Golf 4 Klub Polska
Golf kupiony w Niemczech w sierpniu 2007 jako odtuningowana i troszkê zaniedbana seria. Prace nad autem trwaj± od wrze¶nia 2007 z ró¿nymi przerwami.
MODEL: mk4 3D GTI Exclusive
SILNIK: 1.8T ARZ
MOC: 150KM w serii, obecnie 367KM, 458Nm
KOLOR: Black Magic z Golfa 20jahre , kod LC9Z
MODY POD MASK¡
obecny setup to : turbosprê¿arka TD05 z Lancer'a Evo X GSR,wa³ki ADR, DV Turbosmart,wtryski 440cc przy 3 bar, 4-barowy FPR, kolektor wydechowy baran DIGITUN , FMIC APEXI "chinol", przep³ywka 3",filtr suchy Fujita, dolot DIGITUN, tip DIGITUN, Liqui Moly 10w60,¶wiece NGK, oil catch tank Properfekt,termostat NEUSPEED,N75 z S2,cewki TFSI. Wydech : downpipe 3" DIGITUN , przelot 2.5" custom, t³umik koñcowy custom, koñcówka wydechu schowana. Zestrojony przez GTO - Digitun.PL. Olej w skrzyni biegów Motul + Liqui Moly. Skrzynia ENJ.
Zakupione auto legitymowa³o siê moc± 194PS, program by³ robiony w Niemczech. Ta moc na chwilê wystarczy³a i zapad³a decyzja o wymianie turbinki K03s na K04-023. Uda³o mi siê zakupiæ hybrydê z wirnikami RS6. Monta¿ nowego turbo wymusi³ tak¿e instalacjê FMIC, wtrysków 380cc, zmianê dolotu na ten z TT 225PS oraz przelotowego wydechu 2.5" z downpipe 3".
Tu auto legitymowa³o siê moc± 280KM.
Ci±gle by³o ma³o , nadszed³ czas na ATP GTRS Eliminator - tu by³o ~313KM. Ale ¿e ta turbina to nieudana konstrukcja to nadszed³ czas na :
Turbo z Evo X, TD05h-152G6-12T wersja na japoniê :
tytanowe wirniki , twinscroll. Wstaje idealnie i boost do odcinki.
ZAWIESZENIE
Auto przyjecha³o na gwincie Supersport'a , na moc 190KM to wystarcza³o, ale po wsadzeniu wiêkszej suszarki , podczas przyspieszania z autem dzia³y siê dziwne rzeczy. Nadszed³ czas na zawieszenie z prawdziwego zdarzenia :
gwint KW V1 Inox Line , skrêcony praktycznie na max. Wiêksza gleba wymusi³a monta¿ stabilizatora przedniego firmy FK oraz ³±czników stabilizatora FK - seryjny tar³ o pó³o¶ki, stabilizator ty³ NEUSPEED.
Golf to wersja GTI Exclusive czyli posiada : system ABS, elektr. blokada mech. ró¿n. EDS, regul napêdu ASR, uk³. stab. ESP
UKLAD HAMULCOWY
Zaciski 4 t³oczki Porsche 911 i tarcze 312mm przód , ty³ z Audi S3 256mm. Przewody Goodridge w oplocie.
KO£A
Lato :
BBS LM 8,5x19" oraz 10x19" , 215/35/19 i 225/35/19
Zima :
BBS CH SatinBlack 8.5x19" , 215/35/19
NADWOZIE OEM+
- karbonowa maska,
- karbonowe obudowy lusterek,
- karbonowy daszek na tyle,
- pakiet 25 Jahre (progi i zderzaki),
- reflektory z wersji 25 Jahre,
- znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre
- zderzaki w kolorze nadwozia,
- lampy z ty³u Hella R32 US,
- blendy kierunków Wolfsburg Edition,
- listwy drzwi w kolorze,
- przebudowana klapa: usuniêta wycieraczka, spryskiwacz. Czarny znaczek VW, znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre.
- ma³e lusterko kierowcy z wersji japoñskiej. Obecnie jest zachowana symetria.
WNÊTRZE
- kierownica R32,
- dekory R32,
- kratki R32,
- zegary i lampka z PASSATA W8,
- fotele i kanapa RECARO,
- ga³ka zmiany biegów z wersji 25 Jahre
- kremowa podsufitka,
- podstopnica oraz peda³y Audi TT,
- elektryczne szyby i lusterka,
- turbotimer Autogauge,
AUDIO
W zasadzie brak Brzêczy raz za czas Sony XAV-65 poprzez g³o¶niki PYLE.
FOTY
BBS CH :
Foty ze starego albumu :
Ostatnio edytowany przez kyfy (2018-07-30 13:00:58)
Offline
Offline
Wychodzê z podziwu!!! bestia na maxa! a powiedz mi ile Cie to juz kosztowa³o tak plus minus... po podejrzewam ze chyba by kupi³ innego golfika
Offline
Piêkna maszyna!!! Pe³na ³adu,sk³adu i wk³adu! Jestem pe³en podziwu!!!
Offline
szacunecek za mody w golfiku jest na czym oko zawiesic ojjj jest
Offline
Ale wypas takiego to i ja bym chcia³
Offline
Kozak!
Offline
Po prostu Kozak !!
Tyle pracy w³o¿one w auto , musi dawac duuuuzo satysfakcji
Oby tak dalej !
Offline
Offline
spoko wygl±da ale z czarnymi chyba fajniej by³o,
Offline
luz blus ju¿ wiem w co celowaæ ;p jaka opona tam jest??
Offline
Projekt godny uwagi Faktycznie du¿o pracy i serca w to w³o¿y³e¶ ale efekt widaæ Bo nie co ¿e wygl±da to jeszcze je¼dzi jakie¶ plany na przysz³o¶æ? pasowa³y by tam obrysówki US
Hehe z Felgami masz chyba jak baba baba ca³a szafa butów a Ty felg BBS piêkne
Offline
killer
Offline
Auto robi wra¿enie... ja te¿ poma³u d±¿ê do takiej mocy
Offline
Ile pali cudo?
Zanosi siê na koszt paliwa w granicach 8 z³.
Tak¿e auta bêd± wystarcza³y aby siê po mie¶cie przejechaæ raz w tygodniu i oczywi¶cie do ko¶cio³a.
Offline
trzeba bêdzie zagazowaæ to jest wyj¶cie, mam nadzieje ¿e te palanty w rz±dzie nie podnios± ceny gazu zwa¿ywszy ¿e mamy gaz
bo cofn± nas do ¶redniowicza
ps. zreszt± jak kto¶ ma na takie mody to pewnie na paliwo siê znajdzie
Ostatnio edytowany przez miodek (2012-01-15 21:18:02)
Offline
Mistrzostwo ¶wiata, kawa³ dobrej roboty zrobi³es
Offline
nowe fotki czy mody? zreszt± przy tak mocno zrobionym aucie ma³o co ju¿ mo¿na usprawniæ
Offline
kyfy napisał:
Ciosek napisał:
Kolego a mo¿esz wrzuciæ jak to cudo pracuje?
Masz wrzucony zawór blow-off? (kocham to syczenie)Forge'a recyrkulacyjny.
to jak wrzucisz jaki¶ filmik jak to cudo (Golf) dzia³a?
Offline
Filmik zaraz po wystrojeniu na nowej turbinie :
http://www.youtube.com/watch?v=b2hXix93LTI
Dzi¶ mia³em troszkê czasu i ogarn±³em golfika , szukuj±c go przy okazji na zimê. Efekt chyba fajny :
I troszkê kucizny (do zrobienia) na przysz³o¶æ :
Ostatnio edytowany przez kyfy (2012-10-08 10:52:27)
Offline
Jak siê dok³adnie nazywaj± te czarne felgi BBS ?
Offline
NOoooo... autko zajebiste Tylko pozazdroscic. Mam pytanie z innej beczki. Po co ci dwa przyciski podgrzewania tylnej szyby?
Offline
powiedz ile gdzie¶ wyniós³ pakiet 25th?
Bo my¶lê nad pakietem albo r albo 25th i powoli siê rozgl±dam ale narazie nic ciekawego nie widzê w rozs±dnej cenie.
Jak dla mnie fura 1 klasa!
Ostatnio edytowany przez Extreme (2012-12-22 19:55:47)
Offline
jest moc;) pozdrawiam
Offline
¦wietnie zrobiony Golfik Tylko podziwiaæ
Offline
Te cewki TFSI co to daje, do jakich silników da radê zamontowaæ?
Offline
Obecne plany na wiêksza moc, moment, czy zwiêkszenie elastyczno¶ci?
Jakie masz do³adowanie w peaku?
Offline