Golf 4 Klub Polska
uu dokładasz wyposażenie To niedługo będzie ful opcja
Offline
Prace powoli idą do przodu, więc coś tam się dzieje Eizon miał pełne ręce roboty, w sumie to cały czas ma
Silnik dość długo stał unieruchomiony, więc zasyfiony był od środka, ale powoli Dawid odszczurzył go, żeby jakoś to wszystko grało.
Kevlar na tarczy obity co by więcej w przyszłości NM mogło wytrzymać. A jak już jestem przy tej dziedzinie to jako ciekawostkę,
napiszę Wam, że poczciwa jednostka 1.6 SR deklarująca się 100 konnym silnikiem wykazała takie osiągi: 98KM i 140NM.
Czyli jak na 16-letni benzynowy silnik całkiem dobry wynik trzymający się podanym wartościom fabrycznym Ciekawe jak będzie z 1.8t
Jakby ktoś chciał więcej zdjęć to tak jak wcześniej wspominałem, można tutaj zerknąć i zobaczyć
https://www.facebook.com/golf4chrzanekvagoka/
Offline
Powodzenia Panowie ja niestety poddałem się z walka z Immo i zanioslem sterownik silnika do wylutowania immo całkowicie jak nie chciał dac się zaprogramowac po dobroci. A Ty Marcinie masz immo 2 czy immo 3 w sterowniku?
Offline
Offline
Tak, silnik w komorze, teraz będzie walka z elektroniką. Dodatkowo na miejscu pojawiły się z przodu heble 312mm, podkładki pod silnik 20mm.
Trochę Dawid ponarzekał na te podkładki, ale dał radę. Miska ponad sankami jest. 1/2fis również zamontowany.
Te zdjęcie wyżej to może się równać tylko wyłącznie z tym ciekawym filmem
Offline
No jeszcze ewentualnie ten
Offline
hahaha
Noo Chrzanek. Elegancko! Podziw.
Offline
To demontaz szybko poszedł Fajnie 1.8T to już będzie jeździć
Offline
Rwałem zębami ...
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Chrzanek na gruuuuubo walisz widzę !!! A heble od czego są, dużo przerabiania i zabawy z nimi czy wszystko pasuje na tip topek?
Offline
Lekka zmiana planów. Miało nie być żadnych modyfikacji. Ale Eizon to jest Eizon i z Nim nie da się nie pomodzić
Wpada TIP i będzie przelot
Moja kobieta mnie zabije
Offline
Przelot fajna sprawa jeszcze jak masz fajną końcówkę
Offline
Pierwsze koty za płoty
Offline
No proszę !! ;-)
Śledzę ciągle Twoje poczynania i mocno kibicuje !! :-)
Offline
Super,jeszcze na przelocie!! Ja planuje już rok przelot w TDI i się nie mogę zdecydować... Powodzenia!!
Offline
Żyje,żyje xDD
Offline
Śliczne auto, gratulacje. Zrobione ze smakiem i nie przemodzone, pięknie się prezentuje. No i LC9Z The Best Pozdrawiam.
Offline
Auto robisz super, mam tylko jedno zastrzeżenie, czemu zegary z anglika?
Przy takiej kasie i sercu włożonym w samochód, to wygląda jak byś go składał z czego tam było pod ręką.
A tak dbasz o każdy detal, to się dla mnie po prostu nie godzi...
Offline
Dzięki za miłe słówko koledzy Relativy, kwestia czasu i wrzucę ori EU tarcze, bo to tylko kwestia tarcz. Trafiła się okazja więc wziąłem.
A, żeby znaleźć w dobrej kasie EU w wersji SE to trochę czasu zajmuje, a potrzebowałem licznika na już ze względu na zmianę silnika.
Z czasem tak jak pisałem wyżej, zmienię na EU, a może nie tylko od razu wrzucę full fis, ale to z czasem. Na razie inne priorytety
Offline
W sumie to racja, ja jak szukałem całych zegarów SE EU to albo nie było, albo ceny takie, że...
No cóż, powodzenia w szukaniu i modź dalej, bo projekt jest super.
Offline
Dużo zdrówka, świąt spędzonych w gronie rodzinnym. Bogatego mikołaja i bezpiecznych powrotów do domu z świątecznych podróży.
Owocnego przyszłego sezonu 2k16, wielu modyfikacji, grubego portfela, oraz wielu niezapomnianych przygód
Wystrzałowego sylwestra no i również bezpiecznego! Do zobaczenia na zlotach w sezonie '16!
Offline
Dzięki i wzajemnie !!
Offline
BartesWZL napisał:
Swap już skończony?
Nie. Ale pozostała ostatnia prosta w sumie, więc lada moment będzie koniec.
Offline
Jaki czarny renifer to chyba Rudolf, i kto w tym roku rozwoził prezenty jak golf nie mógł. Co do życzeń dziękuje i tobie życzę tego samego
Offline
Taki mały, nowy gadżet zawita do autka
Offline
Co ta kiera się tak błyszczy?
Offline
Kierownica malowana/lakierowana przez drugiego właściciela wstecz. Docelowo kiera w innej konfiguracji skórnej, na ten moment zostaje tak.
Dość ładnie się prezentuje na żywo mimo tego malowania no i w rzeczywistości tak się nie świeci jak psu jajka
Światło w pokoju i z telefonu zrobiło swój efekt i stąd taki połysk. Docelowo z czasem i portfelem siądzie kiera z Golfa VI.
Czy z multi-funkcją, czy bez, to się okaże, na razie temat zamknięty w tym zakresie, poniżej foto podglądowe zapożyczone od użytkownika z forum.vwgolf.pl luk-flo, pozdro!
Offline
Mnie się to podoba kierownica robi robotę jeszcze te guziki podświetlane... Już sobie wyobrażam to wnętrze : dekory szczotkowane alu, kratki z bory, licznik SE Full FIS, ori navi, gałka zmiany biegów 25th, przełącznik polo 6R, podstopnica/nakładki TT, decha pikowana z R32, lampka w8 uuu... Można mieć marzenia ,można
Jak będziesz mieć kiere na aucie odrazu wrzucaj foty i oczywiście film jak przelot się sprawuje
Offline
Chrzanek, czekam cierpliwie na zakończenie prac z kierownicą, następnie jeśli znajdziesz chwilę czasu, bardzo chętnie dowiem się jak wygląda swap - kierownica multifunkcyjna ze zdjęć, rozbija system
Absolutny "Must Have"
Ostatnio edytowany przez din2pin (2016-01-06 23:38:26)
Offline
din2pin napisał:
Chrzanek, czekam cierpliwie na zakończenie prac z kierownicą, następnie jeśli znajdziesz chwilę czasu, bardzo chętnie dowiem się jak wygląda swap - kierownica multifunkcyjna ze zdjęć, rozbija system
Absolutny "Must Have"
Też mi się podoba taki bajer. Najprędzej coś takiego będę w stanie wykonać pewnie po tym sezonie letnim, na przyszłą wiosnę, ale zobaczy się
Offline
Więc tak, kierownica z fotek jest z Golfa 7
Z MK6 i MK5 sobie ludzie radzą
http://forums.vwvortex.com/showthread.p … el-in-mk4-
http://uk-mkivs.net/topic/20481-fit-a-m … ead/page-3
Ta jest dosyć ciekawa (MK6):
Z MK7 podobno również pasuje do MK4, tylko jaja są ze sterownikiem poduszki, i przerabianiem kabli z wtyczkami.
Ostatnio edytowany przez din2pin (2016-01-07 21:47:02)
Offline
Małe porównanie jak wygląda TIP
A tutaj przelot 3" -> 2,75" -> 2,5" tak to się prezentuje. Zakończenie ori końcowym GTI.
Offline
Kiedy koniec
Offline
xXKrystianXx napisał:
Kiedy koniec
W sumie to już koniec, kwestia dosłownie szczegółów. W tym tygodniu zabieram autko.
Offline
Więcej zdjęć auta, jak go umyję i złapię aparat siostry, więc na spokojnie. Moc jest konkretna, auto nie jedzie tylko zapierd#$a wręcz!
Gdy się człowiek przesiada z 1.6 na 1.8t i to o takiej mocy, to świat i ludzie. Jestem b. zadowolony. Dawid Eizon odj3%ł kawał roboty ..
Średnie spalanie w trasie przy 115/120 km/h wyszło poniżej 9L/100km więc bajki, a nawet by zeszło więcej, ale nie dałem rady.
Za bardzo mnie korciło, żeby się troszkę po ścigać na autostradzie Auto jest zrywne i to bardzo, idzie od samego dołu do samego końca.
W środku jest CISZA. Nikt nie powie, że tam jest jakiś przelot. Jak stoi to samo. Jak się go tam troszkę na luzie wciśnie to słychać, ale ogólnie cisza.
I tak zostanie, mi to odpowiada.. Nie potrzebuję startować w konkursach na najgłośniejszy wydech. Jest tak jak powinno być
Auto mnie bardzo zaskoczyło, zostaje kilka detali do zrobienia, typu wymiana cewek, dokończyć immo, poprawić program (błędy lambdy) i koniec.
Cieszyć się autem, jeździć może coś modzić, ale pewnie na razie stop, bo plany przyszłościowe z moją ukochaną są, więc trzeba chwilkę poczekać.
Pozostaje tylko tankować i cieszyć się z jazdy! Pozdrawiam serdecznie!
Ogromne podziękowania i wyrazy uznania dla Naszego wspólnego kolegi z forum Dawida Eizon'a
Gdyby nie jego zaangażowanie w ten projekt, jego wiedza w temacie mechaniki, jego profesjonalizm to ten samochód nie wiem czy by jeździł A nawet jeśli, to nie w taki sposób na pewno..
Cała ekipa Syncar & Diagnostyka Synek Szymański odwaliła kawał konkretnej roboty, która jest widoczna w każdym aspekcie w tym aucie..
Więc z całego serducha polecam Wam ten warsztat i osoby w Nim pracujące. Profesjonalizm widać w każdym calu i nie tylko w tym co wykonują czy naprawiają.
Samo miejsce, w którym pracują i realizują różne projekty czy też zwykłe naprawy widać, że zasługuje na medal i to ZŁOTY!
Polecam fanpage na facebooku, na którym Dawid umieszcza projekty, które ogarnia u siebie! https://www.facebook.com/Syncar-Diagnos … 409778860/
Offline
Widziałem cały czas postęp prac na Fb i pełen szacun, widać profesjonalizm aż kipi z tego serwisu! Koniecznie nagraj jak to chodzi i jak to przyśpiesza od 0-100; 0-200; 100-200 Jestem ciekaw czasów jakie będzie miało
Offline
Świetnie To teraz jakiś film jak to lata Powodzenia daleeeej
Offline
Zegary 1/2 FIS w wersji SportEdition na pokładzie.
Kierownica 3-ramienna również zameldowała się na miejscu.
Oczywiście dołożony został tempomat dla wygody w trasie.
Wnętrze nabrało nowego wyglądu, dużo lepszego. Chociaż mocno oklepanego..
Muszę tylko uruchomić podświetlenie wskazówek plus ilość km na jednym baku, ale to jak zamówię w końcu kabel (jest motywacja)
Offline
Marcin. Przelot 2,75" a DP 3" po za tym kto to robił bo nie widzę?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Marcin. Przelot 2,75" a DP 3" po za tym kto to robił bo nie widzę?
Przeklikaj kilka postów wyżej, to przeczytasz kilka słówek o tym co trzeba
Chrzanek napisał:
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp … e=56FD5700
Więcej zdjęć auta, jak go umyję i złapię aparat siostry, więc na spokojnie. Moc jest konkretna, auto nie jedzie tylko zapierd#$a wręcz!
Gdy się człowiek przesiada z 1.6 na 1.8t i to o takiej mocy, to świat i ludzie. Jestem b. zadowolony. Dawid Eizon odj3%ł kawał roboty ..
Średnie spalanie w trasie przy 115/120 km/h wyszło poniżej 9L/100km więc bajki, a nawet by zeszło więcej, ale nie dałem rady.
Za bardzo mnie korciło, żeby się troszkę po ścigać na autostradzie Auto jest zrywne i to bardzo, idzie od samego dołu do samego końca.
W środku jest CISZA. Nikt nie powie, że tam jest jakiś przelot. Jak stoi to samo. Jak się go tam troszkę na luzie wciśnie to słychać, ale ogólnie cisza.
I tak zostanie, mi to odpowiada.. Nie potrzebuję startować w konkursach na najgłośniejszy wydech. Jest tak jak powinno być
Auto mnie bardzo zaskoczyło, zostaje kilka detali do zrobienia, typu wymiana cewek, dokończyć immo, poprawić program (błędy lambdy) i koniec.
Cieszyć się autem, jeździć może coś modzić, ale pewnie na razie stop, bo plany przyszłościowe z moją ukochaną są, więc trzeba chwilkę poczekać.
Pozostaje tylko tankować i cieszyć się z jazdy! Pozdrawiam serdecznie!Ogromne podziękowania i wyrazy uznania dla Naszego wspólnego kolegi z forum Dawida Eizon'a
Gdyby nie jego zaangażowanie w ten projekt, jego wiedza w temacie mechaniki, jego profesjonalizm to ten samochód nie wiem czy by jeździł A nawet jeśli, to nie w taki sposób na pewno..
Cała ekipa Syncar & Diagnostyka Synek Szymański odwaliła kawał konkretnej roboty, która jest widoczna w każdym aspekcie w tym aucie..
Więc z całego serducha polecam Wam ten warsztat i osoby w Nim pracujące. Profesjonalizm widać w każdym calu i nie tylko w tym co wykonują czy naprawiają.
Samo miejsce, w którym pracują i realizują różne projekty czy też zwykłe naprawy widać, że zasługuje na medal i to ZŁOTY!
Polecam fanpage na facebooku, na którym Dawid umieszcza projekty, które ogarnia u siebie! https://www.facebook.com/Syncar-Diagnos … 409778860/
Offline
Panowie i Panie, strona numer 1 (jeden) została uaktualniona od A do Z, więc może poczytać co i jak, kto z kim, dlaczego,
po co, czemu, w jaki sposób, kiedy etc. Więcej zdjęć w jednym miejscu z prac nad SWAP'em, oraz zdjęcia prezentujące stan rzeczy
jaki ukazuje się na dzień dzisiejszy po SWAP'ie. Czekam na wszelaką krytykę i pochwały, nie boję się! Oczywiście jeszcze wiele
rzeczy przede mną, więc nie oceniajcie całościowo, bo to jeszcze wór pieniędzy pójdzie na te auto (Ciekawe skąd wezmę)
Kilka zdjęć na szybko, żebyście nie musieli przewijać na pierwszej stronie, chociaż tam więcej szczegółów, więc chyba warto
Pozdrawiam serdecznie!
Offline
A powiedz jak odczucia w jeździe z założonymi podkładkami 2cm pod silnikiem, bo mnie też to czeka
Offline
xXKrystianXx napisał:
A powiedz jak odczucia w jeździe z założonymi podkładkami 2cm pod silnikiem, bo mnie też to czeka
Szczerze? Żadnych odczuć. Ani pozytywnych ani negatywnych. Jedynie spokój psychiczny spokojniejszy o miskę, nic więcej. I o to chodziło.
Offline
To dobrze, że nic nie czuć Jeszcze stalowa osłona na miche. Do AXRa nikt jeszcze osłony nie zrobił, chyba będę musiał sam coś wykombinować... zawsze to kolejny +bezpieczeństwa
Offline
xXKrystianXx napisał:
To dobrze, że nic nie czuć Jeszcze stalowa osłona na miche. Do AXRa nikt jeszcze osłony nie zrobił, chyba będę musiał sam coś wykombinować... zawsze to kolejny +bezpieczeństwa
zakladasz zwykla stalowa oslone od octawi z allegro koszt ok 250 zł i latasz
Offline
Ta osłoną silnika będzie rył po ziemi. NA drugim forum VW ktoś sprzedawał osłonę miski więc może tam sprawdź.
Offline
Na razie czasu nie ma na zabawę z osłoną, z czasem się pomyśli nad tym Ogólnie jest bezpiecznie z podkładkami, na pewno bardziej niż wcześniej
Offline
kowal9215 napisał:
Ta osłoną silnika będzie rył po ziemi. NA drugim forum VW ktoś sprzedawał osłonę miski więc może tam sprawdź.
a powiedz kolego masz taka oslone ? pisac mowic a jezdzic i miec to sa zupelnie inne rzeczy.
Offline
U każdego się inaczej sprawdzi... zależy jak kto jeździ. Jak ostro przywalisz to nawet osłona nie pomoże. Ja będę jeździł narazie na podkładkach, a o osłonie pomyślę później. Podkładki to już duży plus , ale cóż nie każdy chce jeździć na nich...
Offline
kowal9194 napisał:
kowal9215 napisał:
Ta osłoną silnika będzie rył po ziemi. NA drugim forum VW ktoś sprzedawał osłonę miski więc może tam sprawdź.
a powiedz kolego masz taka oslone ? pisac mowic a jezdzic i miec to sa zupelnie inne rzeczy.
Tak mam osłonę metalową pod silnikiem i powiem tak. Ta osłona jest tak wyprofilowana że wisi niżej niż ori plastikowa co w porównaniu z gwintowanym zawieszeniem nie wróży żadnych rewelacji... A ta osłona co o niej wspomniałem która była na drugim forum to sprzedawał ją gościu który sam ją zrobił i była to osłona na samą miskę olejową i odległość miski od osłony po zamontowaniu były minimalne. Jeszcze co do całej metalowej osłony to po zamontowaniu jest nie mała odległość odsłony od miski a jeszcze jak kolega Chrzanek podniósł silnik 2cm to jest jeszcze większa odległość.
Ostatnio edytowany przez kowal9215 (2016-02-09 10:55:08)
Offline
Chłopaki co jak co ale śruby które są w zestawie z podkladkami nadają się żeby je kisic jak ogórki i do niczego innego.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No nie gadaj, bo też to będę montował
Offline
Wojaże po Wwa u znajomego zaliczone. Co prawda zima w tym roku jakoś mocno nie zaskakiwała drogowców w myśl odśnieżania,
ale za to dość mocno dała znaki, że nawierzchnie dróg są w opłakanym stanie. Tak więc po przejażdżkach po Wwa, trzeba się wybrać
na stację diagnostyczną i przejrzeć zawieszenie, bo coś stuka w prawym kole, myślę, że to może być łącznik stabilizatora.
I teraz pytanie, mam zamiar wymienić stabilizator na taki z s3, a co z łącznikami jak i tak będą do wymiany?
Zostawić ori, czy w coś innego przyinwestować?
A wczoraj zachciało mi się wjechać na podwórko Skodą mamy, była potrzeba wyprowadzić przyczepkę z całym poprzednim silnikiem (1.6SR) do
dziadka. Ale nie udało się, hahaha xd 4 chłopa nie dało rady, było trzeba wzywać większe posiłki, tylko też bez wjazdu na teren zielony
bo były by dwa zakopane pojazdy, ale po ciężkich przebojach się udało. Na zdjeciu tak drastycznie nie wygląda, ale w rzeczywistości..
Ojciec mnie zabije Dodatkowo to wszystko działo się pod osłoną nocy, no cóż, mądry polak po szkodzie Panowie i Panie.
Co więcej.. wszystko stoi w miejscu. Autko jeździ, zapier#ala wręcz i ze spalaniem w trasie nie ma lipy. Średnia prędkość
na tempomacie do Wwa 110-120 i spalanie 7l/100km, więc jest okej. Tak wiem, Wasze diesle palą 4-5l/km. Ale przy tej mojej mocy, to weź
człowieku nie przyciśnij na eSce jak taka fajna prosta i równa droga W mieście idzie zejść na spokojnie poniżej 10l/100km, więc?
Porównywalne spalanie z 1.6SR, także źle nie wyjdę
Pozdrawiam
Offline