Golf 4 Klub Polska
Pierwsze co to pomaluj ten chrom w lampach, rozklej je, wywal ten ori sylikon czy co tam jest i kup np tytan czarny sylikon, smarujesz w miejsce starego, wciskasz klosz i to co wyplynelo ladnie sciagasz palcem i gdzie brakuje delikatnie nanosisz i wypelniasz. Jak zaschnie to wtedy sobie utniesz ladnie nadmiar i tyle, ja tam nie ucinalem bo i tak tego nie widac, ja mialem tak ze parowaly mi 2-3 pierwsze mycia auta na myjce a pozniej juz bylo wszystko ok caly czas Z poprzednimi lampami tez tak mialem ze po pierwszym myciu mi lekko zaparowały i był to dosłownie tylko raz
Offline
Właśnie jedna lampa przestała parować,została jeszcze jedna Co do chromu to zostawiam... ,pomaluje dopiero jak się zacznie z nim coś dziać. DawidSc może kiedyś pomyślę nad tym. Narazie mam dużo innych rzeczy do ogarnięcia,ale pomysł dobry Pozdro!!
Offline
Lampy zostały ogarnięte Wszystko świeci,wszystkie żarówki wymienione na nowe, więc na jakiś czas będzie spokój
Wstawię fotki na dniach
Wycieraczki również kupiłem,bo te i tak za długo służyły i zaczęły straszliwie mazać
Offline
Offline
Czarnuch pełną gębą się zaczyna
Offline
Noo lampeczki idealne, jakbym swojego widział Jak z żarówkami, jakie tam włożyłeś, jakiś efekt xeonana dają? Zapodaj foteczki jakieś
Offline
Jutro wrzucę jak to świeci ;D Mam tylko problem z regulacją lewej lampy... przy zakładaniu silniczka regulacji to mocowanie białe w lampie pękło i musiałem improwizować,przykrecilem to,przykleilem jednak lampy nie ida teraz równo w dół i w związku z tym strasznie mnie to "denerwuje". Efekt robią nie powiem.
Pozdrawiam!!
Offline
xXKrystianXx napisał:
Jutro wrzucę jak to świeci ;D Mam tylko problem z regulacją lewej lampy... przy zakładaniu silniczka regulacji to mocowanie białe w lampie pękło i musiałem improwizować,przykrecilem to,przykleilem jednak lampy nie ida teraz równo w dół i w związku z tym strasznie mnie to "denerwuje". Efekt robią nie powiem.
Pozdrawiam!!
Miałem trochę więcej szczęścia, za dużo kręciłem, i kulka z mocowania (tylko nie ta od silnika, a ta w lampie do podnoszenia i opuszczania) zeskoczyła.
Wkręciłem ponownie, ale widzę, że ten plastikowy zacisk, w który wchodzi kulka zrobił się miejscami białawy, oznacza to, że jego żywot krótki, dlatego już tym nie kręcę
Offline
Obecnie nie wstawię żadnych zdjęć ze względu na to, że laptop odmówił posłuszeństwa W najbliższych planach jest ori dokładka 25jahre tył. Odnośnie tej dokładki mam kilka pytań.
Czy wycięcie w dokładce na ucho holownicze pasuje (w przypadku dokładki V6 trzeba przerobić)?
Jaka koncówka wydechu występowała w wersji Golfa 25jahre(chodzi mi dokładnie o średnice)?
Dziękuję i pozdrawiam!!
Offline
Offline
Szyby już przyciemnione folią 15% , z efektu jestem zadowolony w 100%. Miała być smoła, a wyszło najjaśniej . Wyleciały wszystkie wlepy. Foty wstawię w weekend.
Gałka zmiany biegów, pokrowce na gwint, oraz ori dokladka 25th już do mnie lecą
Pozdro!!
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2015-12-16 20:07:19)
Offline
ale 15% przyciemnienia czy 15% przepustowości światła? Bo to różnica przyciemnienia to będą lekkie przyciemnienie a przepustowości światła to będzie smoła, no nie smoła bo ja mam 5% albo 2% >.<
Offline
Przepuszczalność światła 15%. Miała być smoła,ale po głębokim namyśle wybiłem to sobie z głowy.Auto straciłoby na wyglądzie a niechciałbym,żeby szyby okazały się ciemniejsze niż samochód,bo wtedy byłby efekt odwrotny do zamierzonego.
Offline
xXKrystianXx napisał:
Przepuszczalność światła 15%. Miała być smoła,ale po głębokim namyśle wybiłem to sobie z głowy.Auto straciłoby na wyglądzie a niechciałbym,żeby szyby okazały się ciemniejsze niż samochód,bo wtedy byłby efekt odwrotny do zamierzonego.
Dokładnie tak, dlatego stanowcze dla smoły było z mojej strony
Offline
Dlatego warto nieraz posłuchać opinii innych,co sądzą na ten temat niż później żałować
Offline
Dokładka 25th dojechała cała i zdrowa,oczywiste że pójdzie w kolor
Rozpórka stalowa przód
Szyby przyciemnione
Wnętrze
Offline
Dokładka już na aucie(trwają poszukiwania lakiernika) + może jeszcze w tym roku dojdzie pełen przelot na końcówce 100mm, żeby ten tyłek jakoś się prezentował :
Dodatek do gwintu >Pokrowce przód+tył< Niechciało mi się bawić z szyciem tego,więc kupiłem:
Pozdro!!
Offline
100mm? Czyli dajesz jedną końcówkę tak? A może dwie i troszkę mniejsze? Schludniej i ciekawiej to wygląda
Offline
Chrzanek, popieram twoje zdanie że dwie mniejsze końcówki wyglądały by ciekawiej będzie przypominał GTI Ale właściciel i tak zrobi jak będzie chciał
Offline
Właśnie Panowie co wy? Dwie końcówki do 25jahre Tyłek ma być jak w ori ,więc wpadnie jedna 100mm końcówka. Tu dwururka nie siądzie,bo jak ciężko nie zauważyć w v6 wycięcie na wydech jest szersze
Offline
Przerobiłem delikatnie te pokrowce,bo mocowania stabi i przewodów muszą być na zewnątrz,a pokrowce zakrywają cały amortyzator:
Tak ma wyglądać tyłek docelowo,jeśli chodzi o dokładkę i końcówkę
I już bym się władował na minę z tego co widzę to ori tłumik ma końcówkę ścinaną,a ja bym kupił prostą
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2015-12-20 11:15:46)
Offline
Przód jest sztywniejszy i karoseria mniej wychyla się na zakrętach Gdyby to miało wyglądać tylko to bym tego nie montował,bo w trakcie jazdy nie jeżdżę z otwartą maską
Offline
Przyszła mi gałka co prawda zamiennik audi a3 ,ale pewną rzecz zmodyfikowałem i już jak ori .
Mieszek ze swojej gałki udało mi się przenieść do nowo kupionej gałki i efekt jest
Walka z nią trwała ok.2 godzin ,ale warto było
Po lewej skóra prawdziwa,po prawej eko-skóra... Co tu dużo mówić jak wziąłem tą eko w paluchy to normalnie jak papier i jeszcze śmierdzi
Efekt po kompletnym montażu:
Po świętach pasujemy końcówkę w tylną dokładkę i wpadnie przelot
Pozdro!!
Offline
Wesołych świąt Panowie i Panie!!
Offline
I wzajemnie z małą ilością śniegu.
Offline
Wzajemnie
Offline
Wzajemnie, zdrowych spokojnych !
Offline
wzajemnie;)
Offline
Moim zdaniem szybki za ciemne , fajne te worki na gwinta , zszedł już w dół? To zrób zdjęcie ile silnik wisi od ziemi bo ja co chwilę osłonę słyszę jak szuram A mam tylko obniżony na amorkach zwyklych.
Offline
Szyby za ciemnie Na zdjęciu to wyglądają jak smoła Jeszcze nie zszedł i długo nie zejdzie, dopiero po śniegach Narazie ogarniam wiele innych rzeczy.
Końcówka już przyszła,teraz czekam na kwasówkę na tył ,flansze EGRa i zegar ciśnienia doładowania
Offline
DawidSc napisał:
Grubo lecisz w szybkim czasie
Teraz będzie pauza ,bo kapusta uschła To co mam to będę montował ,ale temat będzie żył na bieżąco , więc spokojnie
Były problemy,nowy zamek "zamiennik" do mnie leci ,a drzwi już gotowe,poskładane.Wszystko działa bez zarzutów
Jak rozwiązałem sprawę mikrostyku(krańcówki) w zamku :
Blaszki i masa kleju na gorąco i naprawione...
Przyszła rura (jak już rura to łapcie linka -->>https://www.youtube.com/watch?v=5wdtzOB_KHg) :
Będzie montaż (chyba,że śnieg się zwali to dopiero po zimie) jak wyczyszcze kolektor ssący z sadzy i założę flanszę w miejsce EGRa(flansza z króćcem pod wskaźnik doładowania).
Wskaźnik przyjechał,czekam teraz na flansze. Jutro go montuje tak że jak przyjdzie flansza będzie mniej roboty,bo przewody pod maskę będą już podciągnięte.
Jeden z użytkowników prosił mnie o zdjęcia jak pokrowce wyglądają na gwincie,więc wrzucam trochę fotek:
Tak to wygląda jak się worek zawiąże na gwint i sprężynę -->> według mnie nie ładnie wygląda,taki kulfon
Tak to będzie u mnie wyglądać,zostały trochę przerobione.Tam gdzie jest mocowanie stabilizatora i przewodów zostały wycięte 3 otwory w to miejsce wszyta skóra-->>dziadek zawsze chętny do pomocy
Tak wygląda pokrowiec na tył,więc jest montowany na stałe po dokręceniu tego talerzyka już go nie zdejmiemy:
Jestem
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2015-12-29 17:55:37)
Offline
O widzę,że i u Ciebie też wychodzi ten gumowy wąż dolotu z przepustnicy-ja go kupiłem nowy+nowa klamra i po roku to samo aż trochę pomyślałem i zrobiłem swój patent i teraz jest ok
Offline
kane napisał:
O widzę,że i u Ciebie też wychodzi ten gumowy wąż dolotu z przepustnicy-ja go kupiłem nowy+nowa klamra i po roku to samo aż trochę pomyślałem i zrobiłem swój patent i teraz jest ok
U mnie już go wydmuchało,zerwało te alu zaczepy ,w ich miejsce nabiłem blaszki podgiąłem i siedzi już dosyć długo. Myślę kiedyś kupić wąż silikonowy i naciągnąć na ten wylot przepustnicy.Potrzebne tylko takie elementy :
Offline
Takie nerwalgiczne miejsce a VW zrobił je z aluminium-parodia.Twój (nowy) patent też jest ciekawy,ale jak to zapewne "Eizon" napisze wymaga plastikowej osłony silnika,bo szpeci.
Offline
kane napisał:
(...)ale jak to zapewne "Eizon" napisze wymaga plastikowej osłony silnika,bo szpeci.
Od Eizon'a komentarze zawsze mile widziane i zna się na rzeczy Tylko w moim przypadku jak silnik pójdzie w górę 2cm to osłona już nie wejdzie,gdzieś tak wyczytałem "ALE" osobiście tego jeszcze nie sprawdzałem
A takie foto
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2015-12-29 19:28:36)
Offline
Po podniesieniu jest ciasno, ale wszystko się zamyka i rozpórka też się mieście, wiec o to się nie bój Zegar nowy widzę, ze zamawiałeś.
Możesz podrzucić jakiś link etc, bo też się szykuję na to do siebie Pokrowce na gwint, też mam zamiar kupić, bo dobra alternatywa.
Piosenka kozaka, znam doskonale, beka konkretna Czyli w sprawie mikrostyku to co robiłeś? Poprawiałeś zimne luty
i trochę fabryki poprawiłeś co by teraz nie było takich problemów w przyszłości, że znów trzeba rozbierać, czy jak, bo nie czaję z deczka
Offline
Żadnych lutów nie poprawiałem, tylko mikrostyk. Wstawiłem fotki co dokładnie zostało zrobione. Tak się uparłem,że w drzwiach został ori,a zamiennik do mnie jedzie Wszystko działa Jak siąde później na PC to coś więcej napiszę
Offline
Witam kolegę fajnie że dobrałeś tak jak mówiłem 100mm będzie ładnie wypełniać
Jeszcze progi i front z jare upolować trzeba
Offline
Fajnie siądzie,dzięki wielkie za pomoc w doborze odpowiedniej końcówki Teraz zostaje tylko dobrze to wyprowadzić,niestety z powodu braku kanału będzie straszna grzebanina przy tym. Rura wchodzi do końcówki,więc muszę tam założyć opaskę,bo spawał tego raczej nie będę.
Jutro zabieram się za montaż wskaźnika doładowania i muszę trochę ogarnąć pod maską. Dziś założyłem spowrotem obudowę na akumulator,musiałem tylko bezpiecznik od car audio przenieść w inne miejsce. Może założę jutro też osłonę na silnik, bo od jakiegoś czasu mi jej brakuje
Progi i front w dalej nieokreślonej przyszłości,trzeba trochę wyluzować z tymi zakupami
Offline
Nie no kolego jak sam nie masz gdzie to zajedź do kogoś kto robi mody albo do zwykłego tłumikarza on ogarnie to szybko i za śmieszną cenę.
Bez spawania będzie wiocha
Jak coś mam progi ms i dokładki votexa i inne fanty
Offline
Niestety wolę zrobić to sam co za frajda jak mi to ktoś zrobi. Wiochy nie będzie
Offline
Przez przypadek dodały mi się 2 odpowiedzi telefon się buntuje...
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2015-12-30 09:45:28)
Offline
no fajnie fajnie się dzieje , taki sam wskaźnik jak mój , jak ja go lubię przy włączaniu
Na czym będziesz podnosił silnik?
Offline
Yves21 napisał:
no fajnie fajnie się dzieje , taki sam wskaźnik jak mój , jak ja go lubię przy włączaniu
Na czym będziesz podnosił silnik?
Mam podkładki pod silnik 2cm,szkoda miski jak się będę bawił gwintem
Mnie się też bardzo podoba, "ALE" powiedz mi gdzie wpiąłeś żółty przewód ,żeby się dało go ściemniać razem z dechą, najlepiej skąd i jaki kolor przewodu?
Gdzie masz usadowiony ten map sensor,bo ja go zostawiłem pod deską ,a do komory poprowadziłem sam wężyk?
Tak musiałem go rozgrzebać:
Tutaj poprowadziłem przewody od zegara:
Ten czarny to 12V+ od stacyjki.Ja zawsze rozcinam przewody i łącze wszystko za pomocą kostek, tak mi jest wygodniej, chyba że to zła metoda,ogólnie nie przepadam za lutowaniem jeszcze jak jest nieraz trudny dostęp,kostki owijam zawsze taśmą parcianą. Masę przykręciłem (drugie foto) pod podstawkę modułu komfortu,jeśli się nie mylę:
Trzy wersje podświetlenia-biała>czerwona>niebieska (mój głos stawiam na niebieską,bo z czerwonym ringiem wygląda jak z tego auta):
W tym tygodniu jeszcze montaż flanszy,bo dowiedziałem się że jutro może kurier do mnie zawitać
Próbowałem też tą osłone na silnik założyć,jedną rzecz muszę przerobić i będzie pasować.
Ogólnie zimnoooo...
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2015-12-30 19:25:38)
Offline
e no fachura , mnie się nie ściemnia z deską świeci normalnie . Albo nawet nie zauważyłem by się ściemniał
No i w tym samym miejscu
Gdzie kupiłeś te podkładki , a może zrobiłeś ?? ja na ebay'u widziałem je za 80Euro więc podziękuje narazie. pokaż ich fote
Ostatnio edytowany przez Yves21 (2015-12-30 21:10:40)
Offline
Hehe... mamy ten sam gust
Próbowałem się wpinać w poszczególne kable ,ale bez skutku. W jeden wpiąłem od przełącznika świateł to jak ściemniałem to mi bardziej świecił.
Mam już pomysł jak ogarnąć tą "szkaradną" podstawkę z blaszki, akurat mi został mieszek z eko-skóry ,który mi przyszedł wraz z gałką >>wykorzystam go i jutro wstawię foto co zdziałałem. Ogólnie ma być w środku miło i przytulnie
#Yves21 -> Gdzie masz umieszczony ten map sensor (ten z uchwytem do przykręcenia "gdzieś") co z niego idzie wężyk do trójnika ?
Szukaj na allegro lub innych forach,nieraz idzie trafić
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2015-12-30 21:15:55)
Offline
Podstawka pod wskaźnik zrobiona ,wskaźnik przeniosłem bliżej szyby,bo trochę daje po oczach zwłaszcza w nocy...
Flansza w miejsce EGR już u mnie,w sobotę montaż. Nie wiem jeszcze jak zabrać się za kolektor ssący, bo do dokręcenia śrub nie mam klucza dynamometrycznego ,może się wypowie ktoś kto to już demontował na co zwrócić szczególną uwagę.
Offline
Hej jestem tu nowy mam pytanie.Mam VW Golf 4 kombi 2001r. 1.9TDI 115KM silnik AJM i mam problem od roku czasu na wolnych obrotach przerywa mi silnik bo podczas jazdy jest wszystko dobrze jak stane na czerwonych swiatłach to znowu przerywa bylem u wielu mechaników i niemogą dojść co to jest, były wymieniane uszczelki na pompowtryskach ale objawy znowu wruciły byla tez wymieniana listwa zasilajaca pompowtryski ale nic to niepomogło. Prosze was o pomoc
ZŁY DZIAŁ
-Chrzanek.
Offline
Hej. Jesteś nowy ale chyba nie jest to pierwsze forum na jakim jesteś w ogóle? Zadaj to pytanie tworząc temat w odpowiednim dziale na przykład tu http://www.golf4.pun.pl/viewforum.php?id=26
To jest temat kolegi Krystiana o jego aucie, mało trafny
A żeby nie było że OT to powiem ci Krystian że mimo nie sprzyjającej aury grubo lecisz z modami
Ostatnio edytowany przez Marcinusik (2015-12-31 18:38:13)
Offline
Demontaż EGRa przysporzył trochę trudności z powodu rozpórki, nie chciałem jej demontować w wyniku czego mam obdarte ręce
Miałem się zabierać za czyszczenie kolektora ssącego i wyrzucenie chłodnicy spalin, ale bez demontażu rozpórki i pewnej wiedzy w tym zakresie po prostu odpuściłem.
Najpierw zdemontowałem klapę gaszącą, później EGR ,a na końcu tą rurkę co idzie od EGRa do chłodnicy spalin:
A tu mamy to ustrojstwo:
Klape gaszącą wyczyściłem(chociaż to udało mi się wyczyścić ):
Zaślepiłem miejsce ,w którym była rurka do EGR. W tym przypadku pod to czarne mocowanie trzeba było włożyć podkładkę, ponieważ kryza od tej rurki EGR jest grubsza niż ta zaślepka co dostajemy w zestawie z flanszą:
Flansza na swoim miejscu, kupiłem odrazu z króćcem(wyjściem pod czujnik ciśnienia doładowania):
Wszystko szczelne,auto ciągnie jak należy tylko, żeby nie było pięknie i kolorowo zaczęły się schody po podłączeniu wskaźnika do flanszy.
Szukałem i szukałem ,gdzie mam się wpiąć tym trójnikiem z zestawu i niestety nie znalazłem, ale za to znalazłem żeby się bezpośrednio z flanszy wpiąć pod wskaźnik i teraz nie mam bladego pojęcia czy to dobre rozwiązanie.
Na wolnym obrotach wskazówka jest w takim położeniu,gdy ruszę z miejsca wyrównuje się w pozycji 0:
Przy 2500 obrotów wskazówka doszła do takich wartości, przy 1,5bar wyskakuje ostrzeżenie(pikanie ):
Turbosprężarki narazie nie obwiniam tylko "możliwe złe podłączenie wskaźnika do układu".
Obecnie generuje 130km/300Nm
Jest ktoś w stanie mi pomóc, jakoś lepiej to wytłumaczyć, bo w tą instrukcję to się można co najwyżej wysmarkać
Offline
Ładną smołę miałes w tym egr-dobre parę lat tam nikt nie zaglądał a ta rurka powrotu spalin,to w porównaniu do mojej wygląda jakby miała 20 lat bez czyszczenia.Jak już masz 3/4 rozkręcone to maźnij od razu kolektor ssący +nowa uszczelka i będzie git.
Ja ze swoimi łapkami już mam problem z okręceniem tych 9 srób a co dopiero mieć rozpurkę.
Offline
Niemiec wcześniej tam nie zaglądał, problem z nie działającym spryskiem tylnej szyby został rozwiązany w prosty sposób>odpięto wężyk od pompki przy zbiorniku to raczej tam nikt się nieprzejmował aby to naprawić Wszystko skręciłem,brakło czasu na czyszczenie,uszczelkę mam pod kolektor ssący to kiedyś się pewnie za to zabiorę. Teraz przynajmniej komora będzie czystsza, bo nie ma tej "wypluwajki oleju"
Tylko koledzy drodzy pomóżcie mi z tym wskaźnikiem, bo nie wiem czy ten trójnik gdzieś wpiąć... i te wartości są według mnie za wysokie
Offline
Odezwij się do Eizon'a na PW w tej kwestii z wskaźnikiem.
Offline
Napisałem,a czy odpisze to nie wiem Jutro poskładam tapicerkę w środku i może ogarnę tą osłonę na silnik.
Jeśli chodzi o przelot hmm... właśnie szukam firmy/osoby która mi to idealnie wyprowadzi z tyłu, bo bez spawania się chyba nie obejdzie. Końcówka i rura kwasówka jest, więc coś trzeba z tym działać
Offline
Sensor mam w tym samym miejscu tylko kabel leci przez kratkę , co do ustawienia to ja Ci nie pomogę ,ale jak stoję to mam na 0 zawsze jak ruszam to się ładuje w zależności od ciężkości mojej nogi.
No i ja mam na biało podświetlone pod zegary w sumie no ale najmniej tak mnie razi
Ostatnio edytowany przez Yves21 (2016-01-02 11:50:57)
Offline
A więc dziś...
Map sensor wylądował w komorze silnika,wężyk przezroczysty "ala akwarystyka" zamieniłem na paliwowy,wszystko poprowadziłem jak należy bez plątaniny przewodów itd. :
Osłona po małej przeróbce znalazła się tam gdzie jej miejsce,czyli na silniku ,jeszcze pewnie ją poprzerabiam(coś mi do końca się wizualnie nie ima),ale to dopiero jak będzie "ciepeło" :
#kane pisałeś kiedyś, że separator szpeci -->> teraz go nie widać
Pozdrawiam!!
Offline
Szpeci, nie szpeci-jak ktoś ma plastikową osłonę to można dużo rzeczy ukryć Ja tak właśnie "chowam" swój patent na wylatujący gumowy wąż z przepustnicy.
Pytanie z innej strony do Ciebie-skoro masz AJM to dlaczego na tej osłonie jest tylko "I" czerwone??? Powinno być "DI" czerwone.
Offline