Golf 4 Klub Polska
napęd na tył w zimę wyłączasz kontrolę trakcji (w sensie na śniegu a nie to co jest za oknem ) i na rondzie rybki na prawą burtę >.< ale jak na taką budę i tą masę to nie jest aż tak masakrycznie dużo
Offline
kubol1990 napisał:
Ale jak na taką budę i tą masę to nie jest aż tak masakrycznie dużo
Kubol, samochód dostawczy, a samochód osobowy to dwie różne bajki Nie jeden Tobie tak powie.
Jak na ten samochód i tę moc to jest b. dobry wynik. Zresztą blachy mają zakres tylko do 200km/h
Dziś zrobiłem prawie 750km, widać ile czasu mi to zajęło. Spalanie - masakra, no ale załadowany max
A taki widoczek sobie zafundowałem na powrocie
U mnie w Ostrołęce jeśli chodzi o ceny paliw to są MASAKRYCZNE!
Jest podejrzenie o zmowę cenową, bo jest bardzo drogo, dlatego takie ceny jak tutaj (Gdynia) dla mnie to MIODZIO
Offline
A no i bym zapomniał o najważniejszej rzeczy dzisiejszego dnia
Zmieniłem kierunkowskazy zaraz po powrocie do domu
Efekt :
Porównanie :
POZDRAWIAM!
Offline
clear wpadl od razu lepi
raz sie odwazylem jechac pusta puszka szybko i powiedzialem sobie nigdy wiecej jedynie to manem mi sie fajnie na pusto fajnie jezdzilo
Offline
Chrzanek napisał:
...U mnie w Ostrołęce jeśli chodzi o ceny paliw to są MASAKRYCZNE! ...
Oj oj nienarzekaj-na opolszczyznie jest tez drozyzna on verva 4,70 , pb95 4,44
Takie kierunki to rozumiem
Ostatnio edytowany przez kane (2015-01-16 21:56:30)
Offline
a u mnie jednego dnia było po 3.99zł pb95
a teraz jest tak około 4.15-4.35 zależy jaki mają humor oczywiście za 95
Offline
U mnie tak to wygląda NIESTETY: http://www.cenypaliw.moja-ostroleka.pl/
I teraz pytanie, oszczędzać na paliwie czy na modzeniu golfa, haha
Offline
Zastanawiam się Panowie na ile % przyciemniać szybki u siebie w samochodzie.
Jak zrobię tył na 100% to ciężko będzie wieczorkami z cofaniem i parkowaniem tyłeczkiem bez czujniczka, no ale efekt fajniejszy
A no i właśnie jeszcze jak z przodem. Jak na to działa Nasze kochane prawo? Czyli policja.
Tutaj kumpel ma zrobione tył 100%, przód 65%.
Bardzo ładny efekt to daje jak widać zresztą na załączonym zdjęciu.
Jakieś porady Panowie? Czekam na podpowiedzi odnośnie % no i w kwestii prawa!
Offline
ja mam tył na 95% bodajże no jest smoła i przy cofaniu to tylko na boczne można cofać >.< ale daje radę i fajnie to wygląda możesz zobaczyć w mojej galerii
Offline
Ok, temat z prawem już ogarnąłem. Wiem w sumie już czemu kumpel ma 65% i dowodu nie zabierają. ZNAJOMOŚCI to się nazywa
Wiem, wiem. Widziałem Twojego golfika już milion razy Boczne przód muszą przepuszczać 70% światła, więc ich przyciemnienie będzie możliwe, ale nie jakoś super mocno. I do tego będzie słaby efekt przejściowy, no chyba, że tył nie będzie na 95% tylko mniej, a tak właśnie chyba bym zrobił.
Kurde, nie wiem już sam. Muszę obmyśleć sobie to wszystko na spokojnie i pogadać z gościem od tych szybek.
Offline
Jestem świeżo po wymianie czujnika G62 od temperatury. Stary widać, że był dojechany już konkretnie i warto było go wymienić, zresztą był błąd po czytaniu na vagu, że jest on do wymiany. Nie chciał czasem odpalić na ciepłym silniku.
No ale problem, który powstał kilka dni temu pozostał, nie zniknął po wymianie czujnika. Brak mocy, telepanie budy, obroty nie falują mocno, spadały np jak na luzie skręcałem kierownicą to wtedy zlatywały, a zaraz powracały.
Jutro będę wymieniał świece, być może one są przyczyną, ponieważ ich jeszcze nie wymieniałem, a planowałem i powinienem. Jakoś tak wyszło.
Jak nie świece, to może któraś z cewek. Jutro się zobaczy, będę pisał co i jak
Temat o czujniku tutaj --> http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=10586
STARY CZUJNIK:
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez Chrzanek (2015-01-19 18:11:20)
Offline
Moze przeplywka siada-nic takiego na kompie nie pokazalo? Bo tak bez dobrej diagnozy,to mozna pol silnika wymienic.
Offline
Świece wymienione. Wracałem było wszystko okej, normalnie bajki. Poszedłem na siłownie, więc samochód stał ok 1.5h po wymianie świec. Odpalam, wyjeżdżam i bum, znów praktycznie to samo. Inna częstotliwość tego problemu, tak jakby raz było dobrze, a raz było źle. Przed wymianą, było cały czas źle, czyli brak mocy, telepanie budą. Teraz jest na zmianę, jakby coś nie łapało. Jadę normalnie przyśpiesza, bach już znów nie ma mocy i trzęsie budą i tak na zmianę co kilka sekund. Być może będą i do wymiany kable.. A już myślałem, że sobie pośmigam spokojnie.
Nie wiem jak to jest, gdzieś doczytałem, że kable mogą nie współgrać ze świecami i warto wymienić kable na takie jakie są świece. Pożyjemy zobaczymy
Ale no cóż, jak to się mówi, samochód jest skarbonką bez dna i taka jest prawda. Za długo po prostu było dobrze z moim samochodem
Jutro będę myślał co tam może mu dalej dolegać.
Pozdrawiam.
Offline
Nie lepiej podjechac do jakiegos qmatego magika po diagnoze zanim wydasz wiecej $ ??
Offline
Mechanika swojego, akurat jestem pewien. Iskra skacze według mnie i dlatego tak się dzieje, mogłem od razu pomyśleć o wymianie kabli.
Jutro podjadę jeszcze i zobaczy się co i jak z tym tematem.
Offline
Sieeeeeeeemaanko golfowicze
Problem zdiagnozowany. Jedna z nowych świec zapłonowych była trefna. No niestety czasem tak się zdarza, złośliwość rzeczy martwych jak ja to mówię Kable zapłonowe również wymieniłem. Gdy zdjąłem stare i zobaczyłem w jakim one są stanie, to złapałem się za głowę, a potem ze dwa razy pukałem sam sobie w czoło. Były w bardzo opłakanym stanie. Gumy pospękane, fajki też nie był w dobrym stanie. Tak czy inaczej, dobrze, że zostały wymienione na nowe kabelki. Tak jak świece tak i kable wziąłem z firmy NGK. Koszt? No cóż nie małe pieniądze, ale i tak po hurcie cena więc, aż tak nie bolało. 200zł wyszło łącznie ze świecami i kablami. Około 100zł zostało w mojej kieszeni
Co do zbliżających się modyfikacji mam już trochę nagrane w głowie i będzie się coś działo
Zestawik do otwierania bagażnika z kluczyka już ogarnięty, gościu mi podrzuci w przyszły weekend i będę się starał to ogarnąć, chociaż i tak będę musiał podlecieć do elektryka mojego, bo sam tego nie ogarnę z modułem komfortu itp.
Plastiki pójdą w czarny połysk, więc wnętrze będzie już w miarę ogarnięte
W poniedziałek zabieram się za BRAK KLAKSONU. Będę sprawdzał, czy dochodzi prąd, czy jakaś usterka w kierownicy. No trzeba szukać i naprawić
Cały czas szukam felg do wozidła, mam kilka na oku. Ale to mam jeszcze czas
Może po Niedzieli odbiorę już lusterko prawe duże od lakiernika i zabiorę się za montaż, ale nic pewnego
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez Chrzanek (2015-01-24 15:30:19)
Offline
Dzisiejszego ranka zauważyłem w garażu znów plamkę płyny chłodniczego, czyli uszczelniacz już skończył swoją żywotność.
Jako, że jestem z takich co lubi mieć jednak zrobione coś raz, a porządnie już, to stwierdziłem, że jeszcze dziś zamówię w końcu chłodnicę.
Nie będę ponownie sypał uszczelniacza, bo to tylko same kłopoty przynosi, a nie pożytek. Można zapchać nagrzewnicę i w ogóle rozwalić układ chłodzenia
Jak sobie powiedziałem, tak też zrobiłem. Zaraz po przyjechaniu do pracy, zamówiłem chłodnicę firmy NISENNS, a w południe już ją miałem do odebrania
Teraz tylko znaleźć czas i wymienić. Jeszcze nie podjąłem decyzji, czy pojadę do magika swojego, czy sam z ojcem wymienię. Zobaczy się
Offline
Nowy nabytek
Offline
Fajna chłodniczka, przełącznik z Polo ? Oryginał czy zamiennik, fajnie by do tego spasowała ramka mieszka SE
Co do felg to chcesz mogę sprzedać Ci moje bez opon 17 będziesz miał rozkręcone, zerwane ranty (te nakładki śmieszne a to co jest pod spodem to nie uszkodzone aluminium do spolerowania), rotory wypiaskowane tylko do pomalowania wedle gustu za 500 zł Do Twojego zadania należałoby ogarnięcie sobie kliku śrubek (max 10 sztuk do kupienia w Polsce) i ewentualnie wentyla. Tak czy siak w cenie do tyś miałbym mega fajne felgi i to firmowe ABT Sports Line produkowane przez BBS-a
PS.
Co do przyciemniania szyb jestem zdania że albo wszystkie albo wcale
Ostatnio edytowany przez Młody Golfiarz (2015-01-30 21:32:25)
Offline
Zamiennik. Wszystkie ori jakie miałem okazję zobaczyć i obejrzeć, to nieco, że były w dość opłakanym stanie to i sobie jeszcze życzyli niemałą kasę, za te włączniki haha
Co do chłodnicy, to co nowe to zawsze fajne bo tak elegancko wygląda Teraz tylko montaż i można śmigać
Felgi masz fajne, ale no nie w moim stylu. Czegoś innego jednak poszukuję
Z przyciemniania szyb zrezygnowałem. Jednak tego nie potrzebuję, a tak jak mówisz, sam tył to lipa. Bo jak jest jeszcze zejście na przednie boczne to fajnie to wygląda, a tak to efekt nie taki zacny jakbym chciał Więc tę modyfikację odpuszczam
Offline
Tyle dobrze no rozumiem z felgami to każdy ma inny gust, tak czy siak powodzenia w dalszych modach i szerokości.
PozdraVWiam
Offline
Wczorajszego ranka, udałem się do kolegi na wymianę mojej trefnej chłodnicy wody Czas pracy ok: 4h. Długo ponieważ chciałem sprawdzić czy da się wymienić chłodnicę bez zdejmowania zderzaka, mając dodatkowo samochód z climatronicem.
A więc da się. Najlepiej robić to w dwie osoby, jeżeli bez zdejmowania zderzaka no i mieć dostęp do kanału ewt. podnośnika.
Wszystko ładnie pracuje i jest gitara A stara chłodnica? Była w opłakanym stanie. Siedziała w tym samochodzie najprawdopodobniej od samego początku czyli 16lat A o to zdjęcia [drastyczne]
Jak sami widzicie stan tej chłodnicy jest bardzo efektowny w negatywnym znaczeniu tego słowa
Wczoraj do mnie zajechał na powrocie z Białegostoku Łukasz, który jest z forum.vwgolf.pl i przywiózł mi zestaw do otwierania bagażnika z pilota!
Jak znajdę czas to będę montował i zdawał Wam relację z postępów
A jako, że po wymianie chłodnicy mój samochodzik był dość mocno brudny to dziś się wykąpał. Na zdjęciu suszymy sobie uszczelki
POZDRAWIAM
Offline
Pogratulowac dobrej roboty te stare aluminium to az dziwne,ze woglole dzialalo.Ja tam autka na razie niemyje,bo potem nawet sonax do uszczelek niepomoze.
Offline
kane napisał:
Pogratulowac dobrej roboty te stare aluminium to az dziwne,ze woglole dzialalo.Ja tam autka na razie niemyje,bo potem nawet sonax do uszczelek niepomoze.
A dziękuję, dziękuję
Sam byłem zszokowany, że wyciek z tego złomu był minimalny, haha
Umyłem, bo z jakieś 2 tygodnie nie był myty. W garażu stoi to akurat do rana sobie wszystko wyschnie
Będąc w garażu i po ostatnim zdziwieniu, że mi skończył się płyn do spryskiwaczy stwierdziłem, że dopiszę sobie do swojej listy modyfikacji zbiorniczek 5.5L z czujnikiem braku płyny do spryskiwaczy
Offline
Czujnik poziomu spryskiwaczy można założyć nawet w standardowym 3 litrowym zbiorniczku. Jak się dobrze przyjrzysz to jest zaznaczone kółko do wycięcia, lub jak chcesz to sprzedam Ci mój stary z wyciętym już tym kółkiem i dorzucę Ci uszczelkę pod czujnik. Do 5,5L zbiorniczka potrzebujesz:
- pompki wysoko ciśnieniowej do spryskiwaczy reflektorów (oczywiście nie musisz jego podłączać byle zaślepić dziurkę)
- czujnik poziomu spryskiwaczy ( i tu najlepiej oryginalną wtyczkę )
- swoją oryginalną pompkę do spryskiwaczy szyb
- kabelek VAG do przekodowania licznika aby aktywować tą kontrolkę
Jest taka osoba na forum vw golfa która za 30 zł sprzedaje czujnik + uszczelka + wtyczka z kawałkami kabelków
Robota trochę nie wygodna musisz na pewno odkręcić filtr węgla aktywnego tak na przyszłość
PozdraVWiam
Offline
Młody Golfiarz napisał:
Czujnik poziomu spryskiwaczy można założyć nawet w standardowym 3 litrowym zbiorniczku. Jak się dobrze przyjrzysz to jest zaznaczone kółko do wycięcia, lub jak chcesz to sprzedam Ci mój stary z wyciętym już tym kółkiem i dorzucę Ci uszczelkę pod czujnik. Do 5,5L zbiorniczka potrzebujesz:
- pompki wysoko ciśnieniowej do spryskiwaczy reflektorów (oczywiście nie musisz jego podłączać byle zaślepić dziurkę)
- czujnik poziomu spryskiwaczy ( i tu najlepiej oryginalną wtyczkę )
- swoją oryginalną pompkę do spryskiwaczy szyb
- kabelek VAG do przekodowania licznika aby aktywować tą kontrolkę
Jest taka osoba na forum vw golfa która za 30 zł sprzedaje czujnik + uszczelka + wtyczka z kawałkami kabelków
Robota trochę nie wygodna musisz na pewno odkręcić filtr węgla aktywnego tak na przyszłość
PozdraVWiam
A widzisz. I już jestem bogatszy o wiedzę w tym temacie. Sądziłem, że muszę mieć 5.5L zbiorniczek
Czyli jak zostawię 3L to pozostaje mi tylko zakup czujnika, wmontowanie go z uszczelką, podciągnięcie kabli do zegarów i aktywacja VAGiem. I jak zostawię 3L to nie muszę modyfikować nic pod maską? Czyli demontować tego filtra, hm?
Czekam na podpowiedzi
Offline
Mala lektura: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=369887
niewiem czy to juz przerabiales: http://www.golf4.pun.pl/montaz-czujnika … y--648.htm
Offline
Zbiorniczek 3L wyciągniesz bez demontażu filtra węglowego są to dosłownie dwie śrubki plus odpięcie kostki od pompki. Bierzesz na stół robisz oględziny i zobaczysz zaznaczone kółkiem miejsce do wycięcia. Wkrętarka lub jak wolisz wiertarka wiertło i wywiercasz dziurę aż do krawędzi zaznaczonego kółka. Wkładasz najpierw uszczelkę potem czujnik i możesz zakładać zbiorniczek z powrotem. Odkręcasz wycieraczki ściągasz podszybie plastikowe. Potem znajdujesz punkt masowy czujników (nie wiem jeszcze gdzie on jest) i tam wpinasz przewód minusowy od czujnika. Plus ciągniesz pod licznik i wpinasz go pod pin chyba 34 zielonej kostki licznika jak dobrze pamiętam. Skręcasz wszystko z powrotem i aktywujesz VAGiem, najlepiej aktywować jak w baku nie ma płynu potem dolać i zobaczyć czy zgaśnie kontrolka. Jak tak to znaczy że działa dobrze. Aaa i najlepiej wyczyść sobie bak jakimś środkiem do kamienia bo przez te 16 lat Ci się tam na pewno trochę na zbierało syfu na ściankach. Jak będziesz chcieć to sprzedam Ci już przerobiony zbiorniczek 3L
PozdraVWiam
Offline
Głupek ze mnie. Czytałem to co kane mi właśnie zalinkował jakąś godzinkę temu, bo szedłem do garażu przy okazji sprawdzić właśnie, czy mam zainstalowany taki czujnik. Ale dziękuję za podlinkowanie
Dzięki Oskar za rospiskę co i jak. Z czasem na pewno tym się zajmę, na razie będę robił to co zacząłem.
A co do samego zbiorniczka, to dziękuję za propozycję, ale wyjmę go i sam ogarnę temat ze zrobieniem otworu pod czujnik
Jutro do kumpla pójdę żeby mi znalazł ten czujnik w IC z uszczelką i może mi zamówi jak nie będzie to jakaś droga sprawa
A w sumie to właśnie znalazłem w katalogu Inter Carsu: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro … inne.html
Kasa nieduża to może coś będę działał w tym kierunku w niedługim czasie
Offline
Spoko spoko ja tylko zaproponowałem swoją pomoc Tak to jest dokładnie ten czujnik schemat działania banalny więc można brać zamiennik. Jak coś będzie potrzeba to pisz
PozdraVWiam
Offline
No i dobra, będę działał w niedalekiej przyszłości z tym czujnikiem sprysków
Tutaj mały aktual, nad biurkiem Kilka rzeczy z poprzedniej listy zostało zrobione, ale doszło też trochę modyfikacji
Offline
Dosyc ciekawa lista-powodzenia w realizacji/skreslania kolejych punktow
Offline
Offline
Drukarka padnie czy zniechecisz sie??
Offline
ja sobie zrobiłem taką listę na telefonie a że mam lumie to mam program "OneNote" i można sobie odznaczać od razu rzeczy zrobione ale moja lista skromna zaledwie 27 pozycji ale ile będzie zrobione na razie jest 1 odznaczone od nowego roku
Offline
Ja tam lubię mieć taką listę na ścianie. Czemu? Bo czy chcę czy nie to i tak codziennie na nią muszę patrzeć
A dzięki temu, moje lenistwo nie wypełza i cały czas coś tam robię przy samochodzie
Ogólnie powiem, że jestem zadowolony z postępów prac w mkIV. Myślałem, że przez zimę niewiele zdziałam, a tu prosze xd
Dziś może zabiorę się za wymianę włącznika świateł, ale po pracy jadę najpierw obejżeć felgii ; d
Pozdrawiam
LINK do felg:
http://www.ogloszenia.moja-ostroleka.pl … 71994.html
Ostatnio edytowany przez Chrzanek (2015-02-02 09:02:40)
Offline
Zima,zimą lecz masz garaz-to jest duzy plus (ja przewaznie wszystko robie na ulicy pod domem).
Offline
kane napisał:
Zima,zimą lecz masz garaz-to jest duzy plus (ja przewaznie wszystko robie na ulicy pod domem).
Tak to prawda, święte słowa A nie możesz chociażby jakiegoś blaszaka wynająć? Bądź gdzieś u kogoś?
U mnie wielu kumpli, wynajmuje garaże od sąsiadów, bądź od ludzi, którzy mają na podwórku jakiś garaż dodatkowy, a korzystają tylko z tego co jest w domu, znaczy wbudowany z domem
Dziś znalazłem Panowie czas i poszły kolejne modyfikacje
OTO EFEKTY:
NOWY WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ OD VW POLO + CHROMOWA OBWÓDKA CAŁEGO WŁĄCZNIKA.
CHROMOWE OBWÓDKI WLOTÓW POWIETRZA WE WNĘTRZU.
Pewnie mnie zhejtujecie za te chromy we wnętrzu. Ale mi się to podoba. Nie jestem zwolennikiem chromów na zewnątrz samochodu, znaczy robienie passata z golfa. Za to we wnętrzu mi się to podoba. Będzie ładnie się komponować czarnym połyskiem, którym będą pokryte dekory itp.
Obwódki zamawiałem z tej strony: https://moman.pl/golf-4-aluminiowa-obra … 52092.html
Włącznik świateł z ALLEGRO: http://allegro.pl/wlacznik-swiatel-chro … 63304.html
POZDRAWIAM
Offline
Mialem na podworku wlasnie taki blaszak (jeszcze przed golfem-na rowery,wozek do wozenia ciezkiego ladunku) ale ZBK kazalo wszystko zlikwidowac (ja mialem san na swoj koszt go rozkrecac te 15-letnie srobki).Co do tych chromowych oringow-jakis rok temu tez nad tym samym myslalem,DLUGO myslalem lecz cos ... Moze powroce do tego,bo nawet ladnie sie to komponuje
Offline
ogółem sam włącznik jest spoko a nawet bardzo spoko szkoda że nie ma tak jak przełączniku w polo 6R0 bo tam jak przełączysz na pozycje to zapala się na przełączniku żółta dioda a jak przełączysz na mijania to chyba zielona ale jak za tą cenę jest spoko bo ja nie znalazłem za tą cenę a co chromowanych ramek na przełączniku nie wygląda ale na wlotach jest spoko
Offline
Zdecydowałem się na te chromowe obwódki, ponieważ bardzo ładnie to się komponuje z czarnym połyskiem. A, że planuję u siebie taki kolorek, dlatego zamówiłem sobie
Teraz ten włącznik mocno wyróżnia się na tle całego podświetlenia w samochodzie Co nowe to nowe. Zastanawiam się czy można jakoś podkręcić podświetlenie teraz u mnie, żeby było bardziej jaskrawe tak jak ten włącznik. Dodam, że regulacja intensywności podświetlenia jest na maxa
Offline
może wymiana diód ??? bo jedna dioda to koszt około 1zł nawet nie pewnie a wlutować to byś sam zrobił tylko licznik nie bo tam jest więcej roboty ale niedługo ja może będę u siebie wymieniał tak że jak coś to napiszę instrukcję >.<
Offline
FELGI W STANIE TRAGICZNYM
Ostatnio edytowany przez Chrzanek (2015-02-14 12:52:18)
Offline
Szpachla załatwi wszystko, malunek nowy do nich i będą jak nowe, ale czy nie jest ta ostatnia felga krzywa to też wielka niewiadoma, bo ubytek dość spory, wygląda jakby tarcza hamulcowa prze szorowała wnękę. Osobiście bym sobie odpuścił bo za 1,5k idzie znaleźć coś w zajebistym stanie, a tutaj jeśli felung krzywy, nawet jak naprostujesz to przy większej prędkości odczujesz bicie na kierownicy, nie da się tego idealnie zrobić.
Pozdrawiam
Offline
Jeżeli w kwocie 1500 złotych człowiek by się zmieścił, to uważam że to chyba dobra cena za ori felgi. Plus taki do tego właśnie oponki.
No ale dlatego prosiłem Was właśnie o rady i podpowiedzi, by nie odwalić babola.
Offline
Chrzanek napisał:
uważam że to chyba dobra cena za ori felgi.
Od kiedy ori felgi maja dwa rozstawy .... to chinole..... za taka cenę bym ich nie kupił.. ranty zdarte przy wentylku parchy się robią... warte może 600 zł..
Ostatnio edytowany przez para (2015-02-03 21:28:56)
Offline
Chrzanek nie spiesz się bo na pewno znajdziesz jakąś ciekawą ofertę ja kupiłem swoje 17tki RH (ori) 8j ET35 nówki sztuki za 700zł i znalazłem na olxie do nich oponki michelina pilot primacy z rocznika 2009 z bieżnikiem 2x 7.1mm 2x 6,8mm za cenę 398zł z przesyłka także nie ma rzeczy nie możliwych.
Offline
szczerze za tą cenę odpuść sobie wpakujesz się tylko na "minę" szukać czegoś lepszego bo tak mi się wydaje że to nie oryginał tylko wyrób z Chin a to się szybko krzywi bo mi się wydaje że ori te felgi miały tylko jedne rozstaw 5x112 ale nie jestem pewny a nie podobają ci się Santa Monica ? jak pokazywałeś to zdjęcie z przyciemnionymi szybami pięknie było widać jak by wyglądał twój golf na takich
Offline
Zapodaj golfinie takiego kapura: http://olx.pl/oferta/felgi-17-5x100-ron … c7e671f392 chociaż felgi były malowane to też nie wiadomo co się mogło pod nimi kryć
Offline
Tak jak koledzy felgi nie warte takiej kasy Na olx właśnie znalazłem jedną zajebistą ofertę i się na nią czaje także tam szukaj felg a jak nie to sprzedam Ci moje w uczciwej cenie
Offline
Super. Dzięki chłopaki za rozjaśnienie tematu i wszystkie Wasze odpowiedzi oraz rady. Są ode dla mnie mocno cenne i bardzo pomocne
Santa Monica podobają mi się, ale ciężko mi znaleźć bo też potrafią być zciachane konkretnie. Zresztą jeździ kilka już takich u mnie na Santa Monica i za dużo już tego Wiadomo fajnie jak ma się brata bliźniaka, ale chcę trochę coś innego mieć pod sobą (czyt. koła)
Krylek: Taki akurat model/typ felg mi się nie podoba Ale dziękuję za propozycję. Wiadomo, że nie ma po co się śpieszyć, ale póki mam hajsy chciałbym właśnie skompletować ten swój felunek już + oponki. Ponieważ, prócz tych modów, które zakupiłem i pozostał ich montaż, to najbardziej mi zależy teraz na felunku
http://olx.pl/oferta/felgi-17-z-oponami … 543072468e
Ciekawe jak by te się prezentowały
Offline
Chrzanek napisał:
http://olx.pl/oferta/felgi-17-z-oponami … 543072468e
Ciekawe jak by te się prezentowały
A jakiej firmy koła... Możliwe że "no name" co może świadczyć o zmniejszonej odporności jak jeździsz agresywnie...
Tu masz koła na aktualny zawieszeniu :
A tu po obniżeniu ok 7-8 cm :
Ostatnio edytowany przez para (2015-02-04 11:26:06)
Offline
a nie podobają ci się koła od polo cross ? one są przepiękne <3
chodzi mi o takie:
one są fajne bo pasują P&P i przy glebie fajnie wyglądają
Offline
Fajnee, ale jak od Polo to te mi się podobają jeszcze ewentualnie: http://allegro.pl/alu-felgi-17-5x100-vw … 11024.html
Para- masz rację. Dobre koło plus gleba i już jest zajefajny efekt. Do tego właśnie dążę i szukam, szukam
Offline
no też ładne ale to co ja wysłałem mi się mega podoba ale w mojej okolicy nie ma nic za rozsądną cenę
A ja się na tamto koło napaliłem bo jest od BBS czyli porządna firma i nie są tak oklepane jak Santa Monica
ale jak nie będzie u mnie w okolicy tych kół od polo to biorę Santa Monica (sory za rozpisanie się nie na temat )
Offline
Spoko loko No każdy ma inny gust c'nie?
Jeszcze takie właśnie znalazłem: http://allegro.pl/17-vw-polo-golf-iv-se … 77860.html
Tylko trochę chyba drogie, aczkolwiek opony są konkretne dwie.
Offline
a moze sline z audi ??
pozwole sobie zapozyczyc foto mikiego z innego forum
Offline