Golf 4 Klub Polska
Efekt końcowy będzie pewnie dopiero gdzieś za tydzień bo dzwonili do mnie z firmy od hydrografiki i powiedzieli że dużo elementów i mogą się nie wyrobić bo dobrze wyschnąć lakier musi. wybrałem Carbon ze złotą nicią.. mam nadzieję że ładnie będzie się komponowało
Offline
Zdjęcia przeniesione do 1 postu
Ostatnio edytowany przez Alexy (2014-06-01 14:33:00)
Offline
Offline
Ostatnio była folia 3m jednak czarny gofer na słońcu tak się nagrzewa że zaczęło mi się to odklejać więc dałem do zrobienia raz a porządnie i poszło do hydrografiki do firmy MKL z Gdańska. Na zdjęciach może się wydawać że kolor wpada w brąz ale to po prostu złota nić reflexuje i dlatego tak widać, a w rzeczywistości jest czarny. Dałem do zrobienia :
-rączki podsufitki (lub jak to woli cykorłapki )
- lampki w podsufitce (sztuk 5)
- mała zasłonka p.słoneczna
- konsola środkowa z ramkami i pokrywką stojaka na kubki
- rączki pasażera i kierowcy
- ramki nawiewów (3szt)
- pokrywka zapalniczki
- klamka schowka
- 4 prowadnice pasów bezpieczeństwa
+ tylna listwa przykrywająca trzeci stop i zasłony przeciwsłoneczne duże poszły do flokowania na czarno żeby pasowały pod czarną podsufitkę
Offline
Mi się marzą oryginalne dekory al'a drewno do tego beżowa skóra z łokciem miodowy dywan i kierownica 3-ramienna drewniana
Offline
No to czekamy na ładną pogodę
Offline
,Ta już gadałem z ojcem dziś zerknę ile tego mam jak nie będę miał to z roboty przywiezie nogi zrobić nie ma problemu a nad klamkami bym musiał jakoś pomyśleć. Musiałaby być dioda wpuszczana. Nawiercić otwór i wstawić
Offline
To damy radę Będziesz musiał wtedy do mnie wpaść
Offline
Alexy napisał:
Tą farbą malowałem cały wydech w rav4 i spisuje się rewelacyjnie odporna na ścieranie i wygląd ładny. Jedyne co wyszło to wieszaki tłumika środkowego i końcowego do wymiany ale na szczęście to groszowe sprawy Zestaw Walkera nadaję mojej zapalniczce ładny dźwięk Jak odpalam i ktoś nie wie co siedzi pod maską to zawsze obstawiają pod 2.3 lub 2.8
a ten Walker to co to skąd to od czego
Offline
nie wiem. Taki był jak już go kupowałem .
Offline
No i nastał na jakiś czas koniec Czekam tylko jeszcze na nowe dywaniki i czas się wziąć w garść i zacząć odkładać na 1.8T W między czasie może wpadną jakieś fotki z eventów
Offline
wstawiałem auto do lakiernika to niestety problemy finansowe uniemożliwiły zrobienie maski -400zł ze spawaniem i chyba dobrze się stało bo po oględzinach na żywo stwierdziłem że znaczek nadaje autu tego czegoś co spowodowało że w nim się zakochałem póki co doszedł ostatni element układanki środka bzyka
Offline
Dziś udało mi się popsuć golfa Wspominałem kiedyś o strzelającym kole przy hamowaniu i gwałtownym przyśpieszaniu. Winowajcą jest tuleja prowadząca zacisk hamulca. Dziś tulejki padły kompletnie i zaciski latają jakby nie były dokręcone. Zestaw naprawczy już w drodze na oba koła Przy okazji dowiedziałem się że przód mam na systemie ATE a tył LUCAS (Tuleje prowadzące obu systemów się różnią i nie są zamienne)
http://allegro.pl/show_item.php?item=4285843363
Do tego
Chcę zmienić sprężyny koni -35 na gwint oraz wymienić wszystkie tulejki i gumy na przednim zawieszeniu na poliuretany. Więc jak ktoś coś by chciał sprężyny to mam na sprzedaż.
Offline
golf414 napisał:
Sprzedajesz golfa a i tak inwestujesz kazdy tak samo robi <3
z tego co pamietam to kolega myslal caly czas o swapie a nie sprzedazy i zakupie innego
Offline
No i wciąż myślę był etap kiedy chciałem go sprzedać i kupić już gotowe 1.8t albo audi 80 coupe jednak teraz jak mam znów władować kasę i porobić wszystko to będzie swap. Rozrząd zrobiony, teraz będą całe nowe hamulce, poliuretany na zawieszeniu, nowe świece, przewody, czujnik halla i inne pierdoły a sprzedam go za góra 8tys to sprzedaż byłaby głupotą. Okazało się jednak że mimo że tuleje wywalone to w 1 zwrotnicy gwint został ścięty i śruba mocująca zacisk wypada ;/ Teraz albo kupić cały swap na heble 288 albo z ok 100zł zwrotnicę.
Offline
Taki mały update
Z autem nic się nie dzieje poza naprawami i wymianą gum na zawieszeniu. Zdecydowałem się na swap, teraz jedynie zostanie wybór czy odkładać dłużej i pakować BAM-a czy różnicę między nim a AGU/AUM/AUQ przeznaczyć na stylizację ERKI.
Opiszę swoją głupotę, a może kiedyś to kogoś ustrzeże przed popełnieniem takiego błędu
Jakieś 2,5tyg temu zmęczony tata zatankował sobie benzyny do ropniaka. Zholowałem go do domu i spuściliśmy paliwo (50l benzyny i ok 10l ropy). Do tej mieszanki dodałem jeszcze 50l benzyny więc wydawało mi się że na 10l benzyny 1l ropy mój silnik przeżyje. Niestety tak nie było. Auto przy odpalaniu szarpało, dusiło się, zawory klekotały, ogółem tragedia. Po rozgrzaniu silnika chodził jak marzenie. jeździłem tak ok tydzień (dolałem jeszcze 20l czystego paliwa) aż jadąc pod dość sporą górkę samochód z rury zaczął mi walić tak białym dymem że myślałem że poszła mi uszczelka pod głowicą. Zatrzymałem się ale wszystko grało i przestał dymić więc pojechałem dalej (2km do domu). Po przyjechaniu do domu zmierzyłem poziom oleju- był o wiele za wysoki mimo że wcześniej było dobrze. Wczoraj pojechałem kupić Filtr oleju, paliwa no i nowy olej na wymianę, dojeżdżając do domu kontrolka ciśnienia oleju zaczęła wariować- włączała się i wyłączała a zawory zaczęły klekotać. W nocy spuściłem ok 10-12l oleju jak wody, wymieniłem filtra paliwa który był z 26 maja 1998r (rok produkcji mojego bzyka) i wlałem olej. Autko znów chodzi jak marzenie . Filtr paliwa był tak zawalony że auto już przestawało reagować na gaz, a z tym przybywającym olejem dziwna sprawa. Podobno ropa spowodowała to że paliwo zostało wciskane do oleju. Teraz tylko kontrolować jego poziom i iść spać!