Golf 4 Klub Polska
Golf kupiony w Niemczech w sierpniu 2007 jako odtuningowana i troszkę zaniedbana seria. Prace nad autem trwają od września 2007 z różnymi przerwami.
MODEL: mk4 3D GTI Exclusive
SILNIK: 1.8T ARZ
MOC: 150KM w serii, obecnie 367KM, 458Nm
KOLOR: Black Magic z Golfa 20jahre , kod LC9Z
MODY POD MASKĄ
obecny setup to : turbosprężarka TD05 z Lancer'a Evo X GSR,wałki ADR, DV Turbosmart,wtryski 440cc przy 3 bar, 4-barowy FPR, kolektor wydechowy baran DIGITUN , FMIC APEXI "chinol", przepływka 3",filtr suchy Fujita, dolot DIGITUN, tip DIGITUN, Liqui Moly 10w60,świece NGK, oil catch tank Properfekt,termostat NEUSPEED,N75 z S2,cewki TFSI. Wydech : downpipe 3" DIGITUN , przelot 2.5" custom, tłumik końcowy custom, końcówka wydechu schowana. Zestrojony przez GTO - Digitun.PL. Olej w skrzyni biegów Motul + Liqui Moly. Skrzynia ENJ.
Zakupione auto legitymowało się mocą 194PS, program był robiony w Niemczech. Ta moc na chwilę wystarczyła i zapadła decyzja o wymianie turbinki K03s na K04-023. Udało mi się zakupić hybrydę z wirnikami RS6. Montaż nowego turbo wymusił także instalację FMIC, wtrysków 380cc, zmianę dolotu na ten z TT 225PS oraz przelotowego wydechu 2.5" z downpipe 3".
Tu auto legitymowało się mocą 280KM.
Ciągle było mało , nadszedł czas na ATP GTRS Eliminator - tu było ~313KM. Ale że ta turbina to nieudana konstrukcja to nadszedł czas na :
Turbo z Evo X, TD05h-152G6-12T wersja na japonię :
tytanowe wirniki , twinscroll. Wstaje idealnie i boost do odcinki.
ZAWIESZENIE
Auto przyjechało na gwincie Supersport'a , na moc 190KM to wystarczało, ale po wsadzeniu większej suszarki , podczas przyspieszania z autem działy się dziwne rzeczy. Nadszedł czas na zawieszenie z prawdziwego zdarzenia :
gwint KW V1 Inox Line , skręcony praktycznie na max. Większa gleba wymusiła montaż stabilizatora przedniego firmy FK oraz łączników stabilizatora FK - seryjny tarł o półośki, stabilizator tył NEUSPEED.
Golf to wersja GTI Exclusive czyli posiada : system ABS, elektr. blokada mech. różn. EDS, regul napędu ASR, ukł. stab. ESP
UKLAD HAMULCOWY
Zaciski 4 tłoczki Porsche 911 i tarcze 312mm przód , tył z Audi S3 256mm. Przewody Goodridge w oplocie.
KOŁA
Lato :
BBS LM 8,5x19" oraz 10x19" , 215/35/19 i 225/35/19
Zima :
BBS CH SatinBlack 8.5x19" , 215/35/19
NADWOZIE OEM+
- karbonowa maska,
- karbonowe obudowy lusterek,
- karbonowy daszek na tyle,
- pakiet 25 Jahre (progi i zderzaki),
- reflektory z wersji 25 Jahre,
- znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre
- zderzaki w kolorze nadwozia,
- lampy z tyłu Hella R32 US,
- blendy kierunków Wolfsburg Edition,
- listwy drzwi w kolorze,
- przebudowana klapa: usunięta wycieraczka, spryskiwacz. Czarny znaczek VW, znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre.
- małe lusterko kierowcy z wersji japońskiej. Obecnie jest zachowana symetria.
WNĘTRZE
- kierownica R32,
- dekory R32,
- kratki R32,
- zegary i lampka z PASSATA W8,
- fotele i kanapa RECARO,
- gałka zmiany biegów z wersji 25 Jahre
- kremowa podsufitka,
- podstopnica oraz pedały Audi TT,
- elektryczne szyby i lusterka,
- turbotimer Autogauge,
AUDIO
W zasadzie brak Brzęczy raz za czas Sony XAV-65 poprzez głośniki PYLE.
FOTY
BBS CH :
Foty ze starego albumu :
Ostatnio edytowany przez kyfy (2018-07-30 13:00:58)
Offline
Offline
Wychodzę z podziwu!!! bestia na maxa! a powiedz mi ile Cie to juz kosztowało tak plus minus... po podejrzewam ze chyba by kupił innego golfika
Offline
Piękna maszyna!!! Pełna ładu,składu i wkładu! Jestem pełen podziwu!!!
Offline
szacunecek za mody w golfiku jest na czym oko zawiesic ojjj jest
Offline
Ale wypas takiego to i ja bym chciał
Offline
Kozak!
Offline
Po prostu Kozak !!
Tyle pracy włożone w auto , musi dawac duuuuzo satysfakcji
Oby tak dalej !
Offline
Offline
spoko wygląda ale z czarnymi chyba fajniej było,
Offline
luz blus już wiem w co celować ;p jaka opona tam jest??
Offline
Projekt godny uwagi Faktycznie dużo pracy i serca w to włożyłeś ale efekt widać Bo nie co że wygląda to jeszcze jeździ jakieś plany na przyszłość? pasowały by tam obrysówki US
Hehe z Felgami masz chyba jak baba baba cała szafa butów a Ty felg BBS piękne
Offline
killer
Offline
Auto robi wrażenie... ja też pomału dążę do takiej mocy
Offline
Ile pali cudo?
Zanosi się na koszt paliwa w granicach 8 zł.
Także auta będą wystarczały aby się po mieście przejechać raz w tygodniu i oczywiście do kościoła.
Offline
trzeba będzie zagazować to jest wyjście, mam nadzieje że te palanty w rządzie nie podniosą ceny gazu zważywszy że mamy gaz
bo cofną nas do średniowicza
ps. zresztą jak ktoś ma na takie mody to pewnie na paliwo się znajdzie
Ostatnio edytowany przez miodek (2012-01-15 21:18:02)
Offline
Mistrzostwo świata, kawał dobrej roboty zrobiłes
Offline
nowe fotki czy mody? zresztą przy tak mocno zrobionym aucie mało co już można usprawnić
Offline
kyfy napisał:
Ciosek napisał:
Kolego a możesz wrzucić jak to cudo pracuje?
Masz wrzucony zawór blow-off? (kocham to syczenie)Forge'a recyrkulacyjny.
to jak wrzucisz jakiś filmik jak to cudo (Golf) działa?
Offline
Filmik zaraz po wystrojeniu na nowej turbinie :
http://www.youtube.com/watch?v=b2hXix93LTI
Dziś miałem troszkę czasu i ogarnąłem golfika , szukując go przy okazji na zimę. Efekt chyba fajny :
I troszkę kucizny (do zrobienia) na przyszłość :
Ostatnio edytowany przez kyfy (2012-10-08 10:52:27)
Offline
Jak się dokładnie nazywają te czarne felgi BBS ?
Offline
NOoooo... autko zajebiste Tylko pozazdroscic. Mam pytanie z innej beczki. Po co ci dwa przyciski podgrzewania tylnej szyby?
Offline
powiedz ile gdzieś wyniósł pakiet 25th?
Bo myślę nad pakietem albo r albo 25th i powoli się rozglądam ale narazie nic ciekawego nie widzę w rozsądnej cenie.
Jak dla mnie fura 1 klasa!
Ostatnio edytowany przez Extreme (2012-12-22 19:55:47)
Offline
jest moc;) pozdrawiam
Offline
Świetnie zrobiony Golfik Tylko podziwiać
Offline
Te cewki TFSI co to daje, do jakich silników da radę zamontować?
Offline