Golf 4 Klub Polska
i co jak prace z fis'em coś się dzieje ? bo jestem ciekaw
Offline
Nie robię fis'u Wybaczcie ale miałem sesję i dużo się uczyłem i tu nie zaglądałem Olewam chyba sprawę fisu Za to na razie nie wiem które felgi panowie:
http://olx.pl/oferta/felgi-17-cali-5x10 … c4d7653343
lub
http://olx.pl/i2/oferta/alufelgi-5x100- … ry#gallery
Te DBV z rantem są świetne ale mocno porysowane
lub coś takiego:
http://allegro.pl/felgi-toyota-rh-germa … 93629.html
http://olx.pl/oferta/felgi-ronal-orgina … 6;promoted
Offline
Z tych 4 które podałeś wg mnie najładniesze są ostatnie ronale :-)
Reszta jakaś taka nie pasująca
Offline
Dzięki za radę Poproszę o więcej zdjeć na maila bo nie chcę kupić pogiętych syfów Generalnie teraz jeszcze lusterko i będzie juz git Radio i reszta fantów zamontowane
Offline
Czy Twoje elektryczne problemu z golfem sa juz rozwiazane?? Nic nie piszesz.
Offline
Bagażnik robił mechanik - otwierał się z kluczyka przy drzwiach kierowcy przez jakiś czas ale przestał więc bedzie robił to jeszcze raz- jak zrobił chu*owo to będzie robił Aktualnie pracuje bo mam sesje(wolne bo wszystko zdałem) i zbieram kasę żeby coś ruszyć z golfem A led'y działają już bez zarzutu, umyję śmierdziela i wrzucę jakieś fotki
Offline
D1ego napisał:
... umyję śmierdziela ...
jak mozesz tak pisac?
Nawet ja jako pedantyczny kierowca mam brudne autko (przez ten weekend zrobilem 1288km),a ze jest temp.-2/0* to go nie myje.
Offline
Nie chcielibyście widzieć jak BRUDNY jest mój golf... I na zewnątrz i w środku jest pasieka na maxa ale u mnie temperatura non stop oscyluje ~0 lub na minusie. Pracuję teraz w Karpaczu a tam zawsze piździ więc nawet nie myję auta na razie, poczekam kilka dni jeszcze
PS.
A właśnie Panowie. Bo ja mam to lewe lusterko takie uszkodzone trochę (naprawiłem własnymi siłami ale nie wygląda zbyt specjalnie )
http://allegro.pl/vw-golf-iv-03r-htb-lu … 66130.html
Takie lusterko by pasowało ? Albo chociaż czy mogłoby robić za dawcę części ? Mam uszkodzony ten stelaż od dołu co podtrzymuje lustro no i mam całą tą osłonkę w kolorze czarny-mat a nie L041 - a tu akurat jest L041 Zadziała taki myk ?
EDIT:
W Marcu ruszam troche z tematem, efekty będą na fotach
PS.
Sam wymieniłem mieszek do skrzyni biegów - nie było tak ciężko
Ostatnio edytowany przez D1ego (2015-02-26 18:25:59)
Offline
D1ego mówił o moim golfie że mam full fisa, auto jest z czerwca 1998, więc wszystko da się zrobić
Ostatnio edytowany przez Lucek (2015-03-01 09:32:35)
Offline
Oczywiscie,ze da sie zrobic DUZO rzeczy ale to tego potrzebny jest czas i troche wiecej $ .
P.S. łednie wyglada ten full fis
Offline
Ja mam wersje basis (troche doposazona),reczne klima-tez sie do tego przyzwyczailem
Offline
Proszę o zamknięcie tematu mojego golfa ... Powód ?
Autko zaczyna mnie wkurwiać delikatnie mówiąc - 1.4 16V który posysa ~10l/100 to nie jest moje marzenie + brak klimy który przy jeździe 2 lub więcej osób w aucie robi mi saunę na szybach. Autko na wiosnę/lato sprzedaję (tylko zrobię najpotrzebniejsze rzeczy mechaniczne i eksploatacyjne) i po wakacjach (lub po nowym roku) mam nowy target... MK VI A jak się nie uda to V lub leonek jakiś ładny ewentualnie a4 b6
Offline
Nie rób nam tego Swap od 1,8 Turbo i będzie fajnie, albo chociaz sprzedaj IV i kup na full wypasie a nie odrazu sie zniechęcasz Golfik 4 to fajna baza do modów a z 6 nic nie zrobisz albo z 5 po za tym gwint, koło i szyby przyciemniane, to nie to samo już
Offline
Swap fajna sprawa, owszem znam mojego złomka i wiem ze jest w niezłym stanie ale klima to jednak ważna sprawa no i rocznik... Generalnie bieda w wyposażeniu. Na szybko znalazłem golfa IV który mi się spodobał:
http://allegro.pl/volkswagen-golf-iv-ze … 69199.html
1.9 TDI fajnie można podkręcić (Mojego przyjaciela szwagier z 1.9 TDI w swoim Touranie wycisnął ~180 kucy ) tak więc mocno się zastanowię nad tym bo wtedy zostawię sobie kasę na doprowadzenie auta do takiego stanu jaki chcę + własne przyjemności/ jakieś małe marzenia To jest opcja do przemyślenia
PS.
To pytanie do was
http://allegro.pl/golf-iv-2-3-v5-i5114260873.html
2.3V5 AQN 170 koni z gazem
HOT or NOT ? Albo inaczej - spoko czy wieś na maxa ? Słyszałem 2.3V5 i powiem ze... brzmi skur*ysyńsko dobrze
Ostatnio edytowany przez D1ego (2015-03-04 21:41:41)
Offline
Tak na szybko,to najpierw proponuje zrobic cenzure w swoich postach bo jak Piotr to zobaczy to mozesz dostac ostrzezenie lub "-".
Po 2 skoro juz szarpnoles sie na autko bez klimy,to teraz zbytnio nie nerzekaj na nie-klima sama sie w nim nie splodzi.Wiem,ze miales juz sporo problemow z elektryka,ale dobry magik powinien to ogarnac.Pamietaj o jednym-bezawaryjne autka grupy VAG/Golf koncza sie na modelu MK4.
Offline
Wiem kane, dlatego prawdopodobnie zostanę przy MK IV ale chcę kupić auto w dobrej wersji wyposażenia, z lepszym silnikiem i młodszym rocznikiem - u mnie rocznik najstarszy bo '98, silnik pozostawię bez komentarza a i wersja wyposażenia też mocno ogołocona MK IV lubię, dobrze mi się nim jeździ ale skoro mogę kupić to samo auto ale w bogatszej wersji to czemu nie ?
Offline
kane napisał:
Tak na szybko,to najpierw proponuje zrobic cenzure w swoich postach bo jak Piotr to zobaczy to mozesz dostac ostrzezenie lub "-".
Po 2 skoro juz szarpnoles sie na autko bez klimy,to teraz zbytnio nie nerzekaj na nie-klima sama sie w nim nie splodzi.Wiem,ze miales juz sporo problemow z elektryka,ale dobry magik powinien to ogarnac.Pamietaj o jednym-bezawaryjne autka grupy VAG/Golf koncza sie na modelu MK4.
no dokładnie kończą się na mk4 ale i tak jest już dużo elektroniki, i już wychodzą kwiatki po tylu latach i są problemy ale jeszcze musza wytrzymać powoli mk4 przejmuję pałeczkę "dresowozu" od mk3 i są już ludzie którzy wieśniacza mk4 niestety ale ma się auto podobać właścicielowi ale dziwi mnie to że z e36 przeszli na mk3 a teraz na mk4 co następne ? mk5
Offline
Wiem chłopaki ale mam nadzieje że mnie rozumiecie w pewnej kwestii - robienie SWAP'u + klimy i reszty rzeczy związanych z polepszeniem wyposażenia nie kalkuluje mi się totalnie. Za pieniądze które wydałbym na takie przyjemności dołożę to co dostanę za mojego IV i mam już jakieś niezłe pieniądze i mogę się zastanawiać nad jakimś fajniejszym "swetrem"
Offline
Tak jak "kubol1990" napisal-nasze MK4 maja juz swoje lata/fochy i nalezy sie z tym liczyc.Silnik 1,4 to porazka-fakt .Jezeli chcesz zrobic przeszczep,to pamietaj ze to jest kosztowne.
Offline
Dlatego nie chce przeszczepu - sprzedaje mojego, dokładam hajs i kupuje coś z kopytem i fajną wersją wyposażenia Myślę, że to jest zdrowe i rozsądne podejście
Offline
Tylko jest jedna male/duze ale-kto kupi MK4 1,4 wiedzac o jego wadach.Za dobrego 1,9 TDI z ostatnich lat musisz dac tak cos kolo dyszki zeby byl zrobiony na zicher to tak 11-cena jest adekwatna do jego stanu technicznego (wiem to po swoim golfie za ktorego tez dosyc duzo dalem w czerwcu 2012).
Offline
D1ego napisał:
Dlatego nie chce przeszczepu - sprzedaje mojego, dokładam hajs i kupuje coś z kopytem i fajną wersją wyposażenia Myślę, że to jest zdrowe i rozsądne podejście
ale już coraz ciężej o dobre mk4 jak chcesz mieć pewność to najlepiej samemu sprowadzić
Offline
kubol1990 napisał:
... to najlepiej samemu sprowadzić
To jest drugie madre/konkretna rozwiazanie,ktore wez pod uwage.
Offline
Mój IV 1,4 nie jest roz**bany ani nic ale po prostu no auto jest słabo wyposażone i ma słabiutki silnik i tyle za 10-12 coś chyba a upoluje
Ostatnio edytowany przez D1ego (2015-03-05 19:03:41)
Offline
D1ego napisał:
Mój IV 1,4 nie jest rozjebany ...
Ja tego nienapisalem-jedynie wiem co nieco o tych silnikach.Za taka cene powinien byc juz dobry czterokolowiec
Offline
D1ego napisał:
Mój IV 1,4 nie jest rozjebany ani nic ale po prostu no auto jest słabo wyposażone i ma słabiutki silnik i tyle za 10-12 coś chyba a upoluje
Daj chociaz gwiazdke miedzy przeklenstwo ! Nie przeklinamy
Offline
Adrian-pisalem mu to wczoraj wieczorem no ale ... .
Offline
Już poprawiłem chłopaki sorki A właśnie - co uważacie o silniku 2.0 benzyna 115km ?
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-2-0-k … 01666.html
Przyciemnić szyby z tyłu, dobra gleba + czarne felgi i nowe lampy (moze od gti ? albo coś fajnego) i jest dobra opcja Grafitowy(szary?) kolor bardzo fajnie się zgrywa z czarnymi felgami z tego co zauważyłem
Offline
Ladny golf, ale z tego co slyszalem dosc mocno lubia olej, i benzynke. Polecam 2.0 tylko zagazowac. Taka mala sugestia ode mnie , lepiej kupic diesla ktory pali od 5-7 l ropy i ciagnie dzieki turbinie ktora sie fajnie zalacza, niz takie benzynke, ale to moze przez to ,ze robie mase km i tak poprostu juz sam z siebie wywnioskowalem !
Offline
zależy ile kto robi km ja gdybym miał większy wybór przy kupnie mojego to bym już wolał nawet tego 1.9 90KM niż 1.6sr i to dlatego że przez rok jest natłuczone około 30kkm
Ale w tym 2.0 co pokazałeś na dzień dobry wydech do roboty
Offline
jak już szukać nowego to albo 1.8t 180 koni albo 2.8 v6 nic innego
Offline
Theblues - wiesz ile wyniesie ubezpieczenie w 2.8v6 gdy mam 22 lata ? Zapomnij ... 1.8T fajna opcja, 1.9 tdi jeszcze fajniejsza opcja bo znajomy mówił mi ze na dobrym "dmuchaniu" można na seryjnych podzespołach wykręcić 140-150 koni co fajnie już idzie
PS.
Mój 1.4 16V też bardzo lubi olej, nie bez powodu mówię na niego "frytkownica"
Ostatnio edytowany przez D1ego (2015-03-05 19:30:06)
Offline
theblues888 napisał:
jak już szukać nowego to albo 1.8t 180 koni albo 2.8 v6 nic innego
a 2.3 v5 170KM 20v ? to co już się nie liczy ma podobne parametry do 1.8t a brzmi o wiele wiele lepiej i nie ma paska rozrządu tylko łańcuch
Offline
D1ego napisał:
Jednak się nie rozpada - mechanik twierdzi ze daje radę ale jednak 1.4 zaczął mnie dosłownie męczyć
EDIT:
Jak ktoś z was miał 1.4 16V to wie o czym mówię... jazda tym autem w 5 osób, trasa Jelenia Góra --------> Wrocław. Najgorsze 2 godziny mojego życia
ja może nie miałem ale jechałem tym czymś bo to się toczy ale ten co ja jechałem miał korbotronik i klimę i ori przebieg 120kkm
Offline
Fakt te 1.4 to mało udane silniki. Ja narzekam na swojego 1.6, ale te maluszki 1.4 to już w ogóle szkoda gadać.
Rób swapa
Offline
myślałem u siebie o 2.3 v5 ale co dla niego przemawia oprócz dźwięku i łańcuszka? spalanie większe od 1.8t osiągi gorsze (170 koni) mniej elastyczny bo wolnossacy, awaryjny dużo bardziej i nie przyszłościowy nie pomodzisz w nim co do mocy... podobno nie parzysta liczba cylindrów nie wypala ;/ 2.8 masz wszystko tam a przy 1.8t mozesz modzic ile chcesz, mniej awaryjny a i spalanie w granicach rozsądku...
co z tego ze mozna z diesla wydmuchać jak ci coś walnie to nie ogarniesz kosztów naprawy taka prawda jest... benzyna to jest jazda... ja osobiście teraz łąduje zamiast 1.4 swapa na 1.8t ale w przyszłości nic innego w benzynie oprócz albo 1.8t albo 2.8 nie bede szukać ;d wystarczy raz sie przejechać i od razu jest odpowiedź
Ostatnio edytowany przez theblues888 (2015-03-06 15:05:29)
Offline
Rozumiem Twój tok myślenia, 1.8T jechałem w audi a3 kumpla - zbiera się fajnie i brzmi też fajnie Ale dziś miałem sytuację która mnie zagięła co do spalania aut powyżej 2 litrów. Otóż jechałem z kumplami na zajęcia z Jeleniej Góry do Wrocławia na Polibudę Wrocławską - trasa ok. 120 km w jedną stronę więc sieknęliśmy dziś ~250 km. Jechaliśmy oplem omegą B FL(po liftingu) 2002 rok kombi, 2.5 TDI z czipem (z 150 na 180 koni) - o dziwo w dwie strony spalił.... 14,5 litra . Zagieło mnie to bo kolega całkiem żwawo przemieszczał się po autostradzie bo ~160 na blacie a i w mieście korki ostre więc spalanie powinno wzrosnąć. A w mieście komputer pokazywał ~7,5 a na trasie 5-5,5 litra. Zawsze miałem wrażenie ze auta nawet diesle dużolitrażowe ciągną ropy w opór a tu taki zonk.. Tydzień temu mój golf w dwie strony do Wrocka i z powrotem spalił coś ~22 litry paliwa a przypominam że to tylko 1.4 16V a nie 1.8T albo 2.3V5 ... Wytłumaczy mi ktoś ten ewenement na spokojnie ?
EDIT:
Golf przeszedł kilka drobiazgowych napraw:
- Nowe klocki hamulcowe i tarcze Bosch'a
- Nowa klamka od strony pasażera (otwiera drzwi i nie wypada zamek)
- Naprawiony centralny zamek bagażnika
- Naprawiony "tunel" mocowania przy skrzyni biegów ponieważ był wyłamany
- Sprawdzenie silnika, skrzyni biegów oraz sprzęgła + podpięcie pod VAG'a (wszystko git )
Niedługo jeszcze zrobię "boozer" od sygnału dźwiękowego gdy wysiada się z auta bez wyłączenia świateł bo mi nie działa Poza tym chcę jeszcze zrobić licznik MFA który będzie pokazywał spalanie zamiast godziny w liczniku + komplet żarówek na przód 4300k (białoniebieska poświata) No i jeszcze czeka mnie lakiernik do pomalowania klamki bagażnika i drobnych poprawek w dwóch miejscach (nad lampą z tyłu po prawej) i na progu przy tylnym kole z prawej strony
EDIT 2:
A tu trochę zdjęć jak umyłem golfa
Nowy mieszek - co ja się z nim namęczyłem...
Nowe radyjko - fajnie się sprawuje (będę niedługo robił te plastiki wokół radia)
Ostatnio edytowany przez D1ego (2015-03-19 19:25:01)
Offline
Wiem,ze ten soniak jest zajefajny tak jak Tobie pisalem.
Koniecznie musisz cos zrobic z ta piekielna guma,bo duzo szpeci golfa,a jak sam wiesz tego nalezy unikac.Tak jak napisal "Chrzanek"-rob autko pod siebie-"swoje widzi mi sie" bo Ty bedziesz nim jezdził a nie ktos z tego forum.
Ostatnio edytowany przez kane (2015-03-20 18:53:15)
Offline
nowe radio na +
A jak zrobisz ten "gong" to napisz jak to zrobiłeś bo u mnie muszę też to zrobić a i co robisz z dekorami ? oklejasz malujesz ja ci polecam pomalować w piano black
Offline
Piano black ? Hm nie wiem czy dam radę Na weekend chce wziąć delikatny nożyk albo starą kartę bankomatową i większość pościągać tym delikatnie a resztę papierem wodnym 2000 czy jakimś takim delikatnym a potem pastą tempo to machnąć żeby ładnie wyglądało No i nowe dywaniki koniecznie bo te już takie parchy że szok
Offline
Ja ze wzgledu,ze mam wersje basis,to kosz konsoli przedniej jest jako calosc i niechcialo mi sie robierac pol kokpitu, wiec rozpuchol, zmywacz do paznokci, szmatka i jechana.Na koniec pasta tempo +plak i efekt jest lepszy niz z zarysowana gumą.
Offline
Dokladnie-to rozpuszczalnik do farb Tylko musisz uwazac,zeby niepojechac na elementy obok bo moze zmienic sie barwa lub zejdzie z nich struktura.Troche z tym jest mazania,ale napewno jest lepsze po niz przed.
Offline
Zaslepke zlacza diagnostycznego oraz ramke regulacji sily nawiewu mozesz wyciagnac-sa na zatrzaski (podginasz malym plaskim srubokretem) i bedzie latwiej.
Offline
Jutro odbieram golfa a w nim kilka zmian : od nowa robiony centralny zamek(bo znowu bagaznik i połowa świateł nie działa) + pilot i może jak się uda to będzie 1/2 FIS Jak coś to dodam zdjęcia
Offline
jak będziesz robił fis to się podpytaj co i jak bo bym był też chętny tzn. co jest potrzebne bo u mnie jest jeden magik co siedzi w vag'ach i takie rzeczy robi dobrze i tanio
Offline
Jutro jadę odebrać to się dowiem czy zrobił 1/2 fis bo generalnie sterownik mam ale trzeba kabelki do silnika podciągnąć i będzie git o ile to przejdzie
Offline
D1ego napisał:
Jutro jadę odebrać to się dowiem czy zrobił 1/2 fis bo generalnie sterownik mam ale trzeba kabelki do silnika podciągnąć i będzie git o ile to przejdzie
a nie wiesz czy będzie obsługiwał immo3 ? bo ja jeśli już bym robił to tylko z immo3 i najlepiej SE
Offline
Skoro zrobi mi kluczyk ala scyzoryk z pilotem i mówił ze zakoduje immo to chyba zrobi to z immo3 Ale pewności nie dam, jutro spytam
Offline
D1ego napisał:
Skoro zrobi mi kluczyk ala scyzoryk z pilotem i mówił ze zakoduje immo to chyba zrobi to z immo3 Ale pewności nie dam, jutro spytam
ale wiesz że immo3 to jest oznaczenie zegarów ? że można więcej bajerów zaprogramować po prostu są nowsze bo do zegarów jak nie mam CAN jest potrzebny sterownik silnika, wiązka, manetka i zegary ?
Offline
kubol1990 napisał:
ale wiesz że immo3 to jest oznaczenie zegarów ? że można więcej bajerów zaprogramować po prostu są nowsze bo do zegarów jak nie mam CAN jest potrzebny sterownik silnika, wiązka, manetka i zegary ?
"kubol1990" takim pisaniem robisz zamet w glowie "D1ego" ktory teraz poł nocy nieprzespi myslac co i jak ma zrobic.
Offline
kane napisał:
kubol1990 napisał:
ale wiesz że immo3 to jest oznaczenie zegarów ? że można więcej bajerów zaprogramować po prostu są nowsze bo do zegarów jak nie mam CAN jest potrzebny sterownik silnika, wiązka, manetka i zegary ?
"kubol1990" takim pisaniem robisz zamet w glowie "D1ego" ktory teraz poł nocy nieprzespi myslac co i jak ma zrobic.
ale on tego nie robi więc nie musi się martwić a ja tylko podpytuję bo sam będę chciał robić
Offline
Spokojnie niczym się nie martwię Ja nie mam wiązki CAN(na 99%) więc będę miał raczej zwykły 1/2 FIS z średnim spalaniem itd ale i to fajne Ogółem to jutro dam znać co i jak i wrzuce fotki (kurde nie miałem czasu na weekend zrobić plastików ale teraz będę miał czas to bankowo to zrobię i pastę tempo kupię dla fajnego efektu)
Offline
Nadchodza juz cieplejsze dni i mozna troche pogrzebac przy swoim autku (ja rano tez zabieram sie za caly uklad dolotowy).
Offline
Kłopoty z elektroniką i zamkami zakończone sukcesem Nowe zamki (cały centralny) + awaryjne w drzwiach i w podsufitkach zrobione + kluczyk z scyzorykiem (pilot) i zakodowanie immo bardzo fajna sprawa wszystko działa jak należy Ogółem za wszystko zapłaciłem 325 zł (280 wszystko co z autem + 45 dorobienie grotu u majstrów). Niestety 1/2 FIS nie dało się zrobić tak na szybko bo trzeba inny sterownik bo ten nie działa ale i tak jestem ogromnie zadowolony ze zamki w końcu się ZAMYKAJĄ i OTWIERAJĄ A w szczególności ten cholerny i nieszczęsny bagażnik
Ostatnio edytowany przez D1ego (2015-03-26 18:45:21)
Offline
dokładałeś ori z modułem ? co tam jest potrzebne oprócz modułu, kluczyka i wiązki ?
Offline