą. Szybko się zdziera na nowym elemencie?
Ostatnio edytowany przez kowal9215 (2015-12-20 10:01:01)
Offline
W dniu dzisiejszym wjechały na pokład powyższe graty.
Teraz można jeździć
Się okazało, że w skrzyni brakowało 0,5 L oleju Przynajmniej tyle mech mi dolał ..
Być może przez uszczelniacz półosi - Panowie, sprawdzajcie to miejsce często ...
Jeszcze chwila, poszłoby kolejne 0.5L - zajechałbym skrzynie ..
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-19 22:44:14)
Offline
din2pin napisał:
CARIS napisał:
Modzenie idzie w dobrym kierunku.
Generalnie problem w tym, że nie zostawiam nigdy samochodu machanikowi (żadnemu bez wyjątku), zawsze zostaję i "patrzę na rączki" - pewnie dlatego tak długo jeżdżę bezawaryjnie. Ma to niestety również i wady, ogranicza mnie mocno czasowo...
Który mechanik takie coś wytrzyma,patrzenie na ręce
Offline
xXKrystianXx napisał:
din2pin napisał:
CARIS napisał:
Modzenie idzie w dobrym kierunku.
Generalnie problem w tym, że nie zostawiam nigdy samochodu machanikowi (żadnemu bez wyjątku), zawsze zostaję i "patrzę na rączki" - pewnie dlatego tak długo jeżdżę bezawaryjnie. Ma to niestety również i wady, ogranicza mnie mocno czasowo...
Który mechanik takie coś wytrzyma,patrzenie na ręce
Każdy, który chce zarobić pieniądze. Jeśli się nie podoba, mechaników jest sporo ..
Jeden Pan w warsztacie odmówił wykonania naprawy, ponieważ usłyszał, że chce widzieć co będzie przy samochodzie robione, nie będzie rzucania częściami, tylko delikatne odkładanie, szarpania na siłę, tylko ściąganie z wyczuciem, wymiany tylko tego co ja chcę a nie połowy samochodu
Kiedy odjeżdżałem, zatrzymał mnie wspólnik gościa, przeprosił i zaproponował naprawę na moich warunkach.
Wjechałem, zrobili - zarobili ..
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-19 23:09:58)
Offline
Fotele, w pełnej okazałości, wybaczcie jakość zdjęć, robione na szybko na parkingu jakiegoś przeludnionego marketu.
Nawet nie miałem kiedy ich porządnie przeczyścić.
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-20 22:57:54)
Offline
Powyżej pisałem o bokach, jakie dostałem wraz z fotelami -czegoś takiego jeszcze na oczy nie widziałem
Powiecie mi z jakiego Golf'a to było ? GT tak miały ?
Offline
Nie widziałeś bo wersja rzadko spotykana, pochodzi z GTI dokładnie Ja taką posiadam i boczki tylne identycznie wyglądają, a skóry Recaro pewnie? Jeśli tak to jest dodatkowa wersja jakaś typu "Exclusive GTI", tak jak u mnie Dobrze trafiłeś, dużo dałeś?
Offline
Sporo
Będzie mi to pasowało do mojego Gofra ?
Za co sie tam łapało drzwi ? Przecież tam żadnego uchwytu nie ma
Offline
Z tego co widzę to jest boczek od auta 3D, więc nie będzie pasował do Ciebie kolego.
Offline
To jest do 3D, dokładnie Myślałem że kupująć patrzałeś dobrze na to i zwróciłeś uwagę co kupujesz, więc myślę że do 5D nie podejdzie
Offline
Polowałem na takie boczki dobry rok, i w dobrej kasie nie mogłem znaleźć, znalazłem jedne ale krzyczał 200pln, to grzecznie podziękowałem, i nie znalazłem >.<
Offline